Mikä vituttaa tjsp. Kelpaa ihan hyvin.Onko kännyköistä Jatkoajan keskustelupalstalla muita ketjuja kuin tuo "Uusi kännykkä" -ketju? Pitäisi päästä vähän sydäntä purkamaan näistä rakkineista, mutta tuo ketju ei kuulosta oikein sopivalta.
Mikä vituttaa tjsp. Kelpaa ihan hyvin.Onko kännyköistä Jatkoajan keskustelupalstalla muita ketjuja kuin tuo "Uusi kännykkä" -ketju? Pitäisi päästä vähän sydäntä purkamaan näistä rakkineista, mutta tuo ketju ei kuulosta oikein sopivalta.
Onko kännyköistä Jatkoajan keskustelupalstalla muita ketjuja kuin tuo "Uusi kännykkä" -ketju? Pitäisi päästä vähän sydäntä purkamaan näistä rakkineista, mutta tuo ketju ei kuulosta oikein sopivalta.
Tuo näyttäisi olevan pelkästään Android-kännyköille. Haluaisin sen koskevan kaikkia kännyköitä. Pahaa pelkään, että tästä tulee sitten taas Amerikanihme vastaan muu maailma tuulimyllytaistelu, mutta yrittänyttä ei laiteta.![]()
Android-laitteet ja -sovellukset
Avataanpa uusi ketju Android-laitteille, jotta olisi helpompaa seurata Android-keskustelua. Hyppäsin eilen ensimmäistä kertaa jännään Android-maailmaan uuden älypuhelimen avulla (ZTE Blade). Ennen Androidia kokemusta lähinnä Symbianista ja iOS:sta. Yhden päivän käytön jälkeen on pakko todeta...keskustelu.jatkoaika.com
Onhan täällä oikein oma ketjunsa näille. Sitten suojaan...
Tuo näyttäisi olevan pelkästään Android-kännyköille. Haluaisin sen koskevan kaikkia kännyköitä. Pahaa pelkään, että tästä tulee sitten taas Amerikanihme vastaan muu maailma tuulimyllytaistelu, mutta yrittänyttä ei laiteta.
Littera; painos.Tässä näin katselin läpi vähän jo edesmenneiden isovanhempien laatikoita ja löytyi iso nivaska vanhoja seteleitä. Hieman hämmentävästi näissä joissain seteleissä lukee "Litt. B", "Litt. C" tai "Litt. D". En nyt äkkiseltään tiedä ovatko nuo olleet aikoinaan jotain merkintöjä seteleissä vai merkitseekö se jotain näköispainoksen tapaista joita on sitten myöhemmin saanut ostaa jostain?
Sentään jollekin elävälle olennolle annettiin mahdollisuus poistua neukkujen paratiisista. Kysymykseesi en osaa vastata.Mitä hyötyä Neukkujen oli aikoinaan lähettää Laika-koira avaruuteen?
Mitä hyötyä Neukkujen oli aikoinaan lähettää Laika-koira avaruuteen? Mitä tällä yritettiin saavuttaa? Ei koira paljon kommentoi samaa murretta.
Ai tuo mainos vai?Joskus kultaisella 80-luvulla minua nauratti kovasti sellainen mainos, jossa mainostettiin jonkun firman viipaloituja punajuuria. Kyllä! Ja tuo nauratti siksi, koska mainoksessa mies yritti leikata lautasella tuota punajuurta -> lipsahti -> hyppäsi maitolasiin -> maitokin värjäytyi aivan punaiseksi.
Niin siitä saakka olen miettinyt, että miten tuo on 80-luvun tekniikalla toteutettu? Joku naru kiinni juurekseen, ei sekään oikein kätevältä tunnu. Kuinka? Mitenkä? Nelisenkymmentä vuotta tätä jo miettinyt.
Lues molemmat ketjut niin ehkä avautuu.Ei ole avautunut, miksi on kaksi vuoden Jatkoaikalainen äänestystä?
Oon niin laiska välillä, että mieluummin delegoin hommat muille. Mutta täytyy katella..Lues molemmat ketjut niin ehkä avautuu.
Aina ollut Miika.Missä vaiheessa Miikka Elomon nimi on muuttunut muotoon Miika Elomo? Onko hän jossain vaiheessa vaihtanut nimeään vai mikä mahtaa olla tähän syynä?
Sillon 90-luvulla kun minä noita korttejakin keräilin, niin aina esiintyi niissä muodossa Miikka.Aina ollut Miika.
Ei ei, sehän oli Miiki.Sillon 90-luvulla kun minä noita korttejakin keräilin, niin aina esiintyi niissä muodossa Miikka.
Miika Elomo, Miikka Rousu ja Miikka Kiprusoff.Aina ollut Miika.
Mikat Alatalo ja Lehtinen viel mukaan.Miika Elomo, Miikka Rousu ja Miikka Kiprusoff.
Ei tää oo niin vaikeeta hei!
Meneekö nyt jo pasmat sekaisin? Mikko AlataloMikat Alatalo ja Lehtinen viel mukaan.