Sekalaisten kysymysten ketju II

  • 7 064 958
  • 47 253
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Eikös ostot näy oma plussassa? Eli menet netin kautta plussa.fi ja sieltä plussa-tapahtumat.
Ei tuota eilistä ostotapahtumaa näköjään löydy sieltäkään. Voiko se sit tulla usean päivän viiveellä? Aiemmin tottunut että viimeistään ostoa seuraavana päivänä on tosite ostotapahtumasta sovellukseen ilmestynyt. Kyllä mä nyt selviän, jos jää 13 plussa-pistettä tehdyistä ostoista tältä kuulta saamatta. Enemmän luonnollisesti ärsyttäisi jos olisin isommilla ostoksilla ollut. Kunhan nyt ihmettelen.
 
Viimeksi muokattu:

LiiAaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Ei tuota eilistä ostotapahtumaa näköjään löydy sieltäkään. Voiko se sit tulla usean päivän viiveellä? Aiemmin tottunut että viimeistään ostoa seuraavana päivänä on tosite ostotapahtumasta sovellukseen ilmestynyt. Kyllä mä nyt selviän, jos jää 12-13 plussa-pistettä tehdyistä ostoista tältä kuulta saamatta. Enemmän ärsyttäisi jos olisin isommilla ostoksilla ollut. Kunhan nyt ihmettelen.
En osaa sanoa kuinka kauan noissa voi mennä. Ei ole tullut sen tarkemmin seurattua.
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Ei tuota eilistä ostotapahtumaa näköjään löydy sieltäkään. Voiko se sit tulla usean päivän viiveellä? Aiemmin tottunut että viimeistään ostoa seuraavana päivänä on tosite ostotapahtumasta sovellukseen ilmestynyt. Kyllä mä nyt selviän, jos jää 12-13 plussa-pistettä tehdyistä ostoista tältä kuulta saamatta. Enemmän luonnollisesti ärsyttäisi jos olisin isommilla ostoksilla ollut. Kunhan nyt ihmettelen.
Selaimessa joskus katellut niin mennyt parikin päivää.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Ei hitto nyt mä tajuan mitä eilen kävi. Toi Battery-tarjous EI ollutkaan Plussa-korttikampanja toisin kuin katsoin vaan ihan normikamppis. Sain siis alennetun hinnan ilman Plussa-korttia.

En tätä tajunnut siellä myymälässä asioidessani, joten kun tämä myyjä oli mitätöinyt sen mun alkuperäisen kuittini, mun olisi sen jälkeen täytynyt tietysti vilauttaa Plussa-korttiani vielä uudestaan. En tätä tehnyt joten nyt tuli ostokset sitten tehtyä ilman Plussa-pisteitä.

Täytyy olla skarpimpi ensi kerralla kun käy näin että kassa mitätöi ekan kuittini. Jos näin käy uudelleen niin silloin muistan sit näyttää Plussa-korttiani vielä toisen kerran.

No mulle on pääasia että mysteeri ratkesi eikä kyseessä ollutkaan tekninen vika vaan puhtaasti oma kämmi ja huolimattomuus :D

Mokaamisessa on se hyvä puoli että ensi kerralla saattaa olla virheestään oppineempi.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös