Sekasyöjä olen, eli moraalilla ei ole mitään tekemistä tässä. Voin nielaista ilman katumusta.Ihan vaan oman moraalisi mukaan voit toimia. Jos tuntuu oikealta, niin anna mennä vaan!
Sekasyöjä olen, eli moraalilla ei ole mitään tekemistä tässä. Voin nielaista ilman katumusta.Ihan vaan oman moraalisi mukaan voit toimia. Jos tuntuu oikealta, niin anna mennä vaan!
Mulkku. Huono impulssikontrolli. Amis jonne. Näitähän riittää. Vielä enemmän ihmetyttää kun joskus raskas kalusto tekee tätä. Vtu luulisi ammattilaisen tajuavan ettei rekka tai kuorma-auto pysähdy läheskään yhtä nopeasti kuin henkilöauto.Jos ajan autolla hyvällä talvikelillä esimerkiksi 80km/h-rajoitusalueella 80km/h (Mittarinopeus 87km/h, todellisuudessa 83km/h kun mittarivirhe sekä poliisin automaattisesti tekemä virhemarginaali on huomioitu), miksi minua seuraava kuljettaja kuljettaa ajoneuvoaan takapuskurissani kiinni (5m)?
Kertokaa mahdollisia pakottavia syitä moiseen.
Kuva ois kiva.Laitoin tämän tonne oikeaan ketjuun, vaan mitään vastausta ei kuulu, niin laitan tänne.
Kuka julkkis tuosta Ruotsin naisten curling joukkueen Annasta tulee mieleen? Ollaan tässä mietitty päät puhki, mutta ei tuu mieleen kuka, mutta selkeästi tutun näköinen.
Anna Hasselborg?Laitoin tämän tonne oikeaan ketjuun, vaan mitään vastausta ei kuulu, niin laitan tänne.
Kuka julkkis tuosta Ruotsin naisten curling joukkueen Annasta tulee mieleen? Ollaan tässä mietitty päät puhki, mutta ei tuu mieleen kuka, mutta selkeästi tutun näköinen.
Sama.Anna Hasselborg?
Siis kuvassa, en tiedä kuka jullkis tuosta nyt tulis mieleen. Ihan nätti kuitenkin.
Anna Hasselborg?
Siis kuvassa, en tiedä kuka jullkis tuosta nyt tulis mieleen. Ihan nätti kuitenkin.
Nick KnattertonAnna Hasselborg?
Mulle tuli ekana mieleen tanskalaisnäyttelijä Marie Bach Hansen.Laitoin tämän tonne oikeaan ketjuun, vaan mitään vastausta ei kuulu, niin laitan tänne.
Ostin kerran vahingossa Hulluilta Päiviltä stringit (samassa kasassa oli boxereita, kalsareita ja stringejä).Kuinka moni mies tunnustaa käyttävänsä yleisessä saunassa ja rannalla stringejä? Itse en tunnusta.
Selvisikö tämä? Mulla tuli mieleen nuori Jennifer Garner.Anna Hasselborg?
En ole päässyt varmuuteen, kuka siitä tulee mieleen, mutta hyviä vaihtoehtoja täällä on annettu.
Syön joka päivä. Ennen söin kuntonäkkiä mutta muuttivat sitä. Pidän siis sellaisesta aika rukiisen makuisesta. Etsin korvikkeita ja sitten löysin Wasa Sport näkkärin. Olen tykännyt.Mikä näkkärileipä olisi hyvää?
Niin pitkälle kuin muistan, niin oon käyttänyt tuota näkkäriä, jota Teemu Pukki nykyisin mainostaa. Mutta olivat menneet muuttamaan sitä. Se on ainakin ohuempi nykyisin, ja jotenkin tuntuu, että ei enää hyvä.
Tuohan on helppo testata ihan verkkopankissa. Sieltä vaan klikkaat "hae lainaa" ja vastaat muutamaan kysymykseen. Eiköhän sieltä jonkinlainen käyttöluotto myönnetä. Tai sitten hommaat luottokortin.Tällainen kysymys heräsi: saanko pankista lainaa? Sain juuri vakituisen työpaikan, mutta tällä hetkellä fyrkat on aika lopussa. Tässä pitäisi nyt sitten vielä muuttaa, eli löytää asunto ja sinne ehkä jotain huonekaluakin. Kaipa tässä kustannuksia nyt sitten tulee esim. takuuvuokrasta, huonekaluista ja sitten pitäisi jollain vielä sinne työpaikallekin päästä.
Eli myöntävätkö pankit lainaa jos nyt on paperia näyttää että sitä rahaa on tulossa, mutta sitä ei tällä hetkellä ole?
Olen näistä asioista ihan pihalla kun ei ole lainaa juuri koskaan tarvinnut ottaa.
Tällainen kysymys heräsi: saanko pankista lainaa? Sain juuri vakituisen työpaikan, mutta tällä hetkellä fyrkat on aika lopussa. Tässä pitäisi nyt sitten vielä muuttaa, eli löytää asunto ja sinne ehkä jotain huonekaluakin. Kaipa tässä kustannuksia nyt sitten tulee esim. takuuvuokrasta, huonekaluista ja sitten pitäisi jollain vielä sinne työpaikallekin päästä.
Eli myöntävätkö pankit lainaa jos nyt on paperia näyttää että sitä rahaa on tulossa, mutta sitä ei tällä hetkellä ole?
Olen näistä asioista ihan pihalla kun ei ole lainaa juuri koskaan tarvinnut ottaa.
Riippuu tietysti miten olet raha-asiasi hoitanut. Pankkihan ei tiedä onko edellinen työsi vakituinen, vaan siellä katsotaan kaikki aika kylmästi tulojen mukaan. Jos olet ollut pankin asiakas pitkään ja aina hoitanut asiat hyvin, en usko sinulla olevan ongelmia saada käyttöluottoa. Jos taas esim. viimeisen 6kk tulot ovat pienet, voi todennäköisyys olla huonompi.
Onko sinun mahdollista saada takaajia? Takaajien avulla laina onnistuu lähes varmasti. Itse muutin pari vuotta sitten Suomeen ja hain samanlaista lainaa about 7000€. Minulla ei ollut takaajia, olin asunut ulkomailla monta vuotta mutta lähemmässä tarkastelussa hyvä historia takasi tuon lainan. Silloin tosin juttelin asiasta ihan niitä hoitavan henkilön kanssa.
Luottokortinhan saa käytännössä varmasti jo vakityöpaikalla. Joskus nuorena pohdin, että saanko luottokorttia, kun tiesin työni loppuvan kuukauden-parin sisään. Soiton pankkiin ja asiakaspalvelua sanoi "Ei niitä tietoja tarkisteta. Jos tietokone hyväksyy hakemuksen, niin anna mennä vain."Joo eipä noita tuloja ole ihan hirveästi ollut viime aikoina, mutta ei ole mitään maksuhäiriömerkintöjäkään. Pitää vähän selvitellä asiaa.