En netistä tiedä mutta esim Google drive. Sinne vaikka yksink. Excel jossa sarakkeet ja käy päivittämässä. Etänä olevalle linkki ja pääsy siihen. Näin meillä seurassa pidetään yllä ampumakilpailujen tuloksia.Meillä on tulossa taas perinteinen vapun jalkapalloturnaus kavereiden kanssa.
Tänä vuonna useita turnauksessa normaalisti pelaava kaveri joutui jäämään pois, mutta olisi mukava pitää heidät peleissä mukana realiaikaisesti.
Tietääkö kukaan löytyykö netin syövereistä sellaista sivustoa, jonne pystyisi päivittämään realiajassa tuloksia, maalintekijöitä ja muuta ja muut vaikkapa linkin saaneet voisivat niitä käydä realiajassa katsomassa sieltä?
Kiitos jo etukäteen, sille joka valaisee minua.
On todella ihmeellinen kysymys tuo. Näin diabeetikkona lääkärikäyntejä tulee vähintään 2 kertaa vuodessa. Mutta turhahan sitä on kieltääkään vastauksessa. Tulee kyllä mietittyä sitäkin, että kuinka moni vastaa rehellisesti edes siihen alkoholin käyttöön, vaikkei muista päihdyttävistä aineista puhuttaisikaan.Ttraficomin lomakkeessa mikä pitää täyttää etukäteen, ennen kuin menee ajokorttia varten lääkäriin, kysellään ihmeellisiä. Yksi kysymyksistä on, että "oletteko ollut 3 viimeisen vuoden aikana lääkärin tutkittavana?". Kuinka yleistä on, että joku 50-vuotias tai vanhempi ei olisi ollut esim. flunssan takia lääkärin tutkittavana kolmeen vuoteen? Mikä merkitys noilla kysymyksillä muutenkaan on? Jos käyttää huumeita, niin vastaako kukaan tuohon "käytättekö muita päihdyttäviä aineita kun alkoholia" rehellisesti?
Sijoitetaanko puolustusvoimien varusmiessoittokunnan koulutuksen läpikäyneet ihan normaalisti sodan ajan joukkoihin vai kokoontuuko ne rähinän alkaessa jonnekin reenaamaan marssimusiikkia voitonparaatia varten?
Minkä ikäinen on juontaja Pepe Jurgens? Tuli kinaa asiasta ja mielipiteet olivat sen verran erillään, että ratkaisu on saatava mahdollisimman nopeasti!
Nyt on paha. Peter "Pepe" Jürgensin tarkka ikä näyttäisi nimittäin olevan salaisuus koko internetille.
Itse veikkaisin, että on syntynyt about 1965. Yhdessä harvoista haastatteluistaan kertoi näin:
- Jostain koulun joulujuhlista ja armeijan komiteoista olen suulaana miehenä ajautunut juontohommiin. Näitä hommia olen tehnyt sitten vuodesta 1986 lähtien.
Kysymys osakeyhtiöstä. Olen perustamassa yhtä, mutta verkossa se onnistuu vain nollapääomalla. Pystynkö korottamaan vaivattomasti osakepääoman kun olen takaisin Suomessa?
Varmaankin etsit tätä?Muistan joskus vuosia sitten lukeneeni ketjua, jossa joku ifk-nimimerkki kertoi kaverista, jolla naisia riitti ja kertojalla ei onnistunut mikään. Kirveelläkään en muista, mikä ketju ja googlen avulla en löytänyt, kun väärät hakusanat käytössä. Voisiko joku ystävällisesti auttaa ja linkata? Olen varma, että joku muistaa ketjun viestit kyseiseltä käyttäjältä. Kiitän jo etukäteen.
Juuri tuota, suuret kiitokset!Varmaankin etsit tätä?
Silloin oli pahimmillaan samana koulupäivänä neljää eri vierasta kieltä tunti, eikä kurssimuotoisuusOnko lukion käyminen jotenkin vaikeampaa kuin ennen? Opiskelijat valittavat uupumusta. Hyvin tuo onnistui kolmessa vuodessa uupumatta silloin kun nykyiset setämiehet oli nuoria.
Se korkin alareunan metallirengas rasahtaa irti siitä korkista ja jää siististi siihen pullon kaulaan eikä jää kahdessa osassa siihen korkkiin roikkumaan.Miksi kossupullon pohjaa pitää lyödä kyynärpäällä ennen korkin avaamista?
Tuohon purkin metallikannen avaamisen helpottamiseen on ylivoimainen väline ja ihan siihen tarkoitukseen suunniteltu. Sellainen hiukan pullonkorkinavaajaa suurempi muovikapine. Siis se painettava malli, ei nostettava.Sama konsti helpottaa myös vaikkapa suolakurkkupurkin avaamista, jos korkki on tiukassa. Muut hyvät niksipirkkavaihtoehdot tiukan korkin avaamiseen ovat lämmin vesi tai veitsen kärki korkin ja purkin väliin (pienikin rako auttaa päästämään paineet pois).
Tuohon purkin metallikannen avaamisen helpottamiseen on ylivoimainen väline ja ihan siihen tarkoitukseen suunniteltu. Sellainen hiukan pullonkorkinavaajaa suurempi muovikapine. Siis se painettava malli, ei nostettava.