pernaveikko
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK, Crusaders, Lechia
Kuinka kauan pitää olla uudessa työpaikassa, että ei enää tarvitse laittaa Jatkista kiinni, kun pomo tulee paikalle?
Pari tuntia.pernaveikko kirjoitti:Kuinka kauan pitää olla uudessa työpaikassa, että ei enää tarvitse laittaa Jatkista kiinni, kun pomo tulee paikalle?
salla kirjoitti:Ja jos se jääkourua alaslaskeminen on noin helppoa, miksei stiflat ole ollut voittamassa Suomelle jo useita kultamitaleja? Pikaluisteluakin voin suositella, "eihän siinä tehdä muuta kuin potkitaan eteenpäin".
Kuulostaa vähän kuin mäkihypyltä. Tai jääkiekolta. Tai jopa koko talviolympialaisilta; ei ole mikään kovin iso tapahtuma suuressa maailmassa.Troy kirjoitti:kyllä minäkin tuota pidän kohtalaisen turhana lajina. En tiedä miten iso laji on kyseessä suuressa maailmassa, mutta piirit tuntuvat melko pieniltä ainakin meikäläiselle ja suuri yleisö ei tuosta saa varmasti mitään irti vaikka lajin tuntijat varmasti huomaavat kaikenlaisia mielenkiintoisia seikkoja laskuissa.
dana77 kirjoitti:Kuulostaa vähän kuin mäkihypyltä. Tai jääkiekolta. Tai jopa koko talviolympialaisilta; ei ole mikään kovin iso tapahtuma suuressa maailmassa.
stiflat kirjoitti:Laji ei myöskään anna katsojille juuri mitään, virheitä ei huomaa, kaikki vaan liukuu maaliin pitkin kourua tekemättä mitään.
Missä kohtaa stiflat sanoi että se on helppoa? Olen stiflatin kanssa ihan samaa mieltä siitä että kelkkailu ei anna mitään sellaiselle katsojalle joka ei tunne lajia todella hyvin, toisin kuin mielestäni mäkihyppy tai vaikka se pikaluistelu.salla kirjoitti:Ja jos se jääkourua alaslaskeminen on noin helppoa, miksei stiflat ole ollut voittamassa Suomelle jo useita kultamitaleja? Pikaluisteluakin voin suositella, "eihän siinä tehdä muuta kuin potkitaan eteenpäin".
Ja se on sopiva syy poistaa laji olympiakisoista?vintsukka kirjoitti:Missä kohtaa stiflat sanoi että se on helppoa? Olen stiflatin kanssa ihan samaa mieltä siitä että kelkkailu ei anna mitään sellaiselle katsojalle joka ei tunne lajia todella hyvin, toisin kuin mielestäni mäkihyppy tai vaikka se pikaluistelu.
Twite kirjoitti:Ja se on sopiva syy poistaa laji olympiakisoista?
Joojoo, et sanonut niin, mutta stiflat sanoi.
ozo kirjoitti:Mikä se juttu oli, jos kirjoittaa jonkun tietyn sanan Googleen niin tulee jotain outoa? En millään muista.
ozo kirjoitti:Mikä se juttu oli, jos kirjoittaa jonkun tietyn sanan Googleen niin tulee jotain outoa? En millään muista.
Mahdatkohan tarkoittaa näin ns. Google pommeja:ozo kirjoitti:Mikä se juttu oli, jos kirjoittaa jonkun tietyn sanan Googleen niin tulee jotain outoa? En millään muista.
Kirjoittamalla hakusanoiksi "tyhmä lehmä" on ensimmäiseisenä hakutuloksena Tanja Karpelan kotisivut.ozo kirjoitti:Mikä se juttu oli, jos kirjoittaa jonkun tietyn sanan Googleen niin tulee jotain outoa? En millään muista.
Ei ole enää, koska joku teki sivut jossa pohditaan jotain tästä "tyhmä lehmä"- googlettamisesta, joka ei kuitenkaan toimi, koska... noh, ei toimi.Dynamo kirjoitti:Kirjoittamalla hakusanoiksi "tyhmä lehmä" on ensimmäiseisenä hakutuloksena Tanja Karpelan kotisivut.
Aurajoen Tarzan kirjoitti:Ei ole enää
tämä tulee mulla ekana hakutuloksena:pernaveikko kirjoitti:Kyllä on. Sekä lainausmerkeillä, että ilman.
Käsittääkseni liikkeillä on oikeus valita maksuväline, kunhan ilmoittaa siitä selkeästi ulko-ovessaan, kuten tässä tapauksessa siis tekivät luukussaan. Myös pienimmät kolikot (1 ja 2 senttiä) ovat siis ihan laillisia maksuvälineitä, mutta liikkeet voivat asiasta näkyvästi ilmoittaessaan kieltäytyä niiden vastaanottamisesta. Tai jotain.HABS #11 kirjoitti:Tänään kävin paikallisen mäkkärin drive in luukulla ja siinä oli lappu "Emme vastaanota yli 100 euron seteleitä".
Voiko olla näin? Itse olen aina ollut siinä uskossa että kaupoissa ym voi maksaa vaikka sentin kolikoilla jos haluaa.
Ei, jää on heittänyt lipat Uusiksessa, ja sen jälkeen sekin suli.Ouzala kirjoitti:Onko Markku Uusipaavalniemi joskus heittänyt "lipat" radalla?
Miten niin, en ole Afrikasta kotoisin.Ouzala kirjoitti:BUAHAHAA!!
Aahaa kulttuuri erot silvovat julmaa miekkaansa. Pahoittelen. Kuuntelin juuri Heikki Kinnusen hauskan pläjäyksen. Se jos mikä saa miehen ja varsinkin naisen epävireseen.Ouzala kirjoitti:Täh? Totesin vaan, että hyvä palautus.
En tiedä. Kyseessä oli jo edellisen viestin otsikosta löytyvä ja todellla mystinen Jokapaikan Viljo. Onhan se tietysti mahdollista että Viljo oli sielläkin.Ouzala kirjoitti:Oliko kyseessä nussimis-ohjeet?
HABS #11 kirjoitti:Tänään kävin paikallisen mäkkärin drive in luukulla ja siinä oli lappu "Emme vastaanota yli 100 euron seteleitä".
Voiko olla näin? Itse olen aina ollut siinä uskossa että kaupoissa ym voi maksaa vaikka sentin kolikoilla jos haluaa.