En tiedä. Kyseessä oli jo edellisen viestin otsikosta löytyvä ja todellla mystinen Jokapaikan Viljo. Onhan se tietysti mahdollista että Viljo oli sielläkin.Ouzala kirjoitti:Oliko kyseessä nussimis-ohjeet?
En tiedä. Kyseessä oli jo edellisen viestin otsikosta löytyvä ja todellla mystinen Jokapaikan Viljo. Onhan se tietysti mahdollista että Viljo oli sielläkin.Ouzala kirjoitti:Oliko kyseessä nussimis-ohjeet?
HABS #11 kirjoitti:Tänään kävin paikallisen mäkkärin drive in luukulla ja siinä oli lappu "Emme vastaanota yli 100 euron seteleitä".
Voiko olla näin? Itse olen aina ollut siinä uskossa että kaupoissa ym voi maksaa vaikka sentin kolikoilla jos haluaa.
Monttu kirjoitti:Tämä ei varsinaisesti liity juuri mihinkään, mutta kiekkoihmiset saanee tuosta otsikosta ja henkilöistä pienet naurut. Itse ainakin höröttelin monenkin kohdalla.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Luokka:Jääkiekkotyngät
Kyseessähän on siis Wikipedian artikkeleita, jotka ovat vajaita. Väinö puuttuu, koska miehestä on kunnon artikkeli Wikipediassa.TML kirjoitti:Itse suuri ja mahtava Väinö puuttuu, mutta toki paikalla on Erich Kühnhackl ja Dieter Hegen. Loistavaa!
Master God kirjoitti:Miksi Hollannin peliasu on oranssi?
Älkääkä nyt sekoittako sitä Alankomaihin.
Miksi Hollannin peliasu on oranssi?
Kontulan ostarin parkkipaikalla on tilaa, kuulemma.B1 kirjoitti:Kellään ideoita?
B1 kirjoitti:Plan A:n ongelma on se, että mihin jättää auton pariksi päiväksi, että se ei tulisi laivamatkaa kalliimaksi. Ja mielellään siten että auto olisi vielä tallellakin kun palaamme laivalta.
Kellään ideoita?
Laiva lähtee varmaan Etelärannasta? Jos jaksat kävellä (pääsee myös sporalla) pienen matkan, niin Kaivopuiston rannassa on ilmainen parkki. Kannattaa ottaa huomioon, että siinä on toisella puolella tiistaisin ja toisella puolella torstaisin kielto tiettyyn aikaan, ettei autoa hinata helvettiin kuten itselleni kerran kävi. Tämä voi tietty olla ongelma jos olet juuri tiistaina lähdössä.B1 kirjoitti:Tuonne syrjäiseen kalastussatamaan, Helsinkiin, pitäisi mennä ensin, että pääsee laivalle. Ongelmana on nyt meno Helsinkiin.
Plan A on mennä autolla ja jättää auto jonnekin. Plan B on sitten juna.
Plan A:n ongelma on se, että mihin jättää auton pariksi päiväksi, että se ei tulisi laivamatkaa kalliimaksi. Ja mielellään siten että auto olisi vielä tallellakin kun palaamme laivalta.
Kellään ideoita?
B1 kirjoitti:Ongelma on varmaan ollut tässä ketjussa aikaisemmin, mutta vastauksen etsiminen vie kyllä reilusti aikaa.
Joten,
Olen lähdössä laivareissulle tuossa maaliskuun lopussa. Päivä Tukholmassa-risteily Helsingistä, Commodore-luokassa. Vähän luksusta, ju nou.
Tuonne syrjäiseen kalastussatamaan, Helsinkiin, pitäisi mennä ensin, että pääsee laivalle. Ongelmana on nyt meno Helsinkiin.
Plan A on mennä autolla ja jättää auto jonnekin. Plan B on sitten juna.
Plan A:n ongelma on se, että mihin jättää auton pariksi päiväksi, että se ei tulisi laivamatkaa kalliimaksi. Ja mielellään siten että auto olisi vielä tallellakin kun palaamme laivalta.
Kellään ideoita?
Meillä ainakin aikanaan oli ohjeena Säkylässä että saa olla värjätyt, kunhan täsmää kulmakarvoihin ja on luonnollinen väri. Tosin mistään virallisesta ohjesäännöstä en tiiä.puuha-pete kirjoitti:Saako armeijassa olla värjätyt lyhyet hiukset?
Aurajoen Tarzan kirjoitti:Meillä ainakin aikanaan oli ohjeena Säkylässä että saa olla värjätyt, kunhan täsmää kulmakarvoihin ja on luonnollinen väri. Tosin mistään virallisesta ohjesäännöstä en tiiä.
KingNothing kirjoitti:Mitä/ kuka tuohon Niittymäen maskiin on maalattu?
Gleb kirjoitti:Käsittääkseni Frank Nitti
http://www.carpenoctem.tv/mafia/nitti.html