Ted Raikas
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- SaiPa
Joo, itseasiassa pitikin kirjoittaa 1,5 l, mutta tuli joku oikosulku.Shelter kirjoitti:1,5L pullot 40 centtiä
Joo, itseasiassa pitikin kirjoittaa 1,5 l, mutta tuli joku oikosulku.Shelter kirjoitti:1,5L pullot 40 centtiä
Murmeli kirjoitti:Kuka oli se ranskalainen(?) miestaitoluistelija, joka veti usein loppuesityksen farkuissa tms ja otti aina yleisönsä huikeasti? Kai näilläkin tiedoilla joku miehen nimen muistaa..
Murmeli kirjoitti:Kuka oli se ranskalainen(?) miestaitoluistelija, joka veti usein loppuesityksen farkuissa tms ja otti aina yleisönsä huikeasti? Kai näilläkin tiedoilla joku miehen nimen muistaa..
Häntä juuri, kiitos.DAF kirjoitti:Meinaat varmaan Philippe Candeloroa. Mies, jonka pää ei koskaan kisassa kestänyt, mutta oli loppunäytöksen kurko, luisteli ilman paitaa jne.
Veijari kirjoitti:Lasketaanko jääkiekkomatsissa tolppaan osuneet laukaukset maalia kohti tulleiksi laukauksiksi?
ApZu kirjoitti:2. Jos kyseessä oli miespuolinen kumppani, miksi iltapäivälehdistö ei revittele kunnolla asiasta?
Itsekkin ihmettelin samaa asiaa, koska olen aina epäillyt miehen sukupuolista suuntautumista, vaikkakin se on jokaisen oma asia että miten ajaa.ApZu kirjoitti:1. Kenestä Jari Sillanpää erosi?
Epäilen, että ei saada. Kuten msg jo totesikin, kyseessä on julkinen salaisuus, jota ei nosteta otsikoihin ennenkuin asianomainen itse tulee ulos kaapista. Samaa sarjaa Marco Bjurströmin ja muutaman muun samassa tilanteessa olevan julkimon kanssa. Romanttisiin yhteyksiin viitataan hyvin hienovaraisesti, eikä "kumppanin" sukupuoli käy jutuista ilmi.scala10 kirjoitti:Itsekkin ihmettelin samaa asiaa, koska olen aina epäillyt miehen sukupuolista suuntautumista, vaikkakin se on jokaisen oma asia että miten ajaa.
Eiköhän juoru-lehtien tiimoilta saada vähän lisä infoa loppuviikosta.
Bast kirjoitti:Epäilen, että ei saada. Kuten msg jo totesikin, kyseessä on julkinen salaisuus, jota ei nosteta otsikoihin ennenkuin asianomainen itse tulee ulos kaapista. Samaa sarjaa Marco Bjurströmin ja muutaman muun samassa tilanteessa olevan julkimon kanssa. Romanttisiin yhteyksiin viitataan hyvin hienovaraisesti, eikä "kumppanin" sukupuoli käy jutuista ilmi.
bitnir kirjoitti:Tämä on kyllä Suomen roskalehdistön eduksi laskettava. Ei ihmisen tarvitse kertoa seksielämästään ja seksuaalisesta suuntautumisesta kenellekään. Ja jos ihminen ei itse halua tuoda asiaa esiin, niin on täysin asiatonta revitellä hommalla julkisuudessa. Eiköhän kukin näistä julkimoista tiedä itse mitä on ja ihan yhtä hyvin sen varmasti tietää heidän lähipiirinsä. Ja toimittajakunta tietää aivan varmasti ketkä julkimot on homoja, kuka pettää puolisoaan ja ketkä taas voi bongata Mikadon edestä taksijonossa. Pääasiassa vain kohdan kaksi julkimot ovat vapaata riistaa.
Viikonlopun Iltalehdessä oli koko aukeaman juttu Sillanpään erosta. Juttua en lukenut enkä tarkkaa sisältöä osaa kertoa mutta päällisin puolin näytti kovasti siltä että Jari nimenomaan haluaa tuoda itseään esiin millä tekosyyllä tahansa. Ehkä se vaan panttaa sitä "suurta uutista".bitnir kirjoitti:Tämä on kyllä Suomen roskalehdistön eduksi laskettava. Ei ihmisen tarvitse kertoa seksielämästään ja seksuaalisesta suuntautumisesta kenellekään. Ja jos ihminen ei itse halua tuoda asiaa esiin, niin on täysin asiatonta revitellä hommalla julkisuudessa.
En tiedä mitä jaksoja ne näyttää mutta jakso-oppaasta selviää että osa viitoskaudesta on nähty mutta loppupään jaksoja ei.bitnir kirjoitti:Kysymyskin on: Onko subtv:lle pyörivää Futuraman viidettä kautta näytetty aiemmin?
vintsukka kirjoitti:Viikonlopun Iltalehdessä oli koko aukeaman juttu Sillanpään erosta. Juttua en lukenut enkä tarkkaa sisältöä osaa kertoa mutta päällisin puolin näytti kovasti siltä että Jari nimenomaan haluaa tuoda itseään esiin millä tekosyyllä tahansa. Ehkä se vaan panttaa sitä "suurta uutista".
vintsukka kirjoitti:Viikonlopun Iltalehdessä oli koko aukeaman juttu Sillanpään erosta.
- - -
fiftyeight kirjoitti:Eiköhän kyse ole edelleen imagomarkkinoinnista. Iltapäivälehdet tietävät että lööppikamat loppuvat aikas pian, jos Jarin seksuaalisesta suuntauksesta puhutaan. Nythän kaikki peräkylien mummot saavat edelleen päivitellä, että "voi hyvänen aika, kun se meidän Jari laulaa niin nätisti ja on niin komea poika eikä kuitenkaan sitten millään löydä elämänsä naista rinnalleen.., ja ip-lehdet tekevät kauppansa. Eivät ne ala omaa oksaansa sahata. Sinänsä huvitti kyllä tuo juttu.
Gellner kirjoitti:Miksi puheluiden tallentamisesta meuhkataan juuri nyt niin kauheasti? Eihän porukka hermoile siitäkään, että yritykseen lähetetyt meilit jäävät talteen, miksi siis vouhka puheluiden tallentamisesta?
ozo kirjoitti:Mistä voi kattoo Olympialaisten jokaisen joukkueen sisäisen pistepörssin?
Mängimies kirjoitti:http://www.torino2006.org/ENG/IDF/IH/globalStats.html
Ja suora linkki vaikkapa Latvian tilastoihin: http://www.torino2006.org/ENG/IDF/IH/C83_IHM400000_LAT.html