peikko#13 kirjoitti:Kysymys sanasepoille, mikä on oikea verbimuoto sanalle torpeedo?
Troy kirjoitti:Se on torpedo ja verbi on torpedoida.
Aakkosten lisäksi kannattaa harjoitella myös yhdyssanoja. Tämä ihan vaan vihjeenä scala10:lle. Tiedotusoppia voi sitten opiskella vaikka Tampereen yliopistossa, mutta tutkinto ei ole edellytys toimittajaksi pääsemiselle/päätymiselle.Ouzala kirjoitti:No aakkoset kun osaat ja laittaa ne vielä jonkinnäköiseen järkevään järjestykseen, niin se on siinä.
scala10 kirjoitti:Mitä kouluja tulisi käydä jos haluaisi isona esim. urheilu toimittajaksi yms.??
scala10 kirjoitti:Mitä kouluja tulisi käydä jos haluaisi isona esim. urheilu toimittajaksi yms.??
Designer kirjoitti:Aakkosten lisäksi kannattaa harjoitella myös yhdyssanoja. Tämä ihan vaan vihjeenä scala10:lle. Tiedotusoppia voi sitten opiskella vaikka Tampereen yliopistossa, mutta tutkinto ei ole edellytys toimittajaksi pääsemiselle/päätymiselle.
Tuo oli vähän liiankin ilmeinen vastaus, mutta kieltämättä aika lailla totta...Ouzala kirjoitti:Siksi, koska ne on kiinnostavia, mukavia ja parhaita.
Tuo selittäneekin kaiken. Naiset eivät pidä itsenäisistä miehistä, koska heillä (siis naisilla) on ns. luontainen hoivausvietti ja helpoin hoivattava on sellainen rentun retale, jolta itsenäisyys puuttuu ihan täysin.Ouzala kirjoitti:No koska me ollaan nöss... siis itsenäisiä!
Ted Raikas kirjoitti:Tuo oli vähän liiankin ilmeinen vastaus, mutta kieltämättä aika lailla totta...
Mikähän siinä taas on, että kaikki asialliset, kiltit ja ystävällisimmät miehet on niitä sinkkuja?
Hehheh! Tämä selittääkin sen, miksi munlaisella elämäntapaluuserilla onkin ollu ihmeen hyvä kysyntä. Ja osa mimmeistä on ollu jopa aika hienoja kissoja, vaikka mä ite en mikään ykköspalkinto ole. Mutta hoivata mua kyllä pitää ja perään kattoa, etten kohkaa liikaa kännipäiten. Tää nykyinen onkin sitten vissiin sellainen, jonka kanssa ollaan vaikka loppuikä. Mulle passais ainakin...Ted Raikas kirjoitti:Tuo selittäneekin kaiken. Naiset eivät pidä itsenäisistä miehistä, koska heillä (siis naisilla) on ns. luontainen hoivausvietti ja helpoin hoivattava on sellainen rentun retale, jolta itsenäisyys puuttuu ihan täysin.
Asia on valjennut vihdoinkin!
Ouzala kirjoitti:No mut tunnistaa seuraavaksi Turun yöelämässä seuraavanlaisesta käytöksestä:
Tulen baaritiskille takki täysin auki, huutelen jatkuvasti "siis mitä vittua?" ja huomauttelen tyttöjen liian isoista tisseistä. Siitä on hyvä jatkaa keskustelua kaverin kämpillä tapahtuvasta "tunti ja vaihto" maratoonista.
Auttaako tämmöinen reilun viikon kasvanut parransänki?
Hmm, kuulostaa ihan käyvältä idealta ja varmasti toimii, mutta sattuu olemaan niin tylsä kirves käytössä, että sitä asiallinen/kiltti/ystävällinen -minää ei tahdo saada hengiltä sitten millään. Sattuu niin pahasti, että on pakko jättää se pään sahaaminen kirvehellä sikseen.Sörkä kirjoitti:Eli viekää se asiallinen, kiltti ja ystävällinen minä saunan taakse ja ottakaa se kusipää "haista vittu!" paska rockpunkhyypiö esiin niin parisuhteista ei ole puutetta.
Cosmo kirjoitti:Jos on vuokrannut Avikselta auton, joka on "G-class", niin mitä kannattaa odottaa? Ei varmaan Puntoa mutta jotain vitun pakettiautoa? G-mersua? Vaihteleeko maittain, eli Suomessa saisi Jaken, mutta Italiassa vähän ajellun Punton?
Brömbröm.
varjo kirjoitti:Tosin tässä mainittakoon, että yhden vuokrauskerran kokemuksella Avis on myös harrastanut "upgreidausta" ja itse sain yhtä luokkaa paremman auton, kuin olin varannut. Syytä en tosin muista, mutta en kysellytkään, olin vain tyytyväinen autooni.
Pluto kirjoitti:Onko luistimet todella yli puolet halvempia jenkeissä, vai onko mua kusetettu. Olen katsellut Bauerin Supreme 5090 luistimia, joidenka ovh on 400€ täällä Suomessa. Jenkeissä näyttää olevan retail price jossain webbi-puljussa 230$ ja hinta nyt 135$. Saishan niistä paljon alennusta täälläkin, mutta ei kyllä mitään verrattuna tohon jenkkihintaan.
Ted Raikas kirjoitti:Mikähän siinä taas on, että kaikki asialliset, kiltit ja ystävällisimmät miehet on niitä sinkkuja?
Jomppa kirjoitti:Todennäköisesti kusetettu. Nopealla googletuksella sai selville, että kyseisiä luistimia saa alle 200€ (Tuossa suora lainaus eräästä vieraskirjasta 189,-/Intersport-Suomenoja). Jopa Bauerin Supreme 8090 luistimia saa alle 300€.
Pluto kirjoitti:Itse asiassa Suomenojan Interi on paikka missä olen käynyt katselemassa niitä. Ilmeisesti nuo lainauksen luistimet on ostettu samanlaisesta alesta, kun hinta on suurinpiirtein sama. Vieraskirjalainauksen luistimet vain taisivat olla Jr-mallia. Ehkä se ovh. on sitten sitä 400€ luokkaa, tiedä sitten millä hinnalla niitä on normaalisti saanut?