Sekalaisten kysymysten ketju II

• 7 107 258
  • 47 279

Laha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joensuun Kiekko-Pojat, TPS
Millä merkillä tämä 60km/h loppuminen ilmoitetaan?

Riippuu merkistä ilmoitetaanko ollenkaan. Pyöreä 60km/h loppuu seuraavaan risteykseen, neliön muotoinen (aluerajoitus) loppuu samanlaiseen, missä on viiva vedetty yli oikeasta yläkulmasta vasempaan alakulmaan.

Loorz15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit | Huuhkajat | Teuvo Teräväinen
Miten jatkoajassa saa käytettyä spoilereita viesteissä?

Target

Jäsen
Suosikkijoukkue
Löytyy
Mikkeliläiset tai Mikkelin muuten hyvin tietävät: majoitun jonkin ajan kuluttua perjantain ja lauantain väliseksi yöksi Mikkelin Sokos-hotelliin, ja todennäköisesti voisin käväistä seurueeni kanssa yhdellä oluella illan aikana. Löytyisikö jotain suositusta kivasta pubista hyvine olutvalikoimineen? Plussaa on, jos pubista saisi myös jotain syötävää. Veikkaisin, että oluella käynti osuu jonnekin klo 23-00 väliseen aikaan.

Päämaja vaikutti kiinnostavalta pubilta, mutta mistään en löytänyt mainintaa keittiön aukioloajoista. Noh, ainahan on olemassa huonompikin ratkaisu - eli nauttia olut pubissa ja sen jälkeen yöpala jossain pikaruokalassa.

Muistaakseni tien toisella puolella on pub. Siis hotellista. Kurkkaa kuukelista.

SVSV

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Sharks
Kysymys 1:
Onko muilla ylitsepääsemättömiä ongelmia Nelosen kiekkovideoiden kanssa? En vaan saa niitä enää auki. Johtuuko tuo minun koneesta vai onko nuo videot rajattu vain Suomeen?

On. Vituttaa suorastaan, sama ongelma Hesarin kiekkovideoiden kanssa. Minulla pitäisi olla kaiken maailman playerit ja plug-init asennettuna, mutta videot eivät toimi millään selaimella. Ainoa syy minkä keksin on tosiaan tuo, että ovat rajattu vain Suomeen, itsekin tällä hetkellä viihdyn maan rajojen ulkopuolella.

Apua siis kaivataan, olisi kiva nähdä kohokohdat kotoisesta liigasta.

kananlento

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Pittsburgh Penguins, ManU, NP Ice Hawks
Luvat on kyllä nelosella kunnossa, mutta jotenkin tuntuu että välillä käyttävät kuitenkin maarajoitusta videoissa. Yleensä maalit kuitenkin löytyy joko iltalehden tai -sanomien sivuilta. Noilla on aina toiminut vaikka nelonen jumittaisi.

Balrog

Jäsen
Suosikkijoukkue
Erilliset saarekkeet
Minkälainen kahvila on Helsinki-Vantaan Starbucks, saako sieltä hyvää kahvia, entä minkälainen on saman lentoaseman O'Learys ?

Rocco

Jäsen
Minkälainen kahvila on Helsinki-Vantaan Starbucks, saako sieltä hyvää kahvia, entä minkälainen on saman lentoaseman O'Learys ?
Ihan hyvää ruokaa sieltä saa. Itse olen pariin otteeseen siellä syönyt ennen pitkää lentoa, ja en ole pettymään joutunut. Ei se mitään makuhermoja räjäytä, mutta ei kyllä ole pettymäänkään joutunut.

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Ihan hyvää ruokaa sieltä saa. Itse olen pariin otteeseen siellä syönyt ennen pitkää lentoa, ja en ole pettymään joutunut. Ei se mitään makuhermoja räjäytä, mutta ei kyllä ole pettymäänkään joutunut.

En edes tiennyt, että Starbucksista saa ruokaa.

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jos pitää toimittaa arvopapereita sisältävä kirje Ranskaan korkeintaan kahdessa arkipäivässä siten, että vastaanottaja kuittaa sen saapuneeksi (erittäin tärkeää!), mikä on paras ja luotettavin tapa?

mustaseiska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Haluaisin kehua ja kiittää Matti Lindholmia Matt Nickersonin haastattelusta. Sellainen ketju lie o massa, mutta päihtymystilaltani en sitä löydä, joten saisinko linkin.

msg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sopimustekninen verovelka

J.Petke

Jäsen
Tässä yritän ensimmäistä kertaa elämässäni tehdä tekstiä HTML:n parissa ja hermothan tässä menee.

Ongelmana on se, että haluaisin kirjoittamani tekstin olevan aina tietyn levyinen. Eli katsot tekstiä sitten 22" tai 15" näytöllä, teksti olisi aina saman levyinen eikä isolla näytöllä näyttäisi vaan helvetin pitkiltä riveiltä.

Millaista tagia tuossa pitäisi käyttää?

Murmeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Vancouver Canucks
Tässä yritän ensimmäistä kertaa elämässäni tehdä tekstiä HTML:n parissa ja hermothan tässä menee.

Ongelmana on se, että haluaisin kirjoittamani tekstin olevan aina tietyn levyinen. Eli katsot tekstiä sitten 22" tai 15" näytöllä, teksti olisi aina saman levyinen eikä isolla näytöllä näyttäisi vaan helvetin pitkiltä riveiltä.

Millaista tagia tuossa pitäisi käyttää?
HTML:
<div style="width: 500px">Tekstiä</div>

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mikäs on kaikkien aikojen pisin kirjoituskielto tänne Jatkoajan keskustelupalstalle?

En tiedä, mutta veikkaisin 3kk tai sitten suoraan pihalle. Minun saama 6kk ketjujenavauskielto lienee omassa kastissaan kärkikahinoissa...

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy