Koska viimeksi Yleltä on tullut futislähetys, johon Erkka "Hammaskeiju" Lehtola ei ole naamaansa tunkenut?
Löytyykö jostain laskuria, johon saa syöttää iän ja palkkatulot, sekä vertailla kuinka paljon ansaitsee keskimäärin, suhteessa ikäryhmään asuinkaupungissa/Suomessa jne?
Juurihan tuollainen laskuri tai ainakin jonkin sortin vertailukäppyrä oli YLEn sivuilla.
En tiedä, oliko tämä sitä, mitä sinä hait, mutta jotain kumminkin.
Kyllähän tuo etupuolelta taitaa olla kuitenkin...Mitä tämä hymiö tarkoittaa: (Y) ?
Näyttää ihan ylösalaisin olevalta perseeltä.
Kyllähän tuo etupuolelta taitaa olla kuitenkin...
Thank god! Perkele tuntuu hyvältä saada Krisu takaisin. (Y)
Siltähän se myös näyttää, mutta tätä kontekstia esim. alla olevassa viestissä ihmettelen. Osoittaako (Y) fantasioiden toteutumista?
Mitä tämä hymiö tarkoittaa: (Y) ?
Näyttää ihan ylösalaisin olevalta perseeltä.
Mitään tehtävissä? Firefoxiinhan en päivittäistä selaamistani vaihda.
Kokeilin, ja kyllä mulla esim Netflix Chromellakin toimii. Chrome: 23.0.1271.64 Silverlight Version: 5.1.10411.0
Plug-in ei tosin näy Chromen extension-välilehden alla, voisiko olla kyse siitä?
Millähän aineella saisi pönttöuunin peltisestä pinnasta pestyä noen pois?
Tarkoitus tuo on joskus maalata, muttei vielä.
Koita salasanaa "Jaloviina"Olen unohtanut erään gmail-tilini salasanan. Sen palauttamiseksi Gmail pyytää luottokorttitietojani, mutta tiliäni ei kuulemma veloiteta. Mitä ihmettä? Uskallanko luovuttaa tiedot, onhan kyseessä Gmail eikä perintöä tai lottopottia lupaava firma, ja luottokunnalta ymmärtääkseni saa melko hyvin huijatut rahat takaisin?
Olen unohtanut erään gmail-tilini salasanan. Sen palauttamiseksi Gmail pyytää luottokorttitietojani, mutta tiliäni ei kuulemma veloiteta. Mitä ihmettä? Uskallanko luovuttaa tiedot, onhan kyseessä Gmail eikä perintöä tai lottopottia lupaava firma, ja luottokunnalta ymmärtääkseni saa melko hyvin huijatut rahat takaisin?
Toivottavasti tämä oli väärässä ketjusssa. Kuuluisi tyhmien kysymyksien ketjuun, tai olet blondi. Kukaan ei koskaan kysy luottokorttitietoja salasanan palauttamiseen.Olen unohtanut erään gmail-tilini salasanan. Sen palauttamiseksi Gmail pyytää luottokorttitietojani, mutta tiliäni ei kuulemma veloiteta. Mitä ihmettä? Uskallanko luovuttaa tiedot, onhan kyseessä Gmail eikä perintöä tai lottopottia lupaava firma, ja luottokunnalta ymmärtääkseni saa melko hyvin huijatut rahat takaisin?
Toivottavasti tämä oli väärässä ketjusssa. Kuuluisi tyhmien kysymyksien ketjuun, tai olet blondi. Kukaan ei koskaan kysy luottokorttitietoja salasanan palauttamiseen.