Miten jatkoajassa saa käytettyä spoilereita viesteissä?
teksti[ /SPOILER]
Välilyönti pois hakasulun ja vinoviivan väliltä niin se on siinä.
Miten jatkoajassa saa käytettyä spoilereita viesteissä?
teksti[ /SPOILER]
Kysymys 1:
Onko muilla ylitsepääsemättömiä ongelmia Nelosen kiekkovideoiden kanssa? En vaan saa niitä enää auki. Johtuuko tuo minun koneesta vai onko nuo videot rajattu vain Suomeen?
Yleensä maalit kuitenkin löytyy joko iltalehden tai -sanomien sivuilta.
Ihan hyvää ruokaa sieltä saa. Itse olen pariin otteeseen siellä syönyt ennen pitkää lentoa, ja en ole pettymään joutunut. Ei se mitään makuhermoja räjäytä, mutta ei kyllä ole pettymäänkään joutunut.Minkälainen kahvila on Helsinki-Vantaan Starbucks, saako sieltä hyvää kahvia, entä minkälainen on saman lentoaseman O'Learys ?
Ihan hyvää ruokaa sieltä saa. Itse olen pariin otteeseen siellä syönyt ennen pitkää lentoa, ja en ole pettymään joutunut. Ei se mitään makuhermoja räjäytä, mutta ei kyllä ole pettymäänkään joutunut.
En edes tiennyt, että Starbucksista saa ruokaa.
Näköjään yliarvioin taas Jatkoajan keskustelupalstan lukijoiden tason, sekä kyvykkyyden laadukkaaseen sarkasmiin.
Haluaisin kehua ja kiittää Matti Lindholmia Matt Nickersonin haastattelusta. Sellainen ketju lie o massa, mutta päihtymystilaltani en sitä löydä, joten saisinko linkin.
Tässä yritän ensimmäistä kertaa elämässäni tehdä tekstiä HTML:n parissa ja hermothan tässä menee.
Ongelmana on se, että haluaisin kirjoittamani tekstin olevan aina tietyn levyinen. Eli katsot tekstiä sitten 22" tai 15" näytöllä, teksti olisi aina saman levyinen eikä isolla näytöllä näyttäisi vaan helvetin pitkiltä riveiltä.
Millaista tagia tuossa pitäisi käyttää?
<div style="width: 500px">Tekstiä</div>
Onkohan toi Merja Kyllönen itse tehtäviensä tasalla?
Mikäs on kaikkien aikojen pisin kirjoituskielto tänne Jatkoajan keskustelupalstalle?
Koska viimeksi Yleltä on tullut futislähetys, johon Erkka "Hammaskeiju" Lehtola ei ole naamaansa tunkenut?