...
Viestisi kuvastaa hyvin foorumin henkeä; kun ei kyetä enää perustelemaan asioita faktoilla ja huomataan jäävän väittelyssä tappiolle niin mennään henkilökohtaisuuksiin....
Sinä kalevi käyttäydyt täällä kun pikkulapset. Puhut ihan selvää paskaa, valehtelet, siis muiden mielestä. Itsehän luultavasti uskot kaiken mitä tehyn intra kertoo todeksi. Kun ihmiset pyytävät sinulta perusteluja, jätät ne kylmästi huomiotta, ellet tehyn intrasta löydä jotain repäisevää.
Tuo jussih:n ja minun äsken esille nostama (ja monen muun aiemmin) asia, että hoitajien lakon motiivi ei todellakaan ole terveydenhuollon pelastaminen, eikä se teille kuulu yhtään enempää kuin perusäänestäjälle.
Siteerasit minua edellisessä viestissä, mutta jätit pois sen kohdan missä epäilin poliitikkojen kompetenssia, mutta perään totesin virkamiehiltä sitä kompetenssia toivottavasti löytyy. Kuitenkin jankkaat perään, että "kenellä sitten", vittu! mähän just sanoin että virkamiehillä. Toisaalta ei Tehykään, virallisesti ainakaan, ole noin läpinäkyvää hurskastelua heittänyt ilmoille.
Joko olet helvetin tyhmä tai idioottia liki oleva hyväuskoinen urpo.
Tästä keskustelusta tulee mieleen eräs keskustelu minkä kävin vuosia sitten lapseni kanssa:
poika: isi, kalle kerto että kuu on juustoa
jussi_j: ei ole, se on iso kivenmurikka mikä kiertää maata avaruudessa
poika: en usko, se on juustoa
jussi_j: no, uskoisit nyt mua, kalle on vasta 4, kyllä se kivenmurikka on
poika: en usko, kuu on juustoa
jussi_j: okei, sovitaan niin toistaiseksi
kalevi, sun kuu on juustoa!