"Maajusseista" ja metsästäjistä ivalliseen sävyyn kirjoittaminen on mielestäni propagandaa.
Jos tämä riittää propagandan määritelmäksi, sittenhän tämän ketjun hallituskritiikki on enimmäkseen propagandaa.
Toiminta voi olla kyseenalaista, mutta ainakin omien subjektiivisten kokemusten valossa varsinkin vihervasemmisto kaupunkilaisilta puuttuu lähes täysin ymmärrys maalaisia ja maalla asumista, sekä koko elämänmuotoa kohtaan.
Voi olla, mutta susikeskusteluun osallistuvat maalla asuvat eivät kaikki ole keskustan äänestäjiä ja so. susien tappamisen puolella.
Nykyisen elämäntilanteeni takia asun maalla suurimman ajan vuodesta, eikä minulle ole vielä avautunut, mistä kepulaisten viha luontoa ja susia kohtaan tulee.
Jos keskusta ja MMM haluaa tapattaa susia, pitäisi sitä ajaa asiallisin keinoin sen sijaan, että yrittävät likaisella pelillä estää jäljellä olevien kannattajien siirtymistä persuihin.
Juuri näin. Itse toivoisin asiallista keskustelua maaseudun- ja metsätalouden ongelmista. Maanviljelijät ovat pulassa , koska tuotantokustannukset ovat liian korkeat tuottajahintoihin nähden. Kustannukset ovat nousseet sietämättömän korkeaksi ja viljelijöiden käteen jäävä "palkka" ei vastaa alkuunkaan sitä mitä sen pitäisi olla.
Keskusta on itse ollut heikentämässä tuottajahintoja ajamalla osuuskauppaliikkeille suurempaa asemaa. Kenen rahoilla luulet halpuuttamisen mahdollistuvan?
Viimeksi muokattu: