Harvoin tulee paskajutuistakaan sanottua suoraan, mutta vaikutat olevan juuri sellainen nillittäjä, joka vaatisi hallitusta vaihtoon ja pääministeriä oikeuteen, koska yksityisomistusta ja oikeutta elinkeinon harjoittamiseen ei kunnioitettu, kun hallitus määräsi ravintolat kiinni koronaviruksen varjolla vastoin lakeja. Nyt kun hallitus ei näin toimi - kuten oikein onkin - vaan selvittää asian tarkalleen ennen päätöstä, siihen sitten kiinni ja vyöryttämään, miten hallitus viivyttelee. Pointti on aina se, mitä hallitus ei tee ja sen nostaminen välttämättömäksi tehtäväksi.
Koronaviruksen aika on hyvää aikaa tällaiselle kirjoittamiselle ja somessa se näkyy hyvin. Kyllä nämä toimet Suomessa sujuvat hieman hitaasti, mutta imbesillit voisivat silti kuunnella poliisia ja päättäjiä.
Nohnoh, olen täysi wannabe-kapitalistisika, kokkaripersu-risteytys. Mutta someen en kirjoita, enkä ole varsinainen nillittäjä. Tai no jokainen saa lokeroida kuten haluaa. Mutta olen jo aika kauan (reilun viikon) puhunut siitä että nuo pitäisi saada kiinni, en vain nyt tänään ja viime päivinä.
Jonkun verran päässyt tuota kaikkea sivusta seuraamaan, varsinkin muutaman kaverin kautta jotka ulkomailla asuvat, niin ihmetyttää suuresti että muualla tapahtuneesta ei tunnuta hirveästi oppivan, vaan kaikki tapahtuu suurella viiveellä.
Sen myönnän täysin avoimesti että kritiikkiä annan enemmän nyt kuin jos hallituspohja olisi joku muu kuin vihervasurihalihalipusipusi ja isoimpina ministereinä olisi jotkut muut kuin nämä paljon kehutut "ihQt tytöt"*, jotka eivät nyt olekkaan kaiken suitsutuksen arvoisia ja kovia päätöksiä tuntuu olevan vaikea tehdä. Ihan samalla tavalla naureskelin silloin kun Jokerit-varma-mestari tippui mestis-Lukolle.
Tällä en tarkoita että sukupuoli olisi ongelma, vaan varsinkin vihervassari-leiristä tullutta ylistystä "uudesta normaalista", kun saatiin "setämiehet" pois. Itsekkin toki olen nuori, henkisesti ainakin, ikä lähempänä noita ministereitä kuin setämiehiä.
edit. ja jos vihervasurihallitusta kritisoi, niin heti on nillittäjä, mutta Sipilän&co haukkuminen perheiden tuhoajiksi, riistäjiksi, teurastajiksi yms on täysin hyväksyttävää käytöstä. Voinko sanoa että olet savolainen? Kun kerran ruvetaan nimittelämään toisia rumasti