Itse rekrytoidut avustajat, itse rekrytoitu SDP-taustainen valtiosihteeri ja itse jätetty virkapuhelin pois matkasta.Marin syyttää vain tiedonkulun ongelmaa. Huoh.
Syytön sanon minä.
Itse rekrytoidut avustajat, itse rekrytoitu SDP-taustainen valtiosihteeri ja itse jätetty virkapuhelin pois matkasta.Marin syyttää vain tiedonkulun ongelmaa. Huoh.
Millä tavalla englantilainen valehtelu ja peittely eroaa suomalaisesta?
Mielestäni YLE on yksi niistä medioista, joka raportoi erilaisista politiikan kohuista ja gateista kiihkottomasti, kun taas tietyt mediat (lue: iltapäivälehdet) möyrivät niissä kohuissa kuin siat lätissä.
Esimerkkinä tästä pääministeri Sipilän ympärillä pyörinyt täysin aiheeton sekä epäreilu Chempolis-kohu.
Harkintakyvyn puuttumisen lisäksi alan kallistua siihen vaihtoehtoon, että häntä ei vain kiinnosta. Tekee niinkuin itse tahtoo töissä ja kotona.
Mä en oikein tiedä kuinka tähän reakoisi?!?!? Tunnusta mokasi rehdisti ja mene eteenpäin.Marin pitää just tiedostustilaisuutta. Vetänyt lauantaina hassusti Corona-olutta.
Seuraa suorana: Pääministeri Marin pitää tiedotustilaisuuden baarikohustaan
Huomioiden kuitenkin Marinin poikkeuksellisen jäänviileän laskelmointikyvyn suomalaisena poliitikkona, luulisi myös vapaa-ajan olevan aikataulutettu, juurikin positiivinen julkisuus maksimoiden.
Näkisin, että Iltapäivälehdistön suurin ongelma ovat liioittelevat ja joskus jopa täysin valheelliset otsikoinnit. Ne kun saisi asialinjalle.
Koko tiedotustilaisuus menee vain tuohon ettei viesti ole tullut kunnolla perille ja viestinkulussa on ongelmia yleisellä tasolla. Tänään kolmelta pidetään siis kokous jossa tarkastellaan että jokainen viesti kulkee tästä lähtien oikealla tavalla perille. Ja tällä on taas koko show kuitattu. Upeasti Marin hiihtelee kohusta toiseen olematta itse koskaan syyllinen mihinkään.
Suomen pääministeri on juonut tuontiolutta. Minkälainen viesti tämä on suomalaisille panimoyrittäjillä?
Suomalainen olut on pahaa. Älä tuhlaa siihen rahaa.
Ja muistikin meni.Suomen pääministeri on juonut tuontiolutta. Minkälainen viesti tämä on suomalaisille panimoyrittäjillä?
Suomalainen olut on pahaa. Älä tuhlaa siihen rahaa.
Miten niin? Johan se pyysi anteeksi eli myönsi olevansa syyllinen. Ei myöskään tuominnut valtiosihteerin ja turvallisuusjohtajan toimia, vaan sanoi oman harkintakykynsä pettäneen.
On muiden ihmisten tehtävä arvioida riittääkö tämä.
Jos joku monta kertaa samassa tilanteessa pyytää erikseen anteeksi sitä että oma harkintakyky on pettänyt, niin miten sen voi tulkita niin että henkilö kuitenkin syyttää jotain muuta? Joku roti nyt näihinkin.Pyysi anteeksi käytännössä sitä moneen kertaa etteivät viestit ole häntä tavoittaneet jonka vuoksi harkintakyky on pettänyt yms. Tuo on oma taitonsa samassa lauseessa pyytää anteeksi, mutta kuitenkin vaivihkaa kertoa sen olevan jonkin muun syyn.