Omalle kannattajakunnalle vittuilu on kyllä raikas avaus Suomen politiikassa :)
Paitsi, että nimenomaan ei vittuile omalle kannattajakunnalleen, vaan puolueen kannattajille. Tämä on ihan puhdasta Sannan omien äänestäjien perseennuolemista. Ne, jotka Sannaa äänestävät, ovat pääasiassa nuoria kaupunkilaisnaisia, mutta paljon on toki myös miesäänestäjiä. Mummot ja vaarit äänestävät ihan muita. Tällä avautumisella Sanna saa lisää huomiota omassa äänestäjäprofiilissaan ja nousee monen ei vielä Marinia äänestäneen mielessä varteenotettavaksi äänestettäväksi, "koska on raikas tuulahdus ummehtuneeseen politiikkaan, kun kehtaa vittuilla avoimesti muille". SDP:n muut äänestäjät flippaavat ja paheksuvat, kunhan ensin keksivät, mitä se boomer oikein tarkoittakaan.
Sanna tietää, että demarit tulevat mitä suurimmalla todennäköisyydellä kärsimään tappion seuraavissa vaaleissa. Jos hän itse kuitenkin kerää sen 50k äänisaaliin, niin siinä voi hyvin näyttää hauista puolueen sisällä. Sehän on silloin suora sormenosoitus, että katsokaas nyt, te veditte päin helvettiä, mutta minä en.
Yleisesti ottaen sanoisin, että mua vituttaa ihan suunnattomasti pikkumaiset ihmiset. Mun mielestäni johtavissa asemissa olevilta ihmisiltä vaaditaan paljon keskimääräistä enemmän ryhdikkyyttä ja tyylikkyyttä kuin peruskansalaiselta. Mä en halua nähdä Suomen PM:ltä tällaisia twiittejä enkä ylipäätään mitään muutakaan vittuilua kenellekään. Tämä Ilmarin kanssa kyhätty tandemi on muutenkin vähän nolo ja läpinäkyvä.