Mitkä muut kuitit ja kulut mielestäsi valtion johtavien poliitikkojen pitäisi voida salata turvallisuusperustein? Vai eikö suoraan tehdä eliitille omat kaupat kuten DDR:ssä ja varmaan NL:ssäkin oli?....
Itse asiasta olen todennut, että tuo kymppi per vierailu Kesärantaan pitäisi pistää verotukseen palkanlisäksi: vielä ehtii viime vuoden verotukseen tämän korjaamaan. Mitään kuitteja sen sijaan ei pidä lähteä esittelemään iltapäivälehtien sivuilla. Koko ajatus on syvästi typerä.
Ensinäkin, kuka on sanonut, että kaupan osoitetta ja nimeä ei voi salata? Ei minua kiinnosta lainkaan ainakaan. Sen sijaan kiinnostaa mitä on ostettu. Sitähän siellä nyt halutaan salata. Luultavasti kaljaa ja punkkua kun ei kerrota.
Lopuksi vielä, että Sanna Marin on kansainvälisesti katsottuna ns. hyödyllinen ääliö, eikä kenelläkään ole intressiä tehdä hänelle mitää maan rajojen ulkopuolella. Kotimaan sekopäät ovat asia erikseen, mutta kun Marin liikkuu aina turvamiehet mukanaan, niin tuskinpa ne tyhjällä muovipullolla heittelyä vakavampaa saavat aikaan.
Luet muuten liikaa dekkareita tai tiedonantajaa. Vaihda välillä laatuaviisiin kuten Aku Ankka tai tietokirjoihin.