K
Kiekkokatsoja
Niin, no pysyn kannassani, että hallitus hajoaa siihen, että rahat on loppu (aikaisemmin kirjoittamaani). Ei asia, tai ministerisekoiluihin.Lopun alkua: Elina Lepomäki: Ei tämä näin voi mennä
Ei voi kuin toivoa, että tämä ottaisit tulta alleen myös valtamediassa.
Muutoin Persuilta hyvää pelisilmää heittää välikysymys sisään, kun hallituksen sisällä on epätietoa/-luuloa ja muutenkin vähän kiristää. Olisikohan se aika kuusta nyt jo sitten synkassa?
Yleensäkin, jos on äänestänyt, niin tavis ihminen saa kommentoida ja vähän protestoidakin. Taviksisiksi näen tänne kirjoittajat, kuten itsekin olen.
Poliittinen peli on raakaa. Varsinkin näin on ollut viimeisinä vuosina, kun vastakkainasettelu, medialööpit ja yleensäkin tiedonkulku on lisääntynyt.
Yhtenä ikävänä esimerkkinä "raaka peli" asiasta on tämä Päivi Rasäsen "maalittaminen", tai mikä lie oikea sana. Luulen että valtaosa osaa nähdä hänet hyväntahtoisena ihmisenä. Se että jos perinteistä kirkon oppia tuo politiikkaan, tuskin se on väärempää, kuin muukaan poliittinen suunta. Mun mielestä jopa keskimääräistä parempaa, niinkun periaatetasolla.
Itse olen eronnut kirkosta, eikä mulla ole näkemystä uskon asioihin. Mutta tuskin Räsänen on tehnyt mitään kovin pahaa/väärää.