Via Dolorosa
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Україна
Eduskunta on hyvinkin yksimielisesti ollut sitä mieltä, että Ukraina tarvitsee aseapua sekä humanitaarista apua. En ymmärrä miten tämä kulminoituu Mariniin henkilökohtaisesti.Toivottavasti.
Eduskunta on hyvinkin yksimielisesti ollut sitä mieltä, että Ukraina tarvitsee aseapua sekä humanitaarista apua. En ymmärrä miten tämä kulminoituu Mariniin henkilökohtaisesti.Toivottavasti.
Keskustelua olisi voitu käydä jo viime vuonna. Miksi ei ole käyty. Marin osaa vastata, jos vaan kiireiltään ehtii. Unohti varmaan kun oli niin kiireinen ettei ehtinyt.Toimittaja kysyy, Marin ei vastaa.
Taitaa olla niin että keskustelu on käyty jonkin myyttisen taruolennon kanssa.
Kukaan ei tiedä sen olemassaolosta, Sanna ei kerro mutta kyllä sellainen on kuitenkin olemassa! Uskokaa.
En minä ole mitään kulminoitumisesta kirjoittanut. Fakta on että Marin on käyttänyt satoja ellei tuhansia tunteja ukrainalaisten hyödyksi.Eduskunta on hyvinkin yksimielisesti ollut sitä mieltä, että Ukraina tarvitsee aseapua sekä humanitaarista apua. En ymmärrä miten tämä kulminoituu Mariniin henkilökohtaisesti.
Kyllä, täysin totta ja sellainen tarkennus tähän vielä, että täysin olen samaa mieltä kirjoituksesi kanssa, kunhan nyt kommentoin noita DSM IV-luokituksen ongelmia.Joo, ymmärrän tämän. Ja kuten ylempänä totesin, meillä kaikilla on narsistisia piirteitä. Mun mielestäni kaikista olennaisinta on se, aiheutuuko piirteistä ympäristölle haittaa ja jos aiheutuu, minkälaista.
Varmasti olisi. Ero olisikin ollut siinä, millaista retoriikkaa pääministeri olisi käyttänyt. Vaikka Marinilla kävi Ukrainassa lapsus, on hän omalla toiminnallaan saanut asian vakavuudelle eurooppalaisia kollegoita herättävää huomiota. Sipilä, Rinne tai Orpo ei olisi tähän pystynyt. Ei se niin kovin kaukainen ajatus ole, että Zelensky kutsui Marinin Kiovaan tämän huomiota saavan retoriikan takia.Toivottavasti.
Vaikka Marinilla kävi Ukrainassa lapsus, on hän omalla toiminnallaan saanut asian vakavuudelle eurooppalaisia kollegoita herättävää huomiota. Sipilä, Rinne tai Orpo ei olisi tähän pystynyt. Ei se niin kovin kaukainen ajatus ole, että Zelensky kutsui Marinin Kiovaan tämän huomiota saavan retoriikan takia.
Hyvä kun mainitsit tuon vain sairaanhoitaja. Teillä sairaanhoitajilla kun ei ole pätevyyttä potilas-diagnosointiin. Etenkin kun kannattamansa kultin johtajasta kyse.Vai narsisti ja persoonallisuushäiriöinen. Mä nyt olen silti vain psyk.erik.sh joten ketjussa on varmasti tarkempaakin silmää diagnoosin teolle.
Tammikuussa jo on uutisoitu, että ukrainalaisia lentäjiä koulutetaan USA:ssa. Mm. Hollanti ja Latvia ovat ilmoittaneet harkitsevansa F-16 hävittäjien luovuttamisesta Ukrainalle. Meidän pääministeri heittää ilmoille, että me voidaan joskus tulevaisuudessa antaa loppuun lennetyt Hornetit Ukrainalle. Mitä muuta tuo on kuin huomion keräämistä itselleen? Eikä se ainakaan vaikuta keskusteluun hävittäjien luovuttamisesta nyt, kun niitä tarvitaan.Jos Marinin lapsus saa Euroopassa aikaan keskustelun, jonka päätteeksi Ukraina saa hävittäjiä, on lapsus ollut sen arvoinen. Siinä on yksi kyseenalainen kommentti ja yhdet eduskuntavaalit pikku juttu.
Siitä vain laittamaan palautetta Ari Hakahuhdalle. Vielä aamulla hänen analyysiään kehuttiin. Viestisi tykkääjät voivat tehdä samoin.Aika pitkälle fanituksessa on näköjään päästy. Sotaa käyvän Ukrainan Zelensky miettii jo siirtoja Marinin kautta.
Minä uskon että Marin on ymmärtänyt ukrainalaisten tilanteen ja siksi tehnyt paljon töitä heidän eteen ja ollut siten heille enemmän hyödyksi kuin sinä tulet ikinä olemaan.
Siitä vain laittamaan palautetta Ari Hakahuhdalle. Vielä aamulla hänen analyysiään kehuttiin.
En minä ole mitään kulminoitumisesta kirjoittanut. Fakta on että Marin on käyttänyt satoja ellei tuhansia tunteja ukrainalaisten hyödyksi.
Eikö se ole selvää, että Nato ei halua puuttua sotaan, jossa se ei ole osapuoli, mutta yksittäiset jäsenmaat voivat tehdä itsenäisiä päätöksiä. Siihenhän Marinkin yrittää vaikuttaa, vaikka täällä se nähäänkin halpana vaalikampanjana – toisin kuin kritiikki.Laitoinkin, kiitos. Kysyin, onko hänellä käsitystä siitä, miten USA ja NATO-liittolaiset tekevät päätöksiä.
Eikö se ole selvää, että Nato ei halua puuttua sotaan, jossa se ei ole osapuoli, mutta yksittäiset jäsenmaat voivat tehdä itsenäisiä päätöksiä. Siihenhän Marinkin yrittää vaikuttaa, vaikka täällä se nähäänkin halpana vaalikampanjana – toisin kuin kritiikki.
Nyt on kyllä kaukaa haettua ja sakeaa tämä huttu. Ihan oman mielikuvituksesi tuotetta :-DIhanasti annoit kirjoituksellasi sellaisen kuvan että hän olisi tehnyt vapaaehtoistyötä satoja ellei tuhansia tunteja.
Olet väärässä.Ainiin mutta eihän @heavy Liigakiekosta mitään Jatkoajassa kirjoittelekaan,
Minkä vitun kultin. :D Jos jollakin on suupielet märkinä, niin se on tämä osasto, joka etsii ei edustamiensa tahojen jokaisesta pierusta väärän hajuista esanssia. Minulla ei riitä aika, eikä into. Kunhan totesin vain hylätyn pitkän laukan.Hyvä kun mainitsit tuon vain sairaanhoitaja. Teillä sairaanhoitajilla kun ei ole pätevyyttä potilas-diagnosointiin. Etenkin kun kannattamansa kultin johtajasta kyse.
Hyvä tarkennus edellä. Emme ole kovin eri linjoilla. Ja jos paljastan omia mielipiteitäni, niin en ole itsekään vakuuttunut siitä, että kahden kärjen taktiikka olisi se paras malli nykyisessä ympäristössä, tai ainakin sitä voisi terävöittää. Tanssivat jatkuvasti toistensa varpailla. Mutta jos toimintatapoja muutetaan, ne tulisi mielestäni tehdä virallisesti eduskunnan mandaatilla, ei omavaltaisesti. En usko, että olet tässäkään eri linjoilla kanssani. Et vain ehkä koe pääministerin esimerkkiä sovittujen toimintatapojen ylläpitäjänä niin tärkeänä kuin minä, varsinkin jos se johtaa kohti parempaa lopputulosta. Itselleni tarkoitus pyhittää hyvin harvoin keinoja, koska usein ne hyvät aikeet vievät kohti ”helvettiä”… kuten sananlasku sanoo. Tähän viittaan sillä, että jos hallinnollisia prosesseja ja instituutioita aletaan oman mielen mukaan ”ravistelemaan”, kuten Marin omasta instituutiostaan taannoin totesi, se avaa oven myös muille ravistelijoille ja lopputulos pitkässä juoksussa voi hyvin herkästi johtaa liian ravistettuun lopputulokseen. Yhteiskunnassamme on paljon varjelemisen arvoista elementtiä.Keskityit enemmän seuraamuksiin, miten tärkeää on olla ennalta laadittu suunnitelma ja pysyä siinä välttyäkseen ikäviltä seuraamuksilta. En tästä ole erimieltä. Itse katselin tätä tarpeellisena muutoksena päätöksenteossa, lähinnä siitä näkökulmasta että ympäristö on muuttunut ja nykyisenkaltainen toimintatapa ei vastaa täysin tarpeita.
Minä uskon että Marin on ymmärtänyt ukrainalaisten tilanteen ja siksi tehnyt paljon töitä heidän eteen ja ollut siten heille enemmän hyödyksi kuin sinä tulet ikinä olemaan.
Siksipä en väittänytkään tietäväni.Toisekseen, mistä sä tiedät, mitä mä olen Ukrainan hyväksi tehnyt?
Mitä helvettiä juuri luin? Ihan muistin virkistämiseksi lainaan sinun viestiäsi, ja boldaan vielä oleellisen.Siksipä en väittänytkään tietäväni.
Jos et tiedä mikä @BOL panos Ukrainan hyväksi on, miten voit väittää, että Marin on ollut Ukrainalle enemmän hyödyksi enemmän kuin BOL koskaan tulee olemaan? Minun matikan mukaan juuri tuossa väitit tietäväsi mikä BOLin panos on, koska muutenhan et voisi sanoa Marinin olleen enemmän Ukrainan hyödyksi.Minä uskon että Marin on ymmärtänyt ukrainalaisten tilanteen ja siksi tehnyt paljon töitä heidän eteen ja ollut siten heille enemmän hyödyksi kuin sinä tulet ikinä olemaan.
Olisko noin, vai olisko nyt vähän hysteeristä ylireagointia ilmassa?Meitä viedään kyllä kuin pässejä narussa kohti sosialistista diktatuuria, mutta liian monelle se on vieläkin ihanan spontaania ja voimaannuttavaa.