Aamusella vielä nimettömät lähteet teilattiin (case spektrianalyysi) mutta nyt nimettömät trollit, jotka kertovat kavereitaan, kelpaavat lähteeksi. Näin se maailman muuttuu.
Maailma muuttuu eskoseni.
Aamusella vielä nimettömät lähteet teilattiin (case spektrianalyysi) mutta nyt nimettömät trollit, jotka kertovat kavereitaan, kelpaavat lähteeksi. Näin se maailman muuttuu.
Todella väsynyttä. Jos et kuulu Marin-kulttiin, jossa palvonnan kohteesta ei saa kirjoittaa mitään kritiikkiä, olet sitten automaattisesti persu. Asia kunnossa.Tämä ketju todistaa ainakin sen, että yllättävän monen sisältä löytyy sittenkin se henkinen persu.
Pitää paikkansa. Myös IL, IS, YLE ja HS ovat persumedioita. Twitterissäkin esimerkiksi Iikka Kivi ja Lauri Linden ovatkin persuja.Tämä ketju todistaa ainakin sen, että yllättävän monen sisältä löytyy sittenkin se henkinen persu.
Se on kuule Juureksen Kale, jolle itse T88mu heitteli Meripäiväpäissään Twintterissä, että ”vaiko no balls?”, ja on myös Kaukosen Laidalla-podcastin vakiokuuntelija, ja Vuosaaresta, eli nyt Zeta kantapäät yhteen!Kuka tämä Juures on ja onko sen luotettavampi lähde kuin joku Seiska?
Onko Marin käyttänyt huumeita vai ei?
Onko Marin käyttänyt huumeita vai ei?
Joo. Bile-Sannasta tuli Piri-Sanna.Onko Marin käyttänyt huumeita vai ei?
Vanhanen ei ainakaan omien sanojensa mukaan ole ikinä nauttinut alkoholia. Sipilä sentään sanoi muutaman saunakaljan silloin tällöin ottavansaJa myös sen, että olisi aika myöntää pääministerien ottavan välillä vapaata ja olevan ns. heikossa hapessa ainakin joskus ilta- ja aamuyöstä. Näin se on ollut aiemminkin, Sipilä luultavasti poikkeuksena.
Come on. Aikuinen, fiksu (ainakin palstapreesensin perusteella) mies.Joo. Bile-Sannasta tuli Piri-Sanna.
Oli paska ja sitä muokkasinkin jo.Come on. Aikuinen, fiksu (ainakin palstapreesensin perusteella) mies.
Tulos tulee viikon päästä ja ovat varmasti varmasti puhtaat.Siis eikö seulat näyttäneet puhtailta?
Anna Kontula on yksi vastenmielisimpiä ihmisiä, joiden kanssa olen joutunut tekemisiin, mutta tässä asiassa hän on kerrankin oikeassa.
Omien sanojen mukaan ei mutta olihan täälläkin se vakuuttava kuva missä näkyi ne koksu/piriviivat. Vaikea edes päättää uskoakko Sannaa vai omin silmin nähtyä kuvaa. Ja ei sovi unohtaa jauhojengi huutoja jotka todistettiin aidoiksi sen anonyymin spektrometrin mukaan. Hitto niin paljon käänteitä ettei enää muista kaikkea. Ainiin.... Seiskalla on halussaan raskauttavaa todistusaineistoa villiltä bile illalta.Onko Marin käyttänyt huumeita vai ei?
Tokkopa Tapani Kansaa kiinnostaa elämä minun. En lue enkä ole. Olen se mikä olen, mutta en siis ole se. Se lopulta mikä on on siis Jahve. Saitteko? En puhu nyt mistään pikaorkuista.Et Seiska etkä tosimies?
Vai et lukija etkä tosimies?
Vai et lukija etkä Seiska?
Kansa vaatii tietoa!
Ei. Muistaakseni toinen. Jostain sosiaaliturvaan liittyvästä asiasta oltiin samaa mieltä.Sattuuko olemaan myös ensimmäinen kerta kun olette samaa mieltä?
No, onhan Halla-aholla pikkuisen isompia syntejä tunnollaan, joten ehkä hienoiseen myhäilyyn on aikoinaan ollut aihetta. Vai mikä se lehtolapsi oli, jota Hallis ei ensin edes muistanut lastensa lukumäärää kertoessaan? Siihen nähden on melko vähäpätöistä, että Olavi on pikkuisen kaulasta pussannut.Jos sen sijaan vaikka Jussi Halla-aho tai Riikka Purra olisi vastaavanlaisen kohun silmässä (joskin Hallis jammailemassa Antti Tuiskun tahtiin on näky, jota on melko hankala kuvitella) niin kyllä minäkin vähän myhäilisin. Tosin sen verran rohkenen ajatella itsestäni, että nimikkoketjussaan en ainakaan kovin monen viestin voimin juhlisi.