Kuten olen sanonut, että mua vituttaa Marinissa ihan muut asiat kuin bilettäminen. Tuo örveltäminen vaan alleviivaa, ettei ne muut asiat juuri rouva pääministeriä rassaa, asiat kun äänestäjille ovat sitä miltä näyttävät.Minusta taas vertauksesi on täysin turha ja vieläpä ihan äärimmäisen typerä. Pääministerin rooli on hieman erilainen ammatti kun mikään siitä porukasta, johon sitä nyt vertaat. Pääministeri on pääministeri 24/7, mutta kyllä - pääministerilläkin on tarpeita, koska kukaan ihminen ei ole valmiudessa 24/7. Jos olet koskaan esim. miettinyt niin lääkäreillä on sellainen juttu kuin päivystyskierto eli he ovat päivystysvuorossa käytettävissä koko ajan, mutteivat suinkaan 24/7 eikä jokainen lääkäri.
Onko Sanna Marin jotenkin poikkeuksellisesti juhlistanut jatkuvasti, 24/7, että koet oikeudeksi tämän? Julkisuuteen asti Sanna Marin on saatu "biletyksestään" ihan kahdesti neljän vuoden aikana. KAHDESTI. Siis kerran korona-aikana ja nyt heti perään uudestaan. On aika ihmisarvoa alentavaa puhua siitä silleen kuin kyseessä olisi jokin krooninen ongelma, joka ei ole hallinnassa.
Päivi Räsänen on muuten absolutisti. Olisiko siinä sinulle sopiva pääministeri seuraavaksi?
Mulle ei ole pääministerin mittari se, osaako vetää viinaa vai onko absolutisti, se voi olla merkittävää sulle. Itselle merkitsee se, että ymmärtää tämän Suomi-laivan selviämiseen vaadittavat uudistusten realiteetit, että miljardilla ja miljoonalla on tuhatkertainen ero ja velka, jopa julkinen velka on maksettava takaisin. Räsänen on kartalla mm. näistä valtionhallinnon, soten, julkisensektorin, ym. haasteista erittäin hyvin. Se osaisiko Räsänen vetää hyvin lärvit tai antaa napakan sylitanssin, ei merkitse mulle pääministerin valinnassa, mutta kukin arvottaa tyylillään.