Lain rikkominen suoraselkäistä. Jep jep. Valikoivaa tulkintaa palstan laitavasemmistolta hallituksen ylireagointiin.Nämä olikin todella suoraselkäisiä päätöksiä sen hetken päättäjiltä sen hetken tietojen varassa.
Lain rikkominen suoraselkäistä. Jep jep. Valikoivaa tulkintaa palstan laitavasemmistolta hallituksen ylireagointiin.Nämä olikin todella suoraselkäisiä päätöksiä sen hetken päättäjiltä sen hetken tietojen varassa.
Tositarina omasta elämästä. Itse asun pääkaupunkiseudulla, mutta minulla on mökki no arvaatte varmasti, että missä. Kun tuo kielto astui voimaan niin ajattelin, että "screw it" ja painuin mökille. Noh, sain porttikiellon parhaalta kaveriltani tulla kylään, koska tulen todelliselta epidemia-alueelta. Grillailin, saunoin ja vedin kalsarikännejä siinä sitten yksin. "Hauskintahan" tässä on se, että heidän koko perhe on sairastanut koronan, mutta minä en...Voihan sitä laittaa repeatilla pyörimään vaikka sen kevään 2020 Nyt ei ole oikea aika mennä mökille - videon ja uskotella että kaikki meni täydellisesti seuraavat kolme vuotta.
Höpöhöpö. Noin olisi tehnyt jokainen vastuuntuntoinen päättäjä. Ainut ja oikea ratkaisu sen hetken tietojen perusteella.Täysin tarpeettomia paniikkiratkaisuja molemmat.
Näistä esimerkeistä kumpikaan ei ilmeisesti vaikuttanut sinun elämääsi tai koskettanut lähipiiriäsi lainkaan? Mikään muu ei tuollaista puusilmäisyyttä selitä.Höpöhöpö. Noin olisi tehnyt jokainen vastuuntuntoinen päättäjä. Ainut ja oikea ratkaisu sen hetken tietojen perusteella.
Sanna on kadonnut. Ei pahemmin nappaa mitkään epäglamourit tavalliset kansanedustajan duunit. Jos olisin häntä äänestänyt, tuntisin itseni petetyksi, mutta tuskinpa tuo fanikuntaa hetkauttaa suuntaan tai toiseen.
Näkökulma: Sanna Marin löi hanskat tiskiin
SDP:n puheenjohtaja näyttää kadonneen politiikan kentältä vaalitappion myötä. Muut oppositiojohtajat jatkavat taistelua, kirjoittaa politiikan toimittaja Jari Hanska.www.iltalehti.fi
Sitten ei varmasti olisi kannattanut olla edes ehdolla vaaleissa, jos sitä taukoa kaipaa. En minä ainakaan katsoisi hyvällä, mikäli äänestämäni ehdokas suhtautuisi eduskuntatyöskentelyyn noin välinpitämättömästi. Ja sama pätee muuhunkin työelämään, työt hoidetaan ja muulloin voi keskittyä vapaa-aikaan. Mielipiteitähän nämä, sulla on omasi ja mulla omani.Juu, ei tuollaisen nelivuotiskauden jälkeen varmasti voi kaivata vaihtelua ja taukoa politiikasta.
Kyllä nyt on Sanna kaikki pettänyt.
Sinutkin, vaikket äänestänytkään.
Sitten ei varmasti olisi kannattanut olla edes ehdolla vaaleissa, jos sitä taukoa kaipaa. En minä ainakaan katsoisi hyvällä, mikäli äänestämäni ehdokas suhtautuisi eduskuntatyöskentelyyn noin välinpitämättömästi. Ja sama pätee muuhunkin työelämään, työt hoidetaan ja muulloin voi keskittyä vapaa-aikaan. Mielipiteitähän nämä, sulla on omasi ja mulla omani.
Eikä näköjään paikallakaan. Valintojan nämä.Välttämättä nyt ei ole se hänen aikansa olla esillä.
Jos nyt muhun viittaat, niin en ole toivonut Sannan painuvan vittuun. Otin vaan kantaa noihin poissaoloihin. Edustajille on olemassa ihan loma-ajat, joiden luulisi riittävän. En myöskään ymmärrä, että mitä tällä asialla on tekemistä oikeistohallituksen kanssa.Ai saatana. Ensin itketään että painuisi nyt se Sanna vittuun ja sitten kun Marin lomailee hetken niin itketään, että missä vitussa se Sanna luuraa. Nautin tästä koska se kielii ennen kaikkea siitä miten huonosti oikeistohallituksella on asiat tällä hetkellä kun Sannaakin on jo ikävä.
Arvelen, ettei moni muukaan ymmärrä. Minä taas tulkitsen tätä kaikkinaista sanailua siinä valossa, että Sanna taitaa ainakin tällä kertaa osua oikeaan näyttäessään tietynlaista esimerkkiä. Allakkaan näpsähti juuri äsken heinäkuu päälle ja kesä on nyt kauneimmillaan. Jonkinmoinen lomanpoikanen tekisi varmaan hyvää paitsi Sannalle, niin myös muille poliitikoille, puhumattakaan aatteellisissa poteroissaan päivystävistä Jatkoajan politiikan dosenteista.Jos nyt muhun viittaat, niin en ole toivonut Sannan painuvan vittuun. Otin vaan kantaa noihin poissaoloihin. Edustajille on olemassa ihan loma-ajat, joiden luulisi riittävän. En myöskään ymmärrä, että mitä tällä asialla on tekemistä oikeistohallituksen kanssa.
Ai saatana. Ensin itketään että painuisi nyt se Sanna vittuun ja sitten kun Marin lomailee hetken niin itketään, että missä vitussa se Sanna luuraa. Nautin tästä koska se kielii ennen kaikkea siitä miten huonosti oikeistohallituksella on asiat tällä hetkellä kun Sannaakin on jo ikävä.
Minä olen tyytyväinen tosiaan siihen ettei Marin ole masinoimassa keulakuvana ainakaan samanlaista jonninjoutavaa räksytystä ja oppositiopaskamyrskyä jota on edellisellä oppositiokerralla tehnyt. Siitä ole mitään hyötyä kenellekään.Tämä osui hyvin. Itse olen aika täynnä opposition jatkuvaa räksytystä hallitusta kohtaan. Oli puolueet mitkä tahansa. Ihan virkistävä poikkeus, kun ei koko ajan valiteta jostain.
Mihin tässä nyt Sannaa tarvitaan, kun meillä on Mika Aaltola ilman paitaa!
No juu. Marinille oikein sopiva homma, ja kuten yllä oli, tulee varmasti olemaan todella todella hyvin palkattua hommaa. Jäi nyt vähän erorahaa Räikköseltä saamatta.Räikkösen olisi kannattanut vielä pari vuotta sinnitellä liitossa.
Ei liitto aina kestä, vaikka toinen sinnittelisi kuinka.Räikkösen olisi kannattanut vielä pari vuotta sinnitellä liitossa.
Varmasti tulee menestymään ainakin muutaman kuukauden ajan. Riippuu ihan siitä, kauanko kuulijoilla kestää huomata, että ei kannata maksaa tolkutonta summaa siitä, että joku käy latelemassa sisällöttömiä latteuksia vain siksi, että se joku on kohtuullisen nätti ja suurin piirtein nuori nainen. Mutta, onnea Marinille fyrkan tekoon nyt kun on momentum - varmaan mielellään maksaa verot Suomeen eikä keksi mitään puliveivauksia.No juu. Marinille oikein sopiva homma, ja kuten yllä oli, tulee varmasti olemaan todella todella hyvin palkattua hommaa. Jäi nyt vähän erorahaa Räikköseltä saamatta.
Puhuminen on Marinin vahvuus. Tällä kertaa minäkin uskon että tulee tuolla tiellä menestymään erittäin hyvin kunhan samaan segmenttiin ei ilmesty liikaa kilpailua.
Nimittäin Marinista tulee yksi maailman kalleimmista puhujista, kun 2027 asti vetää sekä kansanedustajan palkkaa että (täysin ansaittua) uudesta työstään saatavaa palkkaa.
No suomalaisittain ehkä. Se on sitten ihan toinen asia, mihin kansanedustajan palkka riittää, kun verrataan oikeasti kalliisiin puhujiin. Esimerkiksi joku Donald Trump tuskin moisella pikkurahalla liikahtaa mihinkään. Tai no, hän nyt taitaa tilapäisesti olla pois niiltä markkinoilta juuri nyt, mutta otetaan toiseksi esimerkiksi vaikkapa Obama.Nimittäin Marinista tulee yksi maailman kalleimmista puhujista, kun 2027 asti vetää sekä kansanedustajan palkkaa että (täysin ansaittua) uudesta työstään saatavaa palkkaa.