Sanna Marin

• 1 051 925
  • 8 943

Neely

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kings ,Englanti, Blaugrana&C.D. Santa Clara
Nämä olikin todella suoraselkäisiä päätöksiä sen hetken päättäjiltä sen hetken tietojen varassa. Tämän hetkisen rasisti hallituksen kohdalla tuskin pystyttäisiin tälläisiin isoihin päätöksiin samalla aikataululla.
Eivät olleet. Peruskoululaisten heittäminen oman onnensa nojaan oli todella typerä ja tarpeeton veto. Kaikkea muuta kuin suoraselkäistä. Tyylipuhdas vastuunpakoilu jossa ratkaisuvastuu siirrettiin rehtoreiden niskaan olemattomalla ajalla ja riittämättömillä resursseilla toteutettavaksi. Täysin tarpeettomia paniikkiratkaisuja molemmat. Lasku lasten ja nuorten eristämisestä ja harrastuskielloista lankeaa maksuun lähitulevaisuudessa varmasti.

Viimeksi muokattu:

msg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sopimustekninen verovelka
Voihan sitä laittaa repeatilla pyörimään vaikka sen kevään 2020 Nyt ei ole oikea aika mennä mökille - videon ja uskotella että kaikki meni täydellisesti seuraavat kolme vuotta.

Metukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Feikkiheikit
Nämä olikin todella suoraselkäisiä päätöksiä sen hetken päättäjiltä sen hetken tietojen varassa.
Lain rikkominen suoraselkäistä. Jep jep. Valikoivaa tulkintaa palstan laitavasemmistolta hallituksen ylireagointiin.

tres11

Jäsen
Suosikkijoukkue
Spåra ja K-Espoo
Voihan sitä laittaa repeatilla pyörimään vaikka sen kevään 2020 Nyt ei ole oikea aika mennä mökille - videon ja uskotella että kaikki meni täydellisesti seuraavat kolme vuotta.
Tositarina omasta elämästä. Itse asun pääkaupunkiseudulla, mutta minulla on mökki no arvaatte varmasti, että missä. Kun tuo kielto astui voimaan niin ajattelin, että "screw it" ja painuin mökille. Noh, sain porttikiellon parhaalta kaveriltani tulla kylään, koska tulen todelliselta epidemia-alueelta. Grillailin, saunoin ja vedin kalsarikännejä siinä sitten yksin. "Hauskintahan" tässä on se, että heidän koko perhe on sairastanut koronan, mutta minä en...

Viimeksi muokattu:

Neely

Jäsen
Suosikkijoukkue
Höpöhöpö. Noin olisi tehnyt jokainen vastuuntuntoinen päättäjä. Ainut ja oikea ratkaisu sen hetken tietojen perusteella.
Näistä esimerkeistä kumpikaan ei ilmeisesti vaikuttanut sinun elämääsi tai koskettanut lähipiiriäsi lainkaan? Mikään muu ei tuollaista puusilmäisyyttä selitä.

Yksikään vastuuntuntoinen ja järkevä päättäjä ei olisi tuollaiseen mielivaltaiseen panikointiin olemattomin tiedon sortunut. Uudenmaan sulku oli ihan helvetin relevantti kun samaan aikaan sai lentää esim. Lappeenrantaan suoria lentoja Euroopan pahimmalta covid-alueelta.

Viimeksi muokattu:

Mojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buli
Sanna on kadonnut. Ei pahemmin nappaa mitkään epäglamourit tavalliset kansanedustajan duunit. Jos olisin häntä äänestänyt, tuntisin itseni petetyksi, mutta tuskinpa tuo fanikuntaa hetkauttaa suuntaan tai toiseen.

Jukisto

Jäsen
Sanna on kadonnut. Ei pahemmin nappaa mitkään epäglamourit tavalliset kansanedustajan duunit. Jos olisin häntä äänestänyt, tuntisin itseni petetyksi, mutta tuskinpa tuo fanikuntaa hetkauttaa suuntaan tai toiseen.

Juu, ei tuollaisen nelivuotiskauden jälkeen varmasti voi kaivata vaihtelua ja pientä taukoa politiikasta.
Kyllä nyt on Sanna kaikki pettänyt.
Sinutkin, vaikket äänestänytkään.

Viimeksi muokattu:

Mojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buli
Juu, ei tuollaisen nelivuotiskauden jälkeen varmasti voi kaivata vaihtelua ja taukoa politiikasta.
Kyllä nyt on Sanna kaikki pettänyt.
Sinutkin, vaikket äänestänytkään.
Sitten ei varmasti olisi kannattanut olla edes ehdolla vaaleissa, jos sitä taukoa kaipaa. En minä ainakaan katsoisi hyvällä, mikäli äänestämäni ehdokas suhtautuisi eduskuntatyöskentelyyn noin välinpitämättömästi. Ja sama pätee muuhunkin työelämään, työt hoidetaan ja muulloin voi keskittyä vapaa-aikaan. Mielipiteitähän nämä, sulla on omasi ja mulla omani.

Jukisto

Jäsen
Sitten ei varmasti olisi kannattanut olla edes ehdolla vaaleissa, jos sitä taukoa kaipaa. En minä ainakaan katsoisi hyvällä, mikäli äänestämäni ehdokas suhtautuisi eduskuntatyöskentelyyn noin välinpitämättömästi. Ja sama pätee muuhunkin työelämään, työt hoidetaan ja muulloin voi keskittyä vapaa-aikaan. Mielipiteitähän nämä, sulla on omasi ja mulla omani.

Näinhän se on ja uskoisin hänen hoitavan hommansa kuitenkin hyvin. Välttämättä nyt ei ole se hänen aikansa olla esillä.

otus

Jäsen
Suosikkijoukkue
لօҟҽɾìէ
Ai saatana. Ensin itketään että painuisi nyt se Sanna vittuun ja sitten kun Marin lomailee hetken niin itketään, että missä vitussa se Sanna luuraa. Nautin tästä koska se kielii ennen kaikkea siitä miten huonosti oikeistohallituksella on asiat tällä hetkellä kun Sannaakin on jo ikävä.

Mojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buli
Ai saatana. Ensin itketään että painuisi nyt se Sanna vittuun ja sitten kun Marin lomailee hetken niin itketään, että missä vitussa se Sanna luuraa. Nautin tästä koska se kielii ennen kaikkea siitä miten huonosti oikeistohallituksella on asiat tällä hetkellä kun Sannaakin on jo ikävä.
Jos nyt muhun viittaat, niin en ole toivonut Sannan painuvan vittuun. Otin vaan kantaa noihin poissaoloihin. Edustajille on olemassa ihan loma-ajat, joiden luulisi riittävän. En myöskään ymmärrä, että mitä tällä asialla on tekemistä oikeistohallituksen kanssa.

Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Jos nyt muhun viittaat, niin en ole toivonut Sannan painuvan vittuun. Otin vaan kantaa noihin poissaoloihin. Edustajille on olemassa ihan loma-ajat, joiden luulisi riittävän. En myöskään ymmärrä, että mitä tällä asialla on tekemistä oikeistohallituksen kanssa.
Arvelen, ettei moni muukaan ymmärrä. Minä taas tulkitsen tätä kaikkinaista sanailua siinä valossa, että Sanna taitaa ainakin tällä kertaa osua oikeaan näyttäessään tietynlaista esimerkkiä. Allakkaan näpsähti juuri äsken heinäkuu päälle ja kesä on nyt kauneimmillaan. Jonkinmoinen lomanpoikanen tekisi varmaan hyvää paitsi Sannalle, niin myös muille poliitikoille, puhumattakaan aatteellisissa poteroissaan päivystävistä Jatkoajan politiikan dosenteista.

Alex

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara

Tämä osui hyvin. Itse olen aika täynnä opposition jatkuvaa räksytystä hallitusta kohtaan. Oli puolueet mitkä tahansa. Ihan virkistävä poikkeus, kun ei koko ajan valiteta jostain.

Neely

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tämä osui hyvin. Itse olen aika täynnä opposition jatkuvaa räksytystä hallitusta kohtaan. Oli puolueet mitkä tahansa. Ihan virkistävä poikkeus, kun ei koko ajan valiteta jostain.
Minä olen tyytyväinen tosiaan siihen ettei Marin ole masinoimassa keulakuvana ainakaan samanlaista jonninjoutavaa räksytystä ja oppositiopaskamyrskyä jota on edellisellä oppositiokerralla tehnyt. Siitä ole mitään hyötyä kenellekään.

Mihin tässä nyt Sannaa tarvitaan, kun meillä on Mika Aaltola ilman paitaa!

Aaltola on pikkuisen tylsä, koska tässä tapauksessa jauhojengillä voidaan viitata vain sahajauhojengiin.
Odotan TikTok-videota, jossa lantiota ketkutetaan kunnolla. Tuollainen suomalaisen miehen vanhoillinen malli kirves kädessä vetoaa korkeintaan johonkin Pihtiputaan mummoon.

Kilgore Trout

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Entinen pääministeri ja vielä syksyyn saakka Sdp:tä johtava Sanna Marin ryhtyy kansainväliseksi puhujaksi.

Marin on listautunut puhujaksi yhdysvaltalaisen Harry Walker Agencyn listoille, joka välittää ”keynote- ja motivaatiopuhujia” kansainvälisiin tapahtumiin.
Harry Walker Agency edustaa muun muassa Yhdysvaltain entistä presidenttiä Barack Obamaa sekä tämän vaimoa Michelle Obamaa, entistä presidenttiä Bill Clintonia ja ulkoministeri Hillary Clintonia sekä Britannian entistä pääministeriä Boris Johnsonia.
Marinille on myös hiljattain rekisteröity kaupparekisteriin MA/PI Oy -niminen yritys, jonka toimitusjohtajaksi on nimitetty Marinin entinen ykkösavustaja Tuulia Pitkänen.

peruspata

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Pesäkarhut, UP-V, FT Ulvila, Karhut

Nyt, kun mielipiteeni Marinista tuskin on jäänyt epäselväksi, haluan korostaa, että uusi työ ja elämässä eteenpäin meneminen on pelkästään hienoa.

Tästä kuitenkin aasinsillalla totean, että mielestäni kansanedustajan työn kuvaa pitäisi muuttaa niin, että joko tekee muuta arkityötä tai sitten on kansanedustaja.

Nimittäin Marinista tulee yksi maailman kalleimmista puhujista, kun 2027 asti vetää sekä kansanedustajan palkkaa että (täysin ansaittua) uudesta työstään saatavaa palkkaa.

Pidän tätä epäkohtana, oli kyseessä kuka tahansa. Toivottavasti ehtii vähintään kerran kuussa myös eduskuntaan.

Ei siksi, että sinne kaipaisin erityisesti. Antaisi kuitenkin edes vähän katetta älyttömälle vikinälle siitä, että Marin oikeasti voitti vaalit ja olisi pitänyt jatkaa pääministerinä.

Neely

Jäsen
Suosikkijoukkue
Räikkösen olisi kannattanut vielä pari vuotta sinnitellä liitossa.
No juu. Marinille oikein sopiva homma, ja kuten yllä oli, tulee varmasti olemaan todella todella hyvin palkattua hommaa. Jäi nyt vähän erorahaa Räikköseltä saamatta.

Puhuminen on Marinin vahvuus. Tällä kertaa minäkin uskon että tulee tuolla tiellä menestymään erittäin hyvin kunhan samaan segmenttiin ei ilmesty liikaa kilpailua.

Jussih

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
No juu. Marinille oikein sopiva homma, ja kuten yllä oli, tulee varmasti olemaan todella todella hyvin palkattua hommaa. Jäi nyt vähän erorahaa Räikköseltä saamatta.

Puhuminen on Marinin vahvuus. Tällä kertaa minäkin uskon että tulee tuolla tiellä menestymään erittäin hyvin kunhan samaan segmenttiin ei ilmesty liikaa kilpailua.
Varmasti tulee menestymään ainakin muutaman kuukauden ajan. Riippuu ihan siitä, kauanko kuulijoilla kestää huomata, että ei kannata maksaa tolkutonta summaa siitä, että joku käy latelemassa sisällöttömiä latteuksia vain siksi, että se joku on kohtuullisen nätti ja suurin piirtein nuori nainen. Mutta, onnea Marinille fyrkan tekoon nyt kun on momentum - varmaan mielellään maksaa verot Suomeen eikä keksi mitään puliveivauksia.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy