Vuokralainen
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Kerho! Arsenal
Tilaisuuteen pukeudutaan tilaisuuteen sopivalla tavalla.
Hyvä Sanna!
Hyvä Sanna!
Vaikuttaa enemmänkin, että sinä olet lapsi, kun oletat aikuisten pukeutuvan festareilla jakkupukuihin ja pukuihinMoi oon Sanna 40v, mut henkisesti oon 16.
Helpoin tapa tehdä asiallinen vaikutus on pukeutua ja käyttäytyä asiallisesti. Marin on yhä sisimmiltään kassatyttö. Toivottavasti seuraava pm ei ole pelle.
Meinaat että aikuiset ihmiset ei saa käydä festareilla tai rokkikeikoilla? Aika monta "henkisesti 16"-vuotiasta "sisimmältään kassatyttöä" ja "pelleä" taitaa löytyä kriteereilläsi vaikkapa JA:n musiikkiketjuista.Moi oon Sanna 40v, mut henkisesti oon 16.
Helpoin tapa tehdä asiallinen vaikutus on pukeutua ja käyttäytyä asiallisesti. Marin on yhä sisimmiltään kassatyttö. Toivottavasti seuraava pm ei ole pelle.
Tuntuu nyt kyllä siltä, että sinun arvomaailmasi on kovin tiukka. Seuraavaksi varmaan ihmettelet, että saunoo alasti (en valitettavasti tiedä, saunooko) eikä pyyhe päällä. Mariini on helvetti festareilla, siellä nimenomaan joku Vuittonin liituraita olisi epäasiallista.Moi oon Sanna 40v, mut henkisesti oon 16.
Mulla taitaa olla tuttuina ja kollegoina pelkästään pellejä kun tuo asu tuntuu olevan trendikäs minkä ikäisellä vaan.Moi oon Sanna 40v, mut henkisesti oon 16.
Näin on. Sanna Marin on kyllä rockein mimmi (tai henkilö) koko Ruisrockissa pukeutumisensa puolesta huomioiden ettei siellä taida olla esiintynyt oikeastaan ainoatakaan rock, punk tai metalliyhtyettä varmaan viiteen vuoteen joihin Sanna tyylillään viittaa. Tai no on siellä kait Blind Channel tänä vuonna.Toivottavasti joku media nyt tarttuu tähän kunnolla ja kysyy Sannalta toimiko Lost Societyn uudempi matsku livenä, vai olisiko pitänyt olla enemmän vanhempaa rässiä.
Mitään röökejä kuulu fiksun naisen käteen.Puuttuu vain toisesta kädestä lonkerotölkki ja toisesta rööki *hymiö*
Jos kuvassa olisi ollut euroedustaja Teuvo Hakkarainen, toisessa kädessä rööki, toinen suussa ja toisessa kädessä kiljupääläri, mennyt pummilla sisään vaikka olisi ollut lippukin taskussa. *ilman hymiötä*Puuttuu vain toisesta kädestä lonkerotölkki ja toisesta rööki *hymiö*
Tosiaan tästä on pakko nostaa hattua korkealle, miten Sanna on oman sukupolvensa (myös minun sukupolveni) edustajana todellakin ottanut valtiohallinnossa homman haltuun näissä imagoasioissa. Ihmisellä voi ihan oikeasti olla työminä ja vapaa-ajan minä, ihan siis iästä tai asemasta riippumatta. Tämähän on toisaalta vielä enemmän persoonakysymys kuin sukupolvikysymys, sillä onhan nyt vaikka samanikäinen Ohisalo aivan karmean tätimäinen tuossa rinnalla..Aivan upea ilmestys ja tyyliltään ikonisen rohkea pääministeri. Sanna Marin on voittanut minun puolelleen, viimeistään sillä miten paljon pyllykipua hän aiheuttaa setämiespäädyssä.
Heh, nauroin tänään kuvan nähdessäni samaa.. että perhana soikoon, kun Ruispopin/Ruisräpin ohjelmisto ei vain ole enää nykyään se kirsikka Sannan festarityylin päälleNäin on. Sanna Marin on kyllä rockein mimmi (tai henkilö) koko Ruisrockissa pukeutumisensa puolesta huomioiden ettei siellä taida olla esiintynyt oikeastaan ainoatakaan rock, punk tai metalliyhtyettä varmaan viiteen vuoteen joihin Sanna tyylillään viittaa. Tai no on siellä kait Blind Channel tänä vuonna.
Moi oon Sanna 40v, mut henkisesti oon 16.
Alkaa Sanna olemaan jo silmiinpistävän laiha, se on viimeaikojen kuvista käynyt ilmi.Mistähän lie johtuu. Noin muuten, kyllä poliitikotkin ovat lomansa ansainneet.
Tyhjäntoimittajalesta. Ihanko itse keksit?Sanna on ensimmäinen pääministeri elinaikanani (olen syntynyt 70-luvulla), joka ei ole pelle. Enpä olisi halunnut joutua esim. koronakriisiin edellisen hallituksen tyhjäntoimittajalestan alaisuudessa, puhumattakaan jostain kokoomuslaisesta. Olisi pihdattu rahaa siihen asti, kun kaikki on hengiltä.
No tuskin sentään kiittelee Venäjää hyökkäyksestä. Marinin ura ei kuitenkaan ollut missään syöksykierteessä tai ihmepelastuksen tarpessa ennen tuotakaan. Ja olisi joka tapauksessa jatkanut varteenotettavana ja vankkaa kannatusta nauttivana poliitikkona pääministerikauden jälkeen.Mutta onhan se taivaan tosi, että sisimmissään Sanna Marin kiittää hiljaa mielessään Venäjän hyökkäyksen ilman edelläkäypää sodanjulistusta Ukrainaan. Sillä päivämäärällä oli pois pyyhitty kaikki mahdolliset kohut, ja nyt niitä ei muista kukaan. Ehkä Marin myös haistoi viisaana tilaisuuden saada tuhannen taalan paikka korjata uransa, ja sen hän totisesti myös näyttää tehneen.