Mainos

Sanna Marin

• 1 058 131
  • 8 944

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Hyvä, että palstalta löytyy myös tykkäyksien kyttääjä.

Niin samaa mieltä kuin @Jeffrey yllä. Kyllähän tuo lento nimenomaan siirrettiin noin loppuvaiheessa siksi, että Marin saa vapaasti nauttia Flow -festivaaleista.

Yleensä käytäntö ilmavoimien koneen käyttämiseen tällaiseen tarkoitukseen varaus tehdään viikkoja aiemmin.

Poikkeustapaus, mutta kyse ei ollut Marinin sairaudesta tai vastaavasta vaan Marinin halusta nauttia juhlimisesta ja kärsiä krapulaa rauhassa juhlien jälkeen. Sunnuntaina Marin olisi voinut lentää, mutta ei halunnut vaan halusi nauttia krapulapäivästä rauhassa, lensi maanantaina ja tuhlasi veronmaksajien rahoja.
Ei riittänyt että kansakunnan päällimmäinen juorulehti teki gigantinkokoisen harhahypyn tässä, vaan että siihen virheiden paljastumisen jälkeenkin tarraudutaan vapaapudotuksessa - jättimäinen piano selässä - kynsin hampain kiinni.

Tietoa. On.

Jeffrey

Jäsen
Ei riittänyt että kansakunnan päällimmäinen juorulehti teki gigantinkokoisen harhahypyn tässä, vaan että siihen virheiden paljastumisen jälkeenkin tarraudutaan vapaapudotuksessa - jättimäinen piano selässä - kynsin hampain kiinni.

Tietoa. On.

Se nyt vaan on varsin naiivia kuvitella, ettei tuo festariviikonloppu vaikuttanut matkasuunnitelmien muuttamiseen millään tavalla.

Jossain päin tällaista kutsutaan toki myös fanaattisuudeksi.

Eihän se Jutilakaan päässyt aikanaan MM kultajuhliin, kun sillä oli se nilkkatulehdus.

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Poikkeustapaus, mutta kyse ei ollut Marinin sairaudesta tai vastaavasta vaan Marinin halusta nauttia juhlimisesta ja kärsiä krapulaa rauhassa juhlien jälkeen. Sunnuntaina Marin olisi voinut lentää, mutta ei halunnut vaan halusi nauttia krapulapäivästä rauhassa, lensi maanantaina ja tuhlasi veronmaksajien rahoja.

Kun tänne palstalle kirjoittelee satuja, kannattaisi niihin lisäillä vielä vaikka lohikäärmeitä, miekkoja, magiaa yms. mielenkiintoa lisääviä elementtejä. Olisi meille lukijoille entistä viihdyttävämpää niitä lueskella

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Se nyt vaan on varsin naiivia kuvitella, ettei tuo festariviikonloppu vaikuttanut matkasuunnitelmien muuttamiseen millään tavalla.

Jossain päin tällaista kutsutaan toki myös fanaattisuudeksi.

Eihän se Jutilakaan päässyt aikanaan MM kultajuhliin, kun sillä oli se nilkkatulehdus.
Ei sitä mahdollisuutta varmaan voi sulkea pois että Marin olisi edeltävänä keskiviikkona päättänyt että ei viitsisi lentää darrassa 19.35 lähtevällä koneella, vaan lähtee sitten maanantaina joskus seitsemän aikaan aamulla yksityiskoneella liikkeelle. Tai sitten virallinen syy piti paikkansa ja tuolle iltalennolle ei ollut saatavilla enää lippuja, joten suunnitelmia piti muuttaa.

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Missä sun lohikäärmeet, miekat ja magiat sitten on sun viesteistä? Sinuthan tunnetaan ihan yleisestikin Jatkoajan satusetänä.
Joo, mä tiedän ne. Kohta ilmestyy tuohon sun viestiin että "Mojo, Huono pakki ja 3 muuta tykkää tästä". Arvaa harmittaako?

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Usein tuntuu siltä, että persujen twittertilejä ja blogeja lukevat innokkaammin vihervasemmiston edustajat kuin persut itse.
Täkyjen toivossa.
Vähän sama taitaa olla myös vihervasemmiston blogien ja twitterien lukemisessa. Ellei täällä olisi äärimmäisen innokkaasti väkeä raportoimassa Sanna Marinin selfieistä ja twiiteistä en varmaan tietäisi niistä juuri mitään. Tai sitten jos Veronika Honkasalo/Iiris Suomela twiittaa tai sanoo jotain jatkaisin elämääni välittämättä paskaakaan siitä mitä he ovat sanoneet mutta sitten joku menee jakamaan sen tänne saatesanoin "Katsokaa mikä idiootti".

Huono pakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä
Hyvä, että palstalta löytyy myös tykkäyksien kyttääjä.
Onhan se harrastus muiden joukossa toki tuokin. Olen minäkin monia eri asioita kyylääviä kyylääjiä tavannut, mutta nyt menee jo ihan uudelle tasolle tämäkin homma. Olen nyt tätä erittäin "tärkeää" tietoa omasta toiminnastani palstalla muutaman tunnin naureskellut eikä loppua meinaa tulla. ehkä tässä pitäisi olla otettu saamastani huomiosta.

Sitten vähän ketjun aiheestakin: Ihan vaan tiedoksi: Minulle on ihan se ja sama, mikä oli syy, minkä takia Marin siirsi lentoa seuraavalle päivälle. Oli se syy sitten krapula tai se että aikaisemmalla lennolla ei ollut enää tilaa tai joku ihan muu syy.

Satuin tykkäämään tuosta erään esille nostamasta viestistä (viesti #4391), koska se oli kenties ehkä vähän ns. kieli poskessa kirjoitettu.Voitte siis nukkua yönne jatkossa ihan rauhassa.

Teidän uskottavuutenne on minulle edelleen ihan samalla (nolla)tasolla. Minulle on aivan yhdentekevää, mitä minusta ajattelette tai minkälaisen kuvan muodostatte.

Ei muuta kuin kohti uusia kohuja.

Viimeksi muokattu:

Mojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buli
Onhan se harrastus muiden joukossa toki tuokin. Olen minäkin monia eri asioita kyylääviä kyylääjiä tavannut, mutta nyt menee jo ihan uudelle tasolle tämäkin homma. Olen nyt tätä erittäin "tärkeää" tietoa omasta toiminnastani palstalla muutaman tunnin naureskellut eikä loppua meinaa tulla. ehkä tässä pitäisi olla otettu saamastani huomiosta.

Ja mielensäpahoittajille ihan vaan tiedoksi: Minulle on ihan se ja sama, mikä oli syy, minkä takia Marin siirsi lentoa seuraavalle päivälle. Voitte nukkua yönne jatkossa ihan rauhassa. Teidän uskottavuutenne on minulle edelleen ihan samalla (nolla)tasolla. Minulle on aivan yhdentekevää, mitä minusta ajattelette tai minkälaisen kuvan muodostatte.

Ei muuta kuin kohti uusia kohuja.
Pikkuisella on taas näköjään kiukkupäivä. Ehkä se aamuun mennessä helpottaa mikäli saa nukuttua kunnon yöunet.

asyouwere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Minkähän tähden tämä "tykkäysten kyttääminen" nyt on muuten niin iso juttu? Nyt kun tällä palstalla kerran sellainen ominaisuus on. Tuossahan ne näkyy viestin alla, mahdollisesti joutuu jopa oikein kerran klikkaamaan. Ei tällä rekordilla vielä deerstalker-hattua ja piippua kannata lähteä ostamaan.

Kas, ja taikasana "vihervasemmisto" mainittu. Se tuntuu nykypäivän diskurssissa kattavan jokaisen, joka ei ihan joka asiasta dumaa demaripääministeriä. Ja siitä vihervassarikerroin vasta nouseekin, jos sattuu vaikka varovasti kehaisemaan vasemmistohallitusta jostain, siitä puhumattakaan jos menee Marinia jossain kahden markan kohussa vähän puolustamaan.

P.s. tiedostan, että myös "persu" on samaan tyyliin ylikäytetty termi.

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Minkähän tähden tämä "tykkäysten kyttääminen" nyt on muuten niin iso juttu? Nyt kun tällä palstalla kerran sellainen ominaisuus on. Tuossahan ne näkyy viestin alla, mahdollisesti joutuu jopa oikein kerran klikkaamaan. Ei tällä rekordilla vielä deerstalker-hattua ja piippua kannata lähteä ostamaan.

Kas, ja taikasana "vihervasemmisto" mainittu. Se tuntuu nykypäivän diskurssissa kattavan jokaisen, joka ei ihan joka asiasta dumaa demaripääministeriä. Ja siitä vihervassarikerroin vasta nouseekin, jos sattuu vaikka varovasti kehaisemaan vasemmistohallitusta jostain, siitä puhumattakaan jos menee Marinia jossain kahden markan kohussa vähän puolustamaan.

P.s. tiedostan, että myös "persu" on samaan tyyliin ylikäytetty termi.

No mutta tuo nyt on tuollaista tyypillistä punikkikommarisuvakin logiikkaa.

Ck

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, NHL suomalaiset
Sanoisin, että suurin ongelma tulee siinä, jos tykkäämiset otetaan joksikin argumenteiksi, että koska henkilö A on tykännyt henkilön B kirjoituksesta, niin ovat samaa mieltä.

Ongelma tulee siinä, että se tykkäys voi liittyä viestin yhteen osioon, -yhteen lauseeseen tai jos vaikka viestin lopussa on joku hyvä läppä, josta A on tykännyt.

Tykkääminen viestistä ei tarkoita sitä, että tykkääjä tykkää koko viestistä tai edes viestin kirjoittajasta.

Mojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buli
Sanoisin, että suurin ongelma tulee siinä, jos tykkäämiset otetaan joksikin argumenteiksi, että koska henkilö A on tykännyt henkilön B kirjoituksesta, niin ovat samaa mieltä.

Ongelma tulee siinä, että se tykkäys voi liittyä viestin yhteen osioon, -yhteen lauseeseen tai jos vaikka viestin lopussa on joku hyvä läppä, josta A on tykännyt.

Tykkääminen viestistä ei tarkoita sitä, että tykkääjä tykkää koko viestistä tai edes viestin kirjoittajasta.
Ei kai noilla tykkäyksillä sen kummempaa merkitystä ole kuin, että jää nämä pelkät 'samaa mieltä'-viestit pois ja näin palstaa on mukavampi lukea.

No, ei tääkään viesti tietty liity mitenkään ketjun aiheeseen, joten pahoittelut OT:stä.

Huomenna Marinin hallituksen pitäisi iltakoulussa käsitellä tuota kaasuputki-keissiä.

asyouwere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko

Tosin siinä viestissä jonka tykkäyksiä "kyttäsin" ei nyt mitenkään hirveästi eri "osioita" ollut.

Mutta yleisellä tasolla kieltämättä ihan validi pointti. Joskin väitän kyllä silti, että selkeä enemmistö palstan tykkäyksistä tarkoittaa "samaa mieltä". Käsittääkseni "samaa mieltä" -viestejä vähentämään ne on tänne palstalle aikanaan otettukin. Mutta nostetaan nyt käsi ainakin puoliksi ylös virheen merkiksi ja myönnetään, että siellä joku "tykkäysgaten" aloittaneen viestin tykkääjistä saattoi tykätä siitä viestistä vaikka nasevan tyylin tai hyvän läpän vuoksi.

Ehkä tämä riittää osaltani tykkäyksistä.

(1)
  • Tykkää
Reactions: Ck

vsmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, ManU
Sanna on selkeästi nyt ottanut tiukan kannan kuvien ottoon. Olin kaverin kanssa viikonloppuna Helsingissä Legends Weekendissä ja päivällä olimme Amarillossa syömässä. Otin kuvia paikasta kuten yleensä ja huomasin Sannan kävelevän meidän pöytää kohti. Otin kuvan mahdollisen huomaamattomasti puhelin reidellä kun välimatkaa oli n. 10 metriä. Hänen mies ja tytär tuli myöhemmin samasta suunnasta eivätkä näkyneet puisen sermin takaa

Sanna sitten tuli pöydän luo ja keskustelu meni jotenkin näin:
S: Otitko sinä kuvan minusta?
M: Otin.
S: Voisitko poistaa kuvan?
M: En.
S: Saisinko nähdä kuvan?
M: Et. Olen ottanut monta kuvaa kuten harrastukseeni kuuluu ja voin näyttää sinulle yhden (näytin kuvan pöydällä olevasta kaktuksesta).
S: Olen täällä perheeni kanssa.
M: Minä olen täällä kaverini kanssa. Kiva paikka.
Sitten hänen mies kysyi oliko tytär kuvassa ja vakuutin ettei ollut ja he poistuivat.

Ihan hauska kohtaaminen ja mieleeni jäi pari asiaa. Toimivatko he samalla lailla kadulla otettujen kuvien kohdalla kun poistuivat ravintolasta ja tytär varmasti näkyy kuvissa. Onko kuvissa olo jotenkin ahdistavampaa selvinpäin ja täysissä pukeissa :)

tzuiz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalpa, Manchester Broilers, IPK
Sanna on selkeästi nyt ottanut tiukan kannan kuvien ottoon. Olin kaverin kanssa viikonloppuna Helsingissä Legends Weekendissä ja päivällä olimme Amarillossa syömässä. Otin kuvia paikasta kuten yleensä ja huomasin Sannan kävelevän meidän pöytää kohti. Otin kuvan mahdollisen huomaamattomasti puhelin reidellä kun välimatkaa oli n. 10 metriä. Hänen mies ja tytär tuli myöhemmin samasta suunnasta eivätkä näkyneet puisen sermin takaa

Sanna sitten tuli pöydän luo ja keskustelu meni jotenkin näin:
S: Otitko sinä kuvan minusta?
M: Otin.
S: Voisitko poistaa kuvan?
M: En.
S: Saisinko nähdä kuvan?
M: Et. Olen ottanut monta kuvaa kuten harrastukseeni kuuluu ja voin näyttää sinulle yhden (näytin kuvan pöydällä olevasta kaktuksesta).
S: Olen täällä perheeni kanssa.
M: Minä olen täällä kaverini kanssa. Kiva paikka.
Sitten hänen mies kysyi oliko tytär kuvassa ja vakuutin ettei ollut ja he poistuivat.

Ihan hauska kohtaaminen ja mieleeni jäi pari asiaa. Toimivatko he samalla lailla kadulla otettujen kuvien kohdalla kun poistuivat ravintolasta ja tytär varmasti näkyy kuvissa. Onko kuvissa olo jotenkin ahdistavampaa selvinpäin ja täysissä pukeissa :)
Otat salakuvia pm:stä kun ovat perheensä kanssa syömässä ravintolassa ja sitten leuhkit siitä foorumeilla. Näin täysi-ikäisenä perheellisenä kuulostaa ihan ***** tyhmältä toiminnalta.

vsmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, ManU
Otat salakuvia pm:stä kun ovat perheensä kanssa syömässä ravintolassa ja sitten leuhkit siitä foorumeilla. Näin täysi-ikäisenä perheellisenä kuulostaa ihan ***** tyhmältä toiminnalta.
Eivät syöneet ja voimia kovasti. Jatketaan niiden kanssa ketkä ymmärsivät jutun idean.

Dynamo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Suomi on ollut maa, jossa poliitikot, johtajat, artistit ja muut julkkikset ovat saaneet olla suhteellisen rauhassa toreilla ja muissa julkisissa paikoissa. Valokuvaaminen lupaa kysymättä silloin, kun kohde on perheensä kanssa vapaa-ajalla johtaa pidemmällä aikavälillä julkkisten eristäytymiseen. Ymmärrettävää, etenkin kun perheen muut jäsenet eivät ole julkkiksia, ja lapsia halutaan suojella tarjoamalla lapsille normaali lapsuus.

Kun valokuvaus yleistyy (näin näyttää vääjäämättä tapahtuvan, koska urpot ja sananvapaus), julkkikset eristäytyvät ja sitten poliitikkoja, johtajia yms. syytetään elitistisestä eristäytymisestä norsunluutorneihinsa. Eivät sitten mukamas tiedä, mitä tavallisten kansalaisten arkeen kuuluu. Kaiken kaikkiaan tämä on epäsuotuisa kehityskulku niin julkkisten kuin yhteiskunnankin puolesta.

No, @vsmo meinaatko myydä kuvasi seiskaan?

vsmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, ManU
Suomi on ollut maa, jossa poliitikot, johtajat, artistit ja muut julkkikset ovat saaneet olla suhteellisen rauhassa toreilla ja muissa julkisissa paikoissa. Valokuvaaminen lupaa kysymättä silloin, kun kohde on perheensä kanssa vapaa-ajalla johtaa pidemmällä aikavälillä julkkisten eristäytymiseen. Ymmärrettävää, etenkin kun perheen muut jäsenet eivät ole julkkiksia, ja lapsia halutaan suojella tarjoamalla lapsille normaali lapsuus.

Kun valokuvaus yleistyy (näin näyttää vääjäämättä tapahtuvan, koska urpot ja sananvapaus), julkkikset eristäytyvät ja sitten poliitikkoja, johtajia yms. syytetään elitistisestä eristäytymisestä norsunluutorneihinsa. Eivät sitten mukamas tiedä, mitä tavallisten kansalaisten arkeen kuuluu. Kaiken kaikkiaan tämä on epäsuotuisa kehityskulku niin julkkisten kuin yhteiskunnankin puolesta.

No, @vsmo meinaatko myydä kuvasi seiskaan?
En ole myymässä. Ei mennyt edes someen.

Edit. Ymmärrän tuonkin asian haaran, mutta mielestäni raja menee siinä missä kuvia otetaan ja miten. Kuten kirjoitin, niin en edes tiennyt perheen läsnäoloa vaan otin kuvan ohi kävelevästä henkilöstä.

En edes viitsi lähteä noihin mukaan missä keksitään oma tapahtumien kulku ja vedetään niistä itkupotkut.

Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy