Esimerkiksi sosiaalisesta mediasta kuten Twitter tai Jatkoajan keskustelupalsta.Mistä se Vuorela on niitä kuullut ellei mediasta? Pubin tiskillä? Taksikuskilta?
Esimerkiksi sosiaalisesta mediasta kuten Twitter tai Jatkoajan keskustelupalsta.Mistä se Vuorela on niitä kuullut ellei mediasta? Pubin tiskillä? Taksikuskilta?
Missä ne Marinin tukijat pesivät? Voisin ihan mielenkiinnosta lukea muutaman kulttiviestin.Esimerkiksi sosiaalisesta mediasta kuten Twitter tai Jatkoajan keskustelupalsta.
Mediaa se on sosiaalinenkin media...Esimerkiksi sosiaalisesta mediasta kuten Twitter tai Jatkoajan keskustelupalsta.
Minä en muista nähneeni mediassa ensimäistäkään väitettä siitä että Marin olisi joutunut poliittisen ajojahdin kohteeksi tässä biletyskohussa. Enkä nopeasti googlaamallakaan löytänyt oikein muuta kuin tuon saman artikkelin...
Oisko Vuorelma keksinyt koko jutun?
Mediaa se on sosiaalinenkin media...
Mediaa se on sosiaalinenkin media...
Tässä esimerkiksi yksi mielenkiintoinen näkemys, jossa foliopaperia ei ole säästelty.
Tähän on helppo vastata kylläKoetko siis itse olevasi median edustaja?
Onkohan Leningrad Cowboysin ja Puna-armeijan kuoron konserttia Senaatintorilla vuonna1993 koskaan esitetty Venäjän TV:ssä?Itse olen elänyt sitä suomettumisen aikakautta, jossa lähinnä Pahkasika, Hilse-lehti ja Sleepy Sleepers uivat mediavastavirtaan. Tuon ajan ei soisi enää koskaan palaavan...
Ei mitään tietoa, mutta jos veikata pitää, niin EI.Onkohan Leningrad Cowboysin ja Puna-armeijan kuoron konserttia Senaatintorilla vuonna1993 koskaan esitetty Venäjän TV:ssä?
Yleisesti ottaen keskustelufoorumeilla jaettava paskapuhe on kyllä oikeastikin ihan varteenotettava uhka demokratialle, eikä siinä ole kyse sananvapaudesta, koska valheiden levittely ei kuulu sananvapauden piiriin.Kappas. Mielipiteen- ja sananvapaus uhkaavat demokratiaa. Ylilaudan (+5% palstan jutuista on toki täyttä paskaa) meemi- ja kuvapalsta uhkaa siis demokratiaa.
Kyllähän minä esim. saan käyttää sananvapauttani ja mennä turuille ja toreille julistamaan, että maa on litteä tai vaikkapa sitä, että syntiset joituvat helvettiin ja synnittömät pääsevät taivaassen, vaikka tietäisin molemmat puhtaiksi valheiksi. Se, että saman tekisi anonyymillä keskustelupalstalla ei liene sen tuomittavampaa. Lisäksi - yksi tärkeä elementti sananvapaudessa on myös kuulijan / lukijan vastuu, eli pitää osata suodattaa saamaansa tietoa ja varsinkin internet-aikakaudella siitä on tehty erityisen hankalaa.Yleisesti ottaen keskustelufoorumeilla jaettava paskapuhe on kyllä oikeastikin ihan varteenotettava uhka demokratialle, eikä siinä ole kyse sananvapaudesta, koska valheiden levittely ei kuulu sananvapauden piiriin.
Joo toi on kai sinänsä ihan ok, mutta sit jos kirjotat nettiin perättömiä väitteitä vaikka vaalivipistä tai pääministerin kokaiinikoukusta, niin se taas ei ole ok. Varmasti ymmärrät näiden eron.Kyllähän minä esim. saan käyttää sananvapauttani ja mennä turuille ja toreille julistamaan, että maa on litteä tai vaikkapa sitä, että syntiset joituvat helvettiin ja synnittömät pääsevät taivaassen, vaikka tietäisin molemmat puhtaiksi valheiksi. Se, että saman tekisi anonyymillä keskustelupalstalla ei liene sen tuomittavampaa. Lisäksi - yksi tärkeä elementti sananvapaudessa on myös kuulijan / lukijan vastuu, eli pitää osata suodattaa saamaansa tietoa ja varsinkin internet-aikakaudella siitä on tehty erityisen hankalaa.
Tässä esimerkiksi yksi mielenkiintoinen näkemys, jossa foliopaperia ei ole säästelty.
Niinno - sananvapauden näkökulmasta niillä ei juurikaan ole eroa. Vaalivilppi on geneeristä ”flat earth” -tyylistä salaliittoteorisointia, ainakin Suomen ja muiden sivistyneiden demokratioiden osalta. Pääministerin koksupöllyt menee sitten jo sinne rajoille, että kyse voi olla kunnianloukkauksesta, ainakin systemaattisena projektina, jos kohta korkean profiilin poliitikkojen odotetaan kestävän ihan viranomaisten ja lainsäätäjien puolesta kovempaa kohtelua. Eli aika paljon saa olla netissä sontaa, että siitä mitään seuraisi kenellekään.Joo toi on kai sinänsä ihan ok, mutta sit jos kirjotat nettiin perättömiä väitteitä vaikka vaalivipistä tai pääministerin kokaiinikoukusta, niin se taas ei ole ok. Varmasti ymmärrät näiden eron.
No onhan se uutinen että SDP:n jäsenistössä/kannattajissa on ihmisiä jotka osaavat käyttää älypuhelinta. Eläkeläisten puolueessa hyvä saavutus.Kysymyksiä tuleviin Sanna Marin -gallupeihin:
Onko Sanna Marinin BV-kohu muuttanut mielipidettäsi hänen kyvyistään poliitikkona?
Onko Sanna Marinin BV-kohu muuttanut mielipidettäsi SDP:stä?
Itse vastaan molempiin kysymyksiin: Ei.
Pettämätön Logiikka on julkaissut tästä aiheesta mielestäni suht osuvan videon. Suhtautukaa videoon huumorilla.
No onhan se uutinen että SDP:n jäsenistössä/kannattajissa on ihmisiä jotka osaavat käyttää älypuhelinta. Eläkeläisten puolueessa hyvä saavutus.