Minä en muista nähneeni mediassa ensimäistäkään väitettä siitä että Marin olisi joutunut poliittisen ajojahdin kohteeksi tässä biletyskohussa. Enkä nopeasti googlaamallakaan löytänyt oikein muuta kuin tuon saman artikkelin...
Oisko Vuorelma keksinyt koko jutun?
Hyvä! Seuraat nköjään niin tarkkaan Marinia koskevia kirjoituksia medissa ja somessa, että pakkohan se on sinua uskoa. Itse en tiedä, sillä mulla ei ole kuvaa noin tarkoista yksityiskohdista enkä seuraa edes Marinia.
En lähtenyt edes pohtimaan asiaa, koska Vuorelman käyttämä termi " hostile media effect" tarkoittaa suomeksi mm. sitä, että kukin poliitikko ja minusta myös kannattaja, näkee nykyään somen ja median kirjoittelut vihamielisinä, jos ne ovat omaa vakaumustaan vastaan.
Kyse on siis
ajojahdista poliitikkoa vastaan, jossa kannattajan silmin Marinin osalta käytetään aseina normaalia juomista, tanssimista ja hauskanpitoa ylipäätään. Samalla ydinasioista vaietaan joko kokonaan tai niitä vähätellään jne.
Sanoisin siis, että Suomenmaa on ehkä oikaissut Vuorelman ajatuksen poliittiseksi ajojahdiksi vaikka kyse on kannattajien silmin ajojahdista pääministeriä kohtaan.