Tehtiin täysin hyödytön huumetesti sen sijaan, että oltaisiin tehty testi missä potentiaalisesti näkyisikin jotain. Miksi testin tekijä ei kertonut tyyliin: "Tässä testissä ei muuten sitten näy mikään mikä koskee ko. ajankohtaa"?En ole sillä linjalla, että juuri Marin olisi käyttänyt mitään, mutta hiustestillä tuo olisi ollut helppoa sulkea lopullisesti pois. Sen sijaan voin hyvin uskoa, että bileissä joku/jotkut muut käyttivät laittomia päihteitä. Marin ei vain nähnyt tätä tai ei muista nähneensä.
Nyt on "melkoisen" kova väite.Itse seurailen tätä toimintaa työn puolesta ihan aitiopaikalta, ja kaikki nämä seikat ottaen olen 99,9% varma että nokkaa tuolla bileissä on valkaistu, itse Marinin osalta en niinkään ole varma mutta ainakin minulle tämä ”testi” vaikutti juuri siltä että on siellä viivaa vedetty.
Meinaatko tosissaan et tästä tuli nyt salaliitto?Kyllähän tämä testi enemmän herättää kysymyksiä kuin antaa vastauksia.
Tarkoitus mahtoi olla vain silmät kiinni uskoville kultin jäsenille annettu ”todiste”.
Eipä taida olla tietoa onko sen maksanut Marin itse, VNK tai joku muu taho. Veronmaksajien rahoilla se kuitenkin on maksettu. Muutenkin tuntuu melko epäolennaiselta nyanssilta tässä sopassa.Onko tietoa, kuka huumetestin on maksanut?
Marin itse. Erityisavustaja taisi asian mainita jos tiedotteessa ei ollut.Onko tietoa, kuka huumetestin on maksanut?
Onko tietoa, kuka huumetestin on maksanut?
Meinaatko tosissaan et tästä tuli nyt salaliitto?
Onko jotain kuitenkin otettu?Taas uusi kohuvideo Sanna Marinista: pääministeri kiehnäsi kuumasti Sabina Särkän kanssa
Suomalaiset ehtivät vetää viikonlopun henkeä, mutta heti maanantaina Seiskan toimitukseen pärähti uusi video, jossa pääministeri tanssii varsin kuumissa tunnelmissa.www.seiska.fi
Nyt on "melkoisen" kova väite.
---
En yhtään ihmettelisi, vaikka aleksivalavuorien nostattaman huumetestitapa-kohun (kova yritys nimittäin on jo) jälkeen Marin ilmoittaisi käyvänsä vielä siinä hiuksista otettavassa huumetestissä, ottaisi tuosta ajojahti-sympatiapisteet pois kuleksimasta ja olisi vielä taitavana poliitikkona suunnitellut koko jutun.
Voisin veikata ettei mitään kovin tajunnanräjäyttävää kamaa löydy sieltä. Tai siis ainakaan sen kummempaa kuin nyt nämä aiemmin julkitulleet videot. En usko että tilin omistaja sinne pistelisi mitään kuvia avoimesta huumeidenkäytöstä ja jos olisi eiköhän ne olisi vuodettu jo ajoissa pois. Tai sitten joku odottelee milloin kerkeää nämä postaamaan.En kyllä tuosta tuoreimmasta "kohuvideosta" mitään kovin kohauttavaa löydä. Tyypillistä humalaista köhnäämistä tanssilattialla, mitä näkee joka kerta kun baarissa käy. No, harvemmin pääministerin toimesta mutta kuitenkin.
Kiinnostaisi enemmän se matsku, mitä on poisteltu sieltä "yksityiseltä" ig-tililtä.
Elokapina.Onko tietoa, kuka huumetestin on maksanut?
Eiköhän tästäkin saada hyvää materiaalia tulevaisuudessa elokuvan tekoa varten.En kyllä tuosta tuoreimmasta "kohuvideosta" mitään kovin kohauttavaa löydä. Tyypillistä humalaista köhnäämistä tanssilattialla, mitä näkee joka kerta kun baarissa käy. No, harvemmin pääministerin toimesta mutta kuitenkin.
Kiinnostaisi enemmän se matsku, mitä on poisteltu sieltä "yksityiseltä" ig-tililtä.
Tärkeintä on kuitenkin se, että Marin on niin pätevä.Taas uusi kohuvideo Sanna Marinista: pääministeri kiehnäsi kuumasti Sabina Särkän kanssa
Suomalaiset ehtivät vetää viikonlopun henkeä, mutta heti maanantaina Seiskan toimitukseen pärähti uusi video, jossa pääministeri tanssii varsin kuumissa tunnelmissa.www.seiska.fi
Mietoja alkoholijuomia.Onko jotain kuitenkin otettu?
Sillä lailla. Kas kun ei Sofia Belorfin tai Johanna Tukiaisen kanssa.Taas uusi kohuvideo Sanna Marinista: pääministeri kiehnäsi kuumasti Sabina Särkän kanssa