Minua jäi harmittamaan, miksi tasapuolisuuden vuoksi toimittaja ei kommentoinut Lindtmanin kesäistä pukeutumista.Tuo ole analyysi, tuo on toteava uutinen.
Tuo ei vastaa kysymyksiin:
- kenen valmistama mekko
- minkä hintainen mekko
- kenen valmistava ruskea vyö
- minkä hintainen ruskea vyö
- mitkä kengät
- minkä hintaiset kengät
- kuinka lyhyen pätkän Marin lopulta kulki
- mihin Marin jatkoi Pridestä, minkälaisella autolla poistui ja kenen kanssa
- mitä Marin söi ja joi jatkoilla
Vähintään nämä tarvitaan, jotta somekansa voi jatkaa..
- miksi Sanna Marin on niin itserakas, että haluaa käyttää Pridea hyväkseen kiinnittämällä kaikkien huomioon pelkästään itseensä ja tähän ruskeaan vyöhön
- miksi Marin valitsi juuri nämä kengät ja miksi tuli tällä valinnalla osoittaneeksi, että oli paikalla vain henkilöbrändiään rakentaakseen, eikä tukeakseen seksuaali- ja sukupuolivähemmistöjä
- paljonko tämä kaikki maksoi ja miten tämä osoittaa, että ylpistyneenä hylännyt työväen aatteen
- kuinka paljon Prideen saapuminen lisäsi hänen hiilijalanjälkeään ja miten se osoittaa, että jän on itserakas ylpistynyt pintaliitäjä, joka ei välitä maapallosta ja lastensa tulevaisuudesta
MA/PI:n toimitusjohtaja, entinen erityisavustaja ja Marinin ystävä Tuulia Pitkänen kertoi viestissä Talouselämälle, että yhtiön liikevaihto oli 665 705 euroa ja tilikauden voitto ennen tilinpäätössiirtoja ja veroja 386 721 euroa.
Verojen jälkeen voitto oli 303 042 euroa.
Hyvä Sanna! Hyvän pätkän kestopäällystettä maantielle, tai ison pinon oppikirjoja peruskouluun maksetuilla veroilla saa.
Ymmärsi kuitenkin nostaa vain huojennetun osingon yrityksestään, ettei ihan liikaa niitä veroja kuitenkaan tarvitse maksella. Jeesustellaan kuitenkin "ilmaisista osingoista" siihen asti, kunnes ollaan itse tilanteessa, jossa tuota voi sitten hyödyntää.Hyvä Sanna! Hyvän pätkän kestopäällystettä maantielle, tai ison pinon oppikirjoja peruskouluun maksetuilla veroilla saa.
Ymmärrät kai, että politiikka on pitkälti eri asioilla jeesustelua. Ja miksi eivät nostaisi huojennettua osinkoa, kun siihen kerran yhä on mahdollisuus? Vai olisiko ollut parempi ettei olisi maksanut edes tuota pyöreästi 83000 € veroja?Ymmärsi kuitenkin nostaa vain huojennetun osingon yrityksestään, ettei ihan liikaa niitä veroja kuitenkaan tarvitse maksella. Jeesustellaan kuitenkin "ilmaisista osingoista" siihen asti, kunnes ollaan itse tilanteessa, jossa tuota voi sitten hyödyntää.
No kai sitä ihminen saa romantisoida, että ihmisillä olisi selkäranka ja samaan aikaan kritisoida, kun vittuillaan aina rikkaille, ettei he tarvitse niin paljoa rahaa aina siihen asti, kunnes itse pääsee kerhoon. Tuntuu siinä vaiheessa vaan itsekin tarvitsevan pätäkkää sinne päästyään maksimaalisesti.Ja miksi eivät nostaisi huojennettua osinkoa, kun siihen kerran yhä on mahdollisuus? Vai olisiko ollut parempi ettei olisi maksanut edes tuota pyöreästi 83000 € veroja?
Menettääkö siis oikeuden nostaa huojennettua osinkoa, jos sitä kritisoi tai ajaa niihin muutosta siinä onnistumatta?No kai sitä ihminen saa romantisoida, että ihmisillä olisi selkäranka ja samaan aikaan kritisoida, kun vittuillaan aina rikkaille, ettei he tarvitse niin paljoa rahaa aina siihen asti, kunnes itse pääsee kerhoon. Tuntuu siinä vaiheessa vaan itsekin tarvitsevan pätäkkää sinne päästyään maksimaalisesti.
Menettääkö siis oikeuden nostaa huojennettua osinkoa, jos sitä kritisoi tai ajaa niihin muutosta siinä onnistumatta?
Voi sen toki näinkin ajatella. En kyllä muista Marinin ketään ahneeksi leimanneen tai ylipäätään kenenkään tuota systeemiä kritisoineen sitä hyödyntäviä ahneeksi Haukkuneen tai moralisoineen.Ei tietenkään, on ihan luonnollista moralisoida muita ahneeksi, leikkiä itse olevansa pienen ihmisen asialla ja yrittää kerätä sympatiapisteitä ja ääniä siinä samassa... Ja heti ensimmäisen tilaisuuden tullen toimia juuri päinvastoin mitä itse jeesustelee.
No jos et sokea ole, niin ei kai, nostihan hän sen jo? Mutta kaipa häneltä voisi ainakin edes kysyä, että onko se huojennettu osinko nyt sittenkään niin paha asia ylipäänsä, kun siitä itse on nyt saanut kokemusta?Menettääkö siis oikeuden nostaa huojennettua osinkoa, jos sitä kritisoi tai ajaa niihin muutosta siinä onnistumatta?
En kyllä muista Marinin ketään ahneeksi leimanneen tai ylipäätään kenenkään tuota systeemiä kritisoineen sitä hyödyntäviä ahneeksi Haukkuneen tai moralisoineen.
Kun sinä et pitänyt Marinista, niin se tekee hänestä erittäin huonon, vähemmän fiksun ja epäasiallisen pääministerin.Onneksi Marin ei ole enää tämän maan pääministeri, koska en koskaan poliitikkona hänestä yhtään pitänyt. Orpo sen sijaan on mielestäni erittäin hyvä, fiksu ja asiallinen pääministeri, vaikka paljon hän sitä kritiikkiä onkin aina saanut.
Kun sinä et pitänyt Marinista, niin se tekee hänestä erittäin huonon, vähemmän fiksun ja epäasiallisen pääministerin.
Nyt on argumentit kohdillaan. Sama pätee lienee toisinkin päin, jos joku ei Orposta pidä?
Itse sanoisin, että näillä molemmilla on hyvät ja huonot puolet. Kuten meillä kaikilla on.
"Sai valtavasti anteeksi tekoja ja mokia". Kerrohan edes yksi. Päinvastoin, media jahtasi ja yritti saada päivä tolkulla häntä kiinni esim. huumeiden käytöstä jota ei lopulta ollut tapahtunut.No joo, mutta silti sitä Marinia hehkutettiin aina niin valtavasti kaiken mediankin osalta ja lisäksi hän sai myös valtavasti anteeksi kaikkia tekoja ja mokiaan sen sukupuolensa takia. Enkä ole suinkaan itse ainoa suomalainen, joka on asiasta tätä mieltä tai ei pitänyt siitä Marinin pääministerikaudesta.
Niin no, huumetesti tehtiin sen verran pitkän ajan päästä epäillyn jauhottelun jälkeen, ettei se enää olisi näyttänyt positiivista, vaikka jauhoa olisi haisteltukin. Mutta se on totta, ettei hänen huumeiden käyttöään ole todistettu."Sai valtavasti anteeksi tekoja ja mokia". Kerrohan edes yksi. Päinvastoin, media jahtasi ja yritti saada päivä tolkulla häntä kiinni esim. huumeiden käytöstä jota ei lopulta ollut tapahtunut.
"Sai valtavasti anteeksi tekoja ja mokia". Kerrohan edes yksi. Päinvastoin, media jahtasi ja yritti saada päivä tolkulla häntä kiinni esim. huumeiden käytöstä jota ei lopulta ollut tapahtunut.
Eihän sitä tietenkään menetä. Mutta tekopyhältä se näyttää.Menettääkö siis oikeuden nostaa huojennettua osinkoa, jos sitä kritisoi tai ajaa niihin muutosta siinä onnistumatta?
Vihreät kyllä vasta tekopyhiä ovatkin kun eivät asu luolissa ja syö sammalta.Eihän sitä tietenkään menetä. Mutta tekopyhältä se näyttää.
Eihän sitä tietenkään menetä. Mutta tekopyhältä se näyttää.