Oletko ihan pelle? Ensin väität selväsanaisesti, että palkkasi on kaksinkertainen kaikkien alojen mediaaniin nähden ja kun selviää, ettei se ole ihan lähelläkään, jatkat vaan vittuilua.
No lainaa se kohta.
Ja kyllä, ihan oikeasti vittuillessani väännän sun kanssa, koska joku alkoi jollain numeroilla leikkimään siitä, kun sanoin, että Marinin palkka kahdessa kuukaudessa on sama kuin ison osan asiantuntijoita (johon vastasin sut asiallisesti miksi) ja kerroin, että Marin ansaitsee kolmessa kuukaudessa sen, mitä minä vuodessa.
Ei tää nyt oikeasti voi olla sulle näin vaikeaa matikkaa :D
Toisin sanoen kaksinkertainen palkka mediaaniin verrattuna on yli 74 k€ vuodessa. Jos sinä tienaat 51 k€, on se yli 20 k€ vähemmän kuin kaksi kertaa mediaani.
Mitä hevon helvettiä? Kaiva nyt ne kohdat, jossa näin väitän. Tää on kyllä sellaista olkinuken hakkaamista ja puuhevosella ratsastamista, että kaiva nyt ne kohdat, jossa näin väitän.
Ihan älytöntä. Mun pointti on se, että Marin ansaitsee kuukaudessa sen verran isoja rahoja suhteessa myös pitkälle koulutettuihin asiantuntijoihin, että siihen palkkaan ansaitseekin nauttia porukan luottamusta. Se ei Marinillakaan kestä ajasta ikuisuuteen, vaan se on ensisijaisesti tää vajaan neljän vuoden pesti.
Mutta kun ehdoin tahdoin haluat asiasta alkaa vängätä, niin kaiva nyt ne mun lainaukset, jossa väitän mitä kuvittelet mun väittävän. Jos ja kun et pysty, niin se olet sinä, joka tässä on ihan omien agendojen kautta lähtenyt piiskaamaan keppihevosia.
Edit. Valitettavasti en uskoisi tarvitsevani sinulta opetusta edes kännissä.
Uskon, että tarvitsisit.
Lisäys: Akka/jätkä ratsastelee itse rakentamillaan keppihevosilla, voisit nyt hetkeksi paneutua siihen postaukseen, jossa väitin, että sulta on ala-asteen matikkakin hukassa,