F
Flonaldo
Tähän minäkin kaipaisin vastausta, että missä lehdissä? Yksikin riittää.Missä on sanottu että Marin olisi käyttänyt huumeita? Aika monessa lehdessä.
Tähän minäkin kaipaisin vastausta, että missä lehdissä? Yksikin riittää.Missä on sanottu että Marin olisi käyttänyt huumeita? Aika monessa lehdessä.
Hitsi, että koetat saada asian näyttämään muulta kuin se on :D Oliko tää nyt sellainen demonstraatio, että oikeasti olet matikanläksysi tehnyt? :DNiin onhan se karvan päälle 20 € tunnissa suht kova palkka.
Edit. Iso määrä Tauno Tasalakkeja saa työstään huomattavasti kovempaa korvausta.
Maksetaanko kaikille palkkaa 24/7/365?Niin onhan se karvan päälle 20 € tunnissa suht kova palkka.
Edit. Iso määrä Tauno Tasalakkeja saa työstään huomattavasti kovempaa korvausta.
No siis ainakin vahvasti vihjailtu ja ihmisten medialukutaito on mitä on. Kyllähän media on vahvasti lietsonut tätä tilannetta. Esim se että uutisoidaan "satavarmana" kun joku nimetön "asiantuntija" tekee analyysia jauhojebgi-sanasta.Tähän minäkin kaipaisin vastausta, että missä lehdissä? Yksikin riittää.
Oma palkkani on kyllä luokkaa kaksinkertainen kaikkien alojen mediaanipalkkaan nähden, mutta siihen vaikuttaa mm. ala, koulutus, pitkä kokemus yms. Silti oma palkkani on luokkaa mediaani, jos tarkastellaan koko IT-alaa.Oi vittu. Tulipa paha ahatusvirhe. No kysymättä nöyrästi kerskailit tienaavasi vain vaivaiset tuplat valtaosaan nähden.
No sitten Marin tienaa vajaassa neljässä kuukaudessa sen minkä minä vuodessa. Takerrut kyllä nyt sellaisiin lillukanvarsiin, että oksat pois. Jos minä väitän, että kolmessa kuukaudessa, sinä väität, että vähän reilussa, niin oliko tässä nyt joku olennainen pointti? Marin tienaa kolmin-nelinkertaisesti sen, mitä koulutettu, pitkään alalla ollut asiantuntija. OK? Voiko sen palkan eteen myös vaatia jotain osaamista?Nopealla haulla pääministerin palkka on kylläkin alle 14 k€ kuussa, mutta voihan sen varmasti kehittyneemmällä matikalla pyöristää reilut kolme tonnia ylöspäin.
Hitsi, että koetat saada asian näyttämään muulta kuin se on :D Oliko tää nyt sellainen demonstraatio, että oikeasti olet matikanläksysi tehnyt? :D
Mitä luulet, että miksi nimeä ei lehteen haluta, oli hän sitten kuka tahansa?Esim se että uutisoidaan "satavarmana" kun joku nimetön "asiantuntija" tekee analyysia jauhojebgi-sanasta.
”Mikäli kriisitilanne olisi, niin minä kyllä tietäisin siitä ennen kello 12:ta lauantai-iltana”, Marin sanoi”
Hyvissä käsissä ollaan…
Maksetaanko kaikille palkkaa 24/7/365?
Aikamoista vääristelyä.
Tuossa näyttää Valtioneuvoston turvallisuusjohtaja kertovan.”Mikäli kriisitilanne olisi, niin minä kyllä tietäisin siitä ennen kello 12:ta lauantai-iltana”, Marin sanoi”
Hyvissä käsissä ollaan…
Kokoomuksen järjestämissä kemuissa dokaaminen ei lähtökohtaisesti liity pääministerin työhön millään tavalla.
Vaikuttaa aivan toisenlaiselta. Voin antaa sulle tukiopetusta. Maksua vastaan. Olen kuitenkin opettanut ihmisiä yliopistossa, joten referenssit ovat kohdallaan.Enköhän minä matematiikkaa osaa sen verran, etten tarvitse apuja sinulta.
Oma palkkani on kyllä luokkaa kaksinkertainen kaikkien alojen mediaanipalkkaan nähden, mutta siihen vaikuttaa mm. ala, koulutus, pitkä kokemus yms. Silti oma palkkani on luokkaa mediaani, jos tarkastellaan koko IT-alaa.
Niin onhan se karvan päälle 20 € tunnissa suht kova palkka.
Kun on aikaa vastata muille niin, aiotko vastaa näihin aiemmin esitettyihin väitteisiin toimestasi:Ja kuten olen moneen kertaan sanonut- Marin on ehdottomasti median suhteen tehnyt ison virheen sallimalla noiden videoiden kuvaamisen.
Olen kuitenkin opettanut ihmisiä yliopistossa, joten referenssit ovat kohdallaan.
Mitä helvettiä? Voin säästää sut nolostumiselta, tai sitten ei, ja kun valitsen ei, niin lainaapa se kohta uudestaan :DHetki sitten palkkasi oli vuositasolla noin 50 k€ ja nyt se pompsahti oli 20 k€ yli. Onnittelut reilusta palkankorotuksesta.
Juu.Kaikkien alojen mediaanipalkka on siis ainakin vuoden alussa ollut 2968 €/kk.
Minusta tuntuu, että hyvä olisi.En edelleenkään oikein usko kaipaavani opetusta sinulta.
Hahah, mutta kun olen ihan oikeasti opettanut ihmisille ohjelmointia ja matikkaa yliopistossa. Ei se ole mikään salaisuus. Mä olen tehnyt sitä työkseni, ihan palkattuna.No no, nyt liikutaan sellaisissa kommenteissa että pian pitää alkaa siirtää kommenttia jatkoajan kaikkien aikojen parhaaseen ketjuun : Humble Brag, nöyrää kerskailua :D
Mitä helvettiä? Voin säästää sut nolostumiselta, tai sitten ei, ja kun valitsen ei, niin lainaapa se kohta uudestaan :D
Juu.
Minusta tuntuu, että hyvä olisi.
Tätä varten on treenattu vuosia. Argumentit on loppuneet jo ajat sitten, mutta höyryillä pääsee vielä monta päivää.Ihan vaan uteliaisuudesta kysyn, miten te edelleen jaksatte jauhaa tätä asiaa toistaen puolin ja toisin samoja argumentteja kerta toisensa jälkeen. Ja toinen kysymys. Miten kauan aiotte jatkaa?
Kokoomuksen vaalivalvojaisissa tenuttaminen voi liittyä kokoomuksen puheenjohtajan tehtävänkuvaan, mutta ei se mitenkään liity pääministerin tehtävänkuvaan.Oletko tosissasi?
Jos laitat samalle viivalle Kokoomuksen (tai minkä tahansa puolueen) vaalivalvojaisissa juopottelun ja bilettämisen some-influencerien kanssa pintaliitopaikoissa ja kotibileissä, niin kumpi sinusta on lähempänä kummankin verrokkihenkilön työnkuvaa?