Pakko lainata kokonaan kun on jo aika eeppistä kamaa.Käyttäisit vain rohkeasti sitä vakinikkiäsi. Villi veikkaus floikkari. Paljonko saat paalua tästä hommastasi? Ajattelin vain sillä, että millaisilla summilla suomalaisen paskahousun trollausta tuetaan? Tuskin kuitenkaan pääset nelinumeroisiin lukuihin/kk, joita itse makselen jo pelkkinä ansiotuloveroina. Tunteen palo kun on fanittajalla kova, niin sitä tekee hommia vähän halvemmallakin aatteensa puolesta. Onko muuten koskaan vituttanut syntyä juntiksi Suomeen, eikä esim. Amerikkaan jutkuksi?
Vajakkimaisiin arveluihisi vastaisin että en ole demari, enkä köyhä tai mitään muutakaan mitä kovasti fanittamasi eliitti-juutalaiset eivät ole. Senkin voin myöntää, että jutkut saattavat olla ihan älykkäitäkin, mutta kiistatta ovat ainakin ahneita paskiaisia. Mitä aiheeseen tulee, niin jos väitteesi FED:in yksityisomistuksesta on faktaa niin se on ihan ok minulle. Se ei siltikään kumoa sitä väitettäni, että FED on juutalaisten kontrollissa. Sen jo osoitinkin kuten varmaan huomasit. Sinänsä samantekevää, vaikka omistajan olisi itse aatu ja josif.
Ihan sivusta on vielä pakko kysyä, kun kerrankin pääsin palstan jutkupropaganda-päätrollin kanssa jutustelemaan, että joko saitte kaverien kanssa kumotuksi S. Jonesin paprun wtc-pölystä?
1. Hienosti debunkkasit väitteeni tekemällä arvailuja nickistäni ja palkkauksestani. Pieleen, mutta sehän on Sinulle tuttua.
2. Kolme juutalaista FEDin tirehtööriä ei ole kovin hyvä osoitus FEDin juutalaiskontrollista, muille kuin Sinulle.
3. Et ole osoittanut mitään muuta kuin että Sinä et vaikuta kovin tasapainoiselta ihmiseltä.
4. S. Jonesin papereihin en ole kovin hyvin perehtynyt, mutta sinun mainitsemanasi arvaan että se liittyy siihen, että juutalaiset ovat kuun takana asuvia liskoihmisiä, jotka hallitsevat minua mind control -säteellä, jolle ainoastaan sinä olet immuuni.
Hyvää illanjatkoa ja rattoisia lukuhetkiä. Toivottavasti et saa bänniä raivareistasi, olet kuitenkin ihan viihdyttävä, niin kuin nelivuotiaat suuttuessaan tahattomasti joskus ovat.
muaddib
Viimeksi muokattu: