IcePhoenix
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Habs, Kärpät, Kiekko-Espoo
Niinpä näkyy, pikainen visiitti Bostonissa, mutta visiitti kuitenkin.^ Lucic -treidin vastineita Kingsistä.
Niinpä näkyy, pikainen visiitti Bostonissa, mutta visiitti kuitenkin.^ Lucic -treidin vastineita Kingsistä.
I’ll take that as a compliment. I guess they think I have an impact on the game. They can run at me all they want. We’re in a good situation at home and we’re playing the way we want. If I’ve got to take a few hits to get this team to win it’s OK w/ me.
Tää on kyllä paha. Toivottavasti San Josessa ollaan nyt hereillä ja hommataan molemmille omat popparikipot, ettei tuu siitäkin sit pelin aikana kinaa.Things heated up between Aaron Dell and Lukas Radil during Sharks morning skate before game 6 #sanjosesharks #nhlplayoffs #StanleyCupPlayoffs
alla olevasta linkistä näkyy video tilanteesta.
HockeyTroll.ca on Twitter
Onneksi molemmat ovat aika turhia jätkiä. Sitten jos tuossa olisi ollut Couture ja Burns niin helvetti olisi irti, jos se ei sitä jo tarpeeksi nyt ole.Tää on kyllä paha. Toivottavasti San Josessa ollaan nyt hereillä ja hommataan molemmille omat popparikipot, ettei tuu siitäkin sit pelin aikana kinaa.
Tää on kyllä paha. Toivottavasti San Josessa ollaan nyt hereillä ja hommataan molemmille omat popparikipot, ettei tuu siitäkin sit pelin aikana kinaa.
Itse olen täysin eri mieltä. San Josen finaalipaikka - ja jopa mahdollinen Stanley Cupin voitto - olisi ollut yksi kiistanalaisimmista pitkään aikaan ja olisi jättänyt ikävän jälkimaun kauteen. Olen tyytyväinen, että St. Louis hoiti homman.Harmin paikka Bluesin finaaliin meno, vaikka enemmän sillä on annettavaa siellä verrattuna siipirikkoiseen haiparveen.