San Jose Sharks (2.) – St. Louis Blues (3.), Lännen konferenssifinaalit

  • 43 898
  • 235

IcePhoenix

Jäsen
Suosikkijoukkue
Habs, Kärpät, Kiekko-Espoo

Vislami

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Sharks
Hertl, Karlsson, Pavelski missannu aamujäät. Pavelski kolmikosta ainut jolla edes kopissa paikka. Eli varmaan gametime päätös hänen suhteen?
 

Ranksu

Jäsen
Suosikkijoukkue
St. Louis Blues
Neither Karlsson nor Hertl has a stall in the visitors dressing room. Pavelski does

Twitter
 

Ranksu

Jäsen
Suosikkijoukkue
St. Louis Blues

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Todella kovia menetyksiä, kääntää kyllä isosti vaakaa kotijoukkueen suuntaan nämä loukkaantumiset Sharksilla.
 

Zoidberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi 2019
Jos Sharks jollain ihmeen kaupalla voittaa tämän sarjan tai edes tämän pelin, niin soisi jo joukkueelle kannun. Ei voi Blues olla käyttämättä tilaisuuttaan hyväkseen, kun noin kovia poissaoloja on. Vaikka Pavelski pelaisikin, niin missään nimessä 100% Pavelskia emme näe.
 

Ranksu

Jäsen
Suosikkijoukkue
St. Louis Blues
Petro on being targeted:
I’ll take that as a compliment. I guess they think I have an impact on the game. They can run at me all they want. We’re in a good situation at home and we’re playing the way we want. If I’ve got to take a few hits to get this team to win it’s OK w/ me.

Jeremy Rutherford on Twitter

On se kapteeni tikissä.
 

Malkkinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins

Zoidberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi 2019
Tää on kyllä paha. Toivottavasti San Josessa ollaan nyt hereillä ja hommataan molemmille omat popparikipot, ettei tuu siitäkin sit pelin aikana kinaa.
Onneksi molemmat ovat aika turhia jätkiä. Sitten jos tuossa olisi ollut Couture ja Burns niin helvetti olisi irti, jos se ei sitä jo tarpeeksi nyt ole.
 

IcePhoenix

Jäsen
Suosikkijoukkue
Habs, Kärpät, Kiekko-Espoo
UN-BE-LIVABLE! St. Louis Blues menee Stanley Cup-finaaleihin 49 vuoden tauon jälkeen ja luonnollisesti ensimmäistä kertaa omana elinaikanani. On tämä aivan käsittämätön kasvutarina ja joukkue.

Sharksille ja sen faneille kiitokset totta kai sarjasta, revanssi vuodesta 2016 maistuu makealta. Sarjan tuomarityöskentelystä voi olla mieltä, mutta no hard feelings ainakaan tältä puolelta. Tsemppiä kesään!

Neljä voittoa vielä. WE WANT THE CUP!
 

Vislami

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Sharks
Onnittelut Bluesille ja sen kannattajille! Pitkä odotus kannattaa. Vituttaahan tämä, mutta niin selkeästi isompi, ehjempi ja parempi voitti, kuten näissä yleensä meneekin. Muistan itse tuon tunteen finaaliin pääsystä 2016, joten nauttikaa juhlikaa!

Sääli kun meidän neljä eripaitaista kenttäpelaajaa ei nyt totellut NHLn käskyjä antaa Jumbolle cuppi :hymiö:

Bluesille kääntyy oma kelkka, ihan vaan koska Boston. Binnington toinen hyvä syy, voitin hänen ja Bluesin keväthuuman avulla meidän fantasyhockeyleaguen.
 

Ranksu

Jäsen
Suosikkijoukkue
St. Louis Blues
Me mennään Stanley Cup finaaleihin!!!! Camaaan. Sanattomaksi vetää. Moni on odottanut tätä 50-vuotta, itselle alkoi seuraaminen ja odotaminen 06-07 kautena. Tältäkö Wings, Kings, Hawks faneilta tuntuu?

Kiitokset nuottikavereille ja kiitokset särkifaneille, erityisesti hyvää alkavaa kesää @vilpertti ehkä ensi vuonna sitten?


We want Cup
 

Plager

Jäsen
Suosikkijoukkue
St.Louis Blues
Huh huh! Tätä olisi ollut vaikea uskoa vielä joulukuussa, mutta tämä joukkue on hitsautunut täysin erilaiseksi verrattuna edellisiin kausiin kevään aikana. Kiitokset myös Sharks-faneille, hieno joukkue teilläkin kasassa ja mikäli Blues ei olisi vastassa ollut, niin teidän bandwagonissa mentäisiin.

Vielä 4 voittoa, Let’s go Blues!
 

ADX_03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Tampa Bay Lightning
Harmin paikka Bluesin finaaliin meno, vaikka enemmän sillä on annettavaa siellä verrattuna siipirikkoiseen haiparveen.
 

Saske

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks
Joo nyt ei riittänyt hailla. Avainpelaajat pois, mutta siitä huolimatta kaksi erää roikuttiin mukana. Onnea nyt Bluesille kuitenkin, mutta finaalissa liputan Bostonia.
 

Tevoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings #91 #19 #5
Onnittelut Bluesille finaalipaikasta. Sharks oli kyllä kaksi viimeistä peliä melko kuutamolla eli suorastaan hajuton ja mauton ,mikä ainakin minua ihmetytti. Toki siellä oli loukkeja mutta siltikin putos ku lehmän häntä pelillisesti.
 

Turder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Kyllä Sharksista näkyi se miten raateleva nykymuotoinen pleijarikevät voi olla. Loukkaantumisia, avainmiesten jatkuvaa ylipeluuttamista ja sitä kautta bensa vaan loppuu tankista. Sitten kun romahdus tulee niin se lamauttaa koko jengin ja vastustaja vaan saa lisäbuustia siitä. Blues jauhoi neljällä ketjulla koko kauden ja äijät pysyneet ehjänä niin eroa vaan tulee.
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Harmin paikka Bluesin finaaliin meno, vaikka enemmän sillä on annettavaa siellä verrattuna siipirikkoiseen haiparveen.
Itse olen täysin eri mieltä. San Josen finaalipaikka - ja jopa mahdollinen Stanley Cupin voitto - olisi ollut yksi kiistanalaisimmista pitkään aikaan ja olisi jättänyt ikävän jälkimaun kauteen. Olen tyytyväinen, että St. Louis hoiti homman.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Mä olin vuoteen 2016 sitä mieltä, että Blues oli jotenkin selittämättömällä tavalla cool. Sitten kävin St. Louisissa, joka on yhtään liioittelematta aivan pirun tylsä ja huono kaupunki.

Tästä huolimatta onnea finaaliin pääsystä ja tsempit sinne. Itse olen aika neutraali seuraaja, mutta Bergeronin vuoksi vaaka kallistuu hippasen verran karhuille.
 
Onnittelut Bluesille! Vaikka olen sitä mieltä, että kurinpito pissasi housuun, kun olisi pitänyt päähän kohdistuvista osumista antaa jotain, niin parempi joukkue jatkaa. Tämähän taitaa olla ensimmäinen finaali Bluesille, minne on edetty puhtaasti sillä, että ollaan kova joukkue ja nyt metsästämään ensimmäistä pelivoittoa finaaleissa. Kolme 4-0 tappiota sieltä 50 vuoden takaa.
 

aessi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TBL & Elias Pettersson
Joo, selkeästi kevään kaksi parasta joukkuetta finaaleissa, vaikka siellä nyt jotain moraalisia finaaleja on ties missä vaiheessa sommiteltu niin olen ihan 100% varma, että Blues olisi mennyt myös idästä finaaleihin ja Bruins lännestä. Molemmat joukkueet tulivat myös vaikeammalta puolelta kaavioista, Nyt vaan toivomaan Bruinsin sweeppausta ihan vaan tuon tarinan takia.
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Aivan käsittämätön tuo Bluesin suoritus, siis olivat tammikuun alussa koko pahnanpohjimmaisena ja nyt finaalissa, käsittämätöntö! Tammikuussa vielä puhuttiin jostain O'Reillyn kirouksesta kun mies ei näytä ikinä pääsevän joukkueensa kanssa edes playoffeihin ja nyt kuudenteen peliin konferenssin finaalissa 0+3. Sharks näytti näissä parissa viimeisessä pelissä todella väsyneeltä ja aseettomalta, todella pahaan paikkaan iski nuo loukkaantumisetkin. Thorntonia käy kyllä sääliksi ja hänelle tuon cupin soisi. Vieläkö Jumbo Joe jatkaa uraansa?

Samaa mieltä kuin @aessi yllä, oikeat joukkueet ovat finaalissa, toivottavasti saadaan pitkä ja tasainen sarja jossa sattuu ja tapahtuu paljon kaikenlaista.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös