Otetaan pieni pätkä tekstistä:
Mun mielestä ihan ok jos toimittaja kirjoittaa kriittiseen sävyyn. Yleisesti ottaen noita kaverihaastatteluja tai jumalointia (Selänne) tehdään tarpeeksi. Siksi tällaset jutut ovat tervetulleita mun mielestä. En usko että Savolainen kirjoittaa ihan helposti näin tylyä juttua, jollei siihen olisi aihetta. Johtavalta voisi odottaa ennemminkin kriittistä artikkelia jostakin lätkähenkilöstä. :)
"Kun Sami Vatanen saapui ennen viime kautta Anaheim Ducksin leiritykselle, saapui pukuhuoneeseen nuori mies, joka oli hankkinut massaa. Sitä kukkakeppinä pidetyltä Vataselta olikin pyydetty. Ongelma oli vain siinä, että Vatanen oli hankkinut massansa muualta kuin punttisalilta. Rasvaprosentti oli 17 nurkilla, joka merkitsee Vatasen kohdalla noin seitsemän kilon ylipainoa."
Mun mielestä ihan ok jos toimittaja kirjoittaa kriittiseen sävyyn. Yleisesti ottaen noita kaverihaastatteluja tai jumalointia (Selänne) tehdään tarpeeksi. Siksi tällaset jutut ovat tervetulleita mun mielestä. En usko että Savolainen kirjoittaa ihan helposti näin tylyä juttua, jollei siihen olisi aihetta. Johtavalta voisi odottaa ennemminkin kriittistä artikkelia jostakin lätkähenkilöstä. :)