3 x Erosta ja 4 x Joonas Raskia.
Mitä vittua me näillä tehtäisiin?
3 x Erosta ja 4 x Joonas Raskia.
Joo ei mitään, ihan fine mulle että jengille on ok, että 400k tienaavalla Lepistöllä on 22p ja 200k tienaavalla Grantilla on 21p. Mun mielestä vaan yhdellä pisteellä on liian kova hinta (200k) huomioiden maksukyky. Mutta se on tullut selväksi, että sopii, joten fine by me.
Joo ei mitään, ihan fine mulle että jengille on ok, että 400k tienaavalla Lepistöllä on 22p ja 200k tienaavalla Grantilla on 21p. Mun mielestä vaan yhdellä pisteellä on liian kova hinta (200k) huomioiden maksukyky. Mutta se on tullut selväksi, että sopii, joten fine by me.
Varmaan ihan hyvä, kun oli tänään meidän bättre folkin kanssa Artekilla jouluostoksilla.Kerrotko nyt vielä, että mikä se Lepistön palkka on?
Onhan tämä meidän paras pakki ja imagon kannalta tärkeä pelaaja. Mutta ei hintansa väärti ja sitä kyseenalaistin. Ihme vouhotusta täällä selvästä asiasta. Asia puolestani loppuunkäsitelty. Sen vielä sanon, että vaihtaisin koska vain, miettimättä ja silmää räpäyttämättä, Sorokiniin. Nyt on loppuunkäsitelty osaltani.
Taitaa isän vastuu kotona painaa.
Lepistö on urallaan siinä vaiheessa, että mikäli mies haluaa vielä jotain varmuutta, niin seuralegendalle voi kyllä antaa pidemmänkin sopparin tarjolle. Tarjotaan 1, 2 ja 3-vuotista sopparia ja katsotaan mihin mies tarttuu,Mä olen sitä mieltä, että Lepistön kanssa voitais mennä eteenpäin kausi kerrallaan. Niin kauan kuin homma toimii niin sopimusta nenän eteen. Äiti kyllä varmasti pitää kotona lapsista huolta. Antaa isin tehdä töitä ja hankkia hilloa perheen jääkaappiin.
Meidän johtava puolustaja teki oikein vitun hyvän johtavan ratkaisun lopussa. Mikä Sami sua vaivaa? Kerro!