powerplaymaker
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Jokerit, Detroit Red Wings
Lepistön tie tähtiin (tai tähdissä) jatkuu Jokereissa!
Lepistön tie tähtiin (tai tähdissä) jatkuu Jokereissa!
Jossain vaiheessa vihjailtiin jo siirtoa naapuriin... huh huh ja hyi helvetti!
Ei millään. Se on tälläkin hetkellä ns. kohtuuttoman kova budjettiin nähden. Grant ja Lepistö saisi kumpikin aika varmasti miljoonan Venäjältä, joten aikamoinen temppu oli, että saatiin pidettyä molemmat ja vielä hankkimaan lisää.Vaikea nähdä millä tuota pakistoa voisi Jokereitten budjetilla saada yhtään tuota paremmaksi
Mikko Lehtosen sitoutumista Jokeri-organisaatioon ja ennen kaikkea helsinkiläiseen jääkiekkoelämään voi hieman kyseenalaistaa, @sämpylä89 . Toisin kuin Jorma Lepistön sitoutumista, jossa esimerkki ja käytännön asiat ohjasi myös oman pojan valintaa seuraa valitessa. Mutta ymmärrän, viestisi oli hauska ja omalla tavallaan ihan oikeassa, enpä minäkään usko Samin siirtyneen Jokereihin muuten kuin tilanteessa jossa jälkikasvu oli tulossa. Sinänsä epäilen vahvasti, että se on NHL, jonne Lehtonen lähtee tulevan kauden jälkeen.Lehtonenkin voisi alkaa tekemään perhettä, niin ei tarvitsisi pelätä Venäjälle lähtöä kahden vuoden päästä.
Jokereilla on tällä hetkellä kaksi parasta Euroopassa pelaavaa suomalaista pakkia
Kukko-Lassea unohtamatta.Nämä on mielipide asioita, mutta kyllä Jesse Virtanen taitaa Lehtosta vielä asteen kovempi olla.
Kyllä. Tarkoitukseni olikin heittää tuo hieman kieli poskella, jonka ilmeisesti ymmärsitkin. Mutta onhan tuo perheen tekeminen varmasti semmonen tekijä, millon halutaan asua siellä parhaassa paikassa, eikä mistä saa eniten rahaa. Grantin otin mukaan, koska hänellekkin syntyi jälkikasvua kesken kauden, joka varmasti edesauttoi sopimusneuvotteluita Helsinkiin jäämisessä.Mikko Lehtosen sitoutumista Jokeri-organisaatioon ja ennen kaikkea helsinkiläiseen jääkiekkoelämään voi hieman kyseenalaistaa, @sämpylä89 . Toisin kuin Jorma Lepistön sitoutumista, jossa esimerkki ja käytännön asiat ohjasi myös oman pojan valintaa seuraa valitessa.
Nämä on mielipide asioita, mutta kyllä Jesse Virtanen taitaa Lehtosta vielä asteen kovempi olla.
Kyllä mulle Virtanenkin olisi kelvannut Jokereihin oikein hyvin. Todella kova viime kausi Ruotsissa, mutta ollut maajoukkueessa aina aika lapanen.
Mun Jokereihin mahtuu aina kuitenkin Lepistön lisäksi MM-kisojen all stars -pakki ja silloin mä oon sitä mieltä, että Jokereissa on kaksi parasta Euroopassa pelaavaa suomalaista. Jos Virtanen olisi Jokereissa, niin olisi kolme parasta, mutta nyt on tyytyminen vain kahteen.
Tämähän se. Ekalla kaudella takaisin Jokereissa oli loistava ja puolustuksen kiekollinen johtaja.Ei kuvaa kyllä ketjun otsikko nykymenoa :)
Huolestuttavaa menoa. Aivan hirveä määrä isoja virheitä ja tuntuu tulevan ottelusta toiseen. Tänään päästi vastustajan yksin läpi ja 2-1 hyökkäykseen kun oltiin ylivoimalla puhumattakaan turhista jäähyistä. Viime vuonna alkoi tämä sekoilu ja sama jatkuu tälläkin kaudella. Eikö saa nukuttua vai mistä kiikastaa. Jotenkin poissaoleva.
Näin tuli Lepän matka Jokereissa päättyneeksi. Ei tuota muuten voi tulkita.
Mun mielestä tuosta ei kannata tulkita yhtään mitään. Viime vuonna Lepän jatko venyi kesäkuuhun asti.Jari Kurri kirjoitti:Kurri ei lyö vielä vasaraa pöytään ja sano, että Jokereiden joukkue olisi nyt lopullisessa muotissaan. Poikkeukselliset ajat vaativat kärsivällisyyttä ja moneen kysymykseen on vielä vastaus saamatta.