Sami Lepistö – tiellä tähtiin

  • 109 415
  • 368

Giroux

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Philadelphia Flyers
Omasta puolestani Lepistö voisi jatkaa Jokereissa vaikka 40-vuotiaaksi asti. Puolustuksen tärkein pilari ja sitä ei muutamalla ylimääräisellä Viktor Löövillä tai Stolleryllä korjata. Toivottavasti miehellä itsellään on vielä intressejä jatkaa uraa Jokereissa ja jotenkin itsellä on sellainen kutina, että pitkä jatko on tulossa.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
no @massanvoimaa kerrotko mitä tehdään kolmella Erosella ja neljällä Raskila. Kuinka ne parantaa mahdollisuuksia voittaa KHL. Kerro mitkä ketjut loisit ja puolustajaparit. Kerro meille muille, meitä kiinnostaa kovasti. Raskihan ois joka ketjussa ja Eronen puolustajaparissa, mutta kiinnostaa kovasti ne muut nimet.
 

sekolust

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Lostedt, Ben-Amor
Jos tämän pistäisi matemaattiseksi, niin:

nykyinen > nykyinen - Nelli + 3x "Eronen" + 4x "Rask".

Jälkimmäisessä yhtälössä olisi enemmän leveyttä, jos sopparit olisivat kaksisuuntaisia. Silti kun katsoo nykyrosteria, niin tappiolle jäätäisiin yksinkertaisesti siitä syystä, että kärkiosaamista jäisi liikaa uupumaan. Rask ja Eronen ovat sitä tasoa, että lähtökohtaisesti paikka olisi rotaatiossa tai rivimiehenä, eikä pelkällä isolla kasalla rivimiehiä saada kärkijätkää korvattua. Varsinkin, kun niitä rivimiehiä on varaa rotaatioon ihan tarpeeksi Nellinkin kanssa.

Tietty jos rotaatiota tarvitaan halvalla, niin mä vedän 6. veskarin, 17. pakin, 26. hyökkääjän, apuvalmentajan apuvalmentajan videovalmentajan roolin, saunamarin hommat ja vaikka hieron tanssityttöjä ja juon myymättä jääneet jo kaadetut kaljat Jesper Jensenin liksalla. Siinä olisi seitsemän roolia yhdellä liksalla, eikä edes mentäisi jengin kärkiäijien liksojen luokkaan.

Se hassuttelusta. Lepistö on mun mielestä korvaamaton kokonaisuutena. Pelillisesti voidaan saada vastaavan tason kaveri, varsinkin jos skouttaus toimii. Mutta mistään me ei löydetä vastaavaa kaveria, jolla on vahva tausta Jokereihin, fanit pitävät, naama kestää mainoskuvauksen ja pystyy vetämään vaikka C rinnassa. Viimeisin lähelle tuota pakettia päässyt kaveri oli mielestäni eräs Väänänen. Ja hänen ollessa pelillinen liideri oli rosterissa vielä enemmän "meidän miehiä", jolloin tuo psykologinen vaikutus oli pienempi.

Lepistö on mun mielestä niitä jätkiä, joille voisi pistää eteen "ylipitkän" sopparin. Sellaisen, jossa vuosia on tarpeeksi ja iso kysymysmerkki siitä, onko viimeisenä tai viimeisinä vuosina sopparin kestosta riippuen hintansa väärti vai ei.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Joo ei mitään, ihan fine mulle että jengille on ok, että 400k tienaavalla Lepistöllä on 22p ja 200k tienaavalla Grantilla on 21p. Mun mielestä vaan yhdellä pisteellä on liian kova hinta (200k) huomioiden maksukyky. Mutta se on tullut selväksi, että sopii, joten fine by me.
 

Vahamestari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit sekä suomalaiset änärissä
Turha sitä on mattyyriksi heittäytyä, jos ihmiset ovat kanssasi eri mieltä. Suurin osa taitaa olla.

Onhan Lepistön pr-arvokin hieman eri luokkaa kuin Grantin. Ja enemmän Lepistöllä muutenkin on annettavaa kuin Grantilla, tarkoitan tällä muutakin kuin yhtä pistettä. Ei varmaan syyttä kanna C:tä rinnassa.

Ps. Molempia herroja tarvitaan pakistossa
 
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
Joo ei mitään, ihan fine mulle että jengille on ok, että 400k tienaavalla Lepistöllä on 22p ja 200k tienaavalla Grantilla on 21p. Mun mielestä vaan yhdellä pisteellä on liian kova hinta (200k) huomioiden maksukyky. Mutta se on tullut selväksi, että sopii, joten fine by me.

Metsään menee ja pahasti nämä laskut.
 

Jara76

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Joo ei mitään, ihan fine mulle että jengille on ok, että 400k tienaavalla Lepistöllä on 22p ja 200k tienaavalla Grantilla on 21p. Mun mielestä vaan yhdellä pisteellä on liian kova hinta (200k) huomioiden maksukyky. Mutta se on tullut selväksi, että sopii, joten fine by me.

Ekaksi heität Lepän tienaavan 10% pelaajabudjetista, sen jälkeen ei kuulemma tienaakaan eikä ole lähdettä heittää tuloista ja nyt se sitten tienaakin sen 400k. Paljon se nyt tienaa siis ja minkä lähteen mukaan? Mistä näkee tänä syksynä tulleen Grantin verotiedot tai palkan?

Eiköhän Grant ole tullut lähtökohtaisesti jatkamaan meidän ulkomaalaisykköspakkien viitoittamaa Gundersson, Larsen, Genoway, Gilroy -tietä. Ja hintakin on sen mukainen. En tiedä, veikkaan vain.

Niin kuin monen muunkin jo toteamana, Lepistö on kokonaisvaltaisesti meidän tärkein puolustaja. Tehopisteiden teko ei ole Lepän tärkein anti joukkueelle, vaikka sitäkin hyvin tekee ylivoimilla. Tällä kaudella on ollut vaikeita pelejä, mutta sanoisin että suurimmassa osassa peleistä Lepistö suorittaa paremmalla tasolla kuin muu puolustus keskimäärin.

Mielestäni Lepistö on kokonaisvaltaisesti unelmapelaaja Jokereissa. On seurataustaa, johtajan ominaisuuksia ja pelillinen liideri pl. muutamat huonot illat joita sattuu jokaiselle.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Onhan tämä meidän paras pakki ja imagon kannalta tärkeä pelaaja. Mutta ei hintansa väärti ja sitä kyseenalaistin. Ihme vouhotusta täällä selvästä asiasta. Asia puolestani loppuunkäsitelty. Sen vielä sanon, että vaihtaisin koska vain, miettimättä ja silmää räpäyttämättä, Sorokiniin. Nyt on loppuunkäsitelty osaltani.
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies

Vahamestari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit sekä suomalaiset änärissä
Onhan tämä meidän paras pakki ja imagon kannalta tärkeä pelaaja. Mutta ei hintansa väärti ja sitä kyseenalaistin. Ihme vouhotusta täällä selvästä asiasta. Asia puolestani loppuunkäsitelty. Sen vielä sanon, että vaihtaisin koska vain, miettimättä ja silmää räpäyttämättä, Sorokiniin. Nyt on loppuunkäsitelty osaltani.

Et tiedä hintaa, mutta on varmasti ylipalkattu?
Ja myönnät kuitenkin samassa viestissä, että on meidän paras pakki ja imagon kannalta tärkeä pelaaja.

Huomaatko itse tässä ristiriitaa? Ja miten Sorokin liittyy Sami Lepistöön tai hänen palkkaansa?
 

YamahaGPR

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Hyvin veti pakisto tänään ilman Lepistöäkin, jopa yllättävän hyvin.

Betsin kun olin hakannut sisään ja kuulin että Lepistö sivussa niin kylmä hiki nousi.
 

YamahaGPR

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Joukkue voittaa ja joukkue häviää mutta kyllähän se on todettava että Lepistö on kaukana viime vuoden vireestään. Välillä jopa järjestäen hirveitä sössimisiä omalla alueella, jos ei nimeä näkisi selässä niin ei millään voisi uskoa viime kauden Sami Lepistöksi.

Taitaa isän vastuu kotona painaa.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Lepälläkin uransa tehokkain kausi Euroopassa 34 vuotiaana. Kaudessa oli paljon ylä- ja alamäkiä. Tällä kaudella nähtiin jopa aika usein huonoa pelaamista Lepistöltä, henkilökohtaisia virheitä tuli ihmeen paljon. Nähtiin myös loistavia suorituksia kiekollisena ja kiekottomana. Jokatapauksessa, ehdottomasti pitäisi saada tehtyä jatkosopimus.
 

YamahaGPR

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ehdottomasti yritettävä pitää ”oma poika” jatkossakin Ilmalassa. Ikää vielä kohtuudella ja suorittaa muutaman vuoden päästä vuorenvarmasti vielä hyvin vähän pienemmilläkin minuuteilla.

Lepän ympärille on hyvä rakentaa.

Perheeseen kun syntyi lapsia niin luulisi että haluaa pysyä stadissa. Toisaalta KHL:n pitkät vierasreissut varmaankin vaikeuttavat vaimonsa arkea joten tämä varmaankin painaa vaakakupissa myös.
 

Pazix

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit.
Mä olen sitä mieltä, että Lepistön kanssa voitais mennä eteenpäin kausi kerrallaan. Niin kauan kuin homma toimii niin sopimusta nenän eteen. Äiti kyllä varmasti pitää kotona lapsista huolta. Antaa isin tehdä töitä ja hankkia hilloa perheen jääkaappiin.
 
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
Mä olen sitä mieltä, että Lepistön kanssa voitais mennä eteenpäin kausi kerrallaan. Niin kauan kuin homma toimii niin sopimusta nenän eteen. Äiti kyllä varmasti pitää kotona lapsista huolta. Antaa isin tehdä töitä ja hankkia hilloa perheen jääkaappiin.
Lepistö on urallaan siinä vaiheessa, että mikäli mies haluaa vielä jotain varmuutta, niin seuralegendalle voi kyllä antaa pidemmänkin sopparin tarjolle. Tarjotaan 1, 2 ja 3-vuotista sopparia ja katsotaan mihin mies tarttuu,
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mikäli suostuu tinkimään autoedusta ja stockmannin herkun etuseteleistä, niin vuoden jatkopahvin voi väsätä.
 

massaonvoimaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tyri viivan kyllä mutta osoittaisin katseet vaihtoaitioon. Ratkaiseva aloitus ja Manninen feat.Moses p-pisteen kaarella. Tosta kävelee Mestisjätkätkin läpi. Mitä vittua valmennus?
Miksi siinä ei vasemmalla kaarella ollut Joensuu tai Anttila tai kuka tahansa yli 170cm ja 65kg?
 

YamahaGPR

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Meidän johtava puolustaja teki oikein vitun hyvän johtavan ratkaisun lopussa. Mikä Sami sua vaivaa? Kerro!

No, tuollaista nyt sattuu... isossa kuvassa paras pakki mielestäni Jokereilla tänään. Siinä vikassa tilanteessa laitureiden yli käveltiin ja eikös sieltä ollut kaksi "kaveria" puskemassa päälle, tilaa ja aikaa vähän jne...
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Lopun kämmiä lukuunottamatta varsin hyvä peli Lepistöltä. Tosin nyt ei riitä enää varsin hyvä vaan pitää olla loistava, varsinkin jos Grant jatkaa yhtä heikkoja esityksiä.
 

Pitkävedossa tänään

Päivän pelit:

  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
Ilves vs KalPa
  • 2.04
  • 3.80
  • 3.25
Apua pelaamisen hallintaan pelaamaltilla.fi
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös