@laalki
Hiljentäminen tuossa yhteydessä on hyvänen aika mikä tahansa hiljentämistoimenpide, pelikielto tai muu. Esim. koronalangoista potkuja saaneet ovat hiljennetty. Ja kuten sanoin, TOISTAN: täysin välittämättä nyt tässä yhdeydessä oliko hiljennys minkäkin normin nojalla aiheellinen. Trumpin Twitterhiljennys + loputon rivi youtubettajia jne. Missä silakkapurkissa elät, kun et tuota verta pääse juuri mistään sinulle esitetystä ajatuksesta oma-aloitteisesti eteenpäin?
Pyydä vaikka yksityisviestillä apua tai jotain omaista tulkkaamaan sinulle. Muuten sakkaa pahasti tietojenvaihto jos vielä haluat ihmetellä, mitä ihminen voikaan tarkoittaa hiljentämisellä tässä yhteydessä. Edelleen se voi tarkoittaa alustasta riippuen yksittäisten kommenttien poistamista (jos moden oikeudet), poistattamista, vaikkapa guilty by association-maalitusta (joka pyrkii havainnon poistattamiseen tai muuhun vastaavaan), raportointia tai overtonin ikkunan pienentämistä, mutta ei rajaudu niihinkään.
Kirjoittaisin normaalisti, että ymmärrät varmaan mitä tarkoitan, mutta et ole osoittanut mitään merkkejä, että ymmärtäisit.
Alkaa tuntua, ettei niitä ole
Huono baitti. Jatka tosiaan nyt vain salaliittobustailuasi, lupaan olla puuttumatta omaehtoiseen suoritteluusi tämän enempää, huomasin, että tarvitset vielä jonkin verran kasvuaikaa. Et yletä lyömään näihin sparrausmaaleihin.
Ei varmaan tule yllätyksenä, mutta minä tykkään syntaktisesti ja sisällöllisesti selkeästä ja yksiselitteisestä ilmaisusta, kun yritetään välittää tietoa.
Tuli yllätyksenä monet haasteesi. Myönnän sen.
Sitten ketjun toiseen puheenaiheeseen:
Kulttuurimarxismista puhuminen on defaulttina salaliitto, alt-right ei ole salaliitto? Ok täh töh. Noh, itse en osaa noitakaan salaliittobustata varsinkin kun olen lukenut niitä vihaisien poikien kirjoja, kuten Shapiron Benkun propagandaa nimeltä Authoritarian Moment. Tämähän on ensisijassa vastavuoroista poliittista nimittelyä, mutta erikoisesti hiljentämisvaatimukset ja salaliittoleimakirveet tulevat vahvasti demusuunnalta. Kaikki retoriset keinot salaliittoteorioineen Trumpin minionien vallankaappausyrityksestä Capitolilla... Kirjassahan Ben aloittaa tuolle naureskelulla. Selvittää myös kantaansa marxisteihin ja keitä sillä tarkoittaa, mutta kuten epäiltyä lähde ei ole varmaan miellyttävä tässäkään.
Jokatapauksessa tuo jenkkipolitiikka on loputon suo ja likaviemäri ja en ehdottaisi sinne kävelyä tässä ketjussa. Luonnollisesti on lähinnä hyvä objektiivisuustesti, jos kokee että salaliittohölinät olisi tuossa jenkkipuolueiden äänitorvien sinfoniassa äärimmäisen mustavalkoisesti vain toiselta puolelta. Toki luen myös obamani iltalääkkeeksi, mutta sen kirjallisuuden nauttimista ei tuomita usein yhtä kovasanaisesti. Toki väärinymmärrysten välttämisesti tälläkin kertaa minun pitäisi nyt ilmoittaa Shapiroa vastaava kolikon toinen puoli eikä heti tungetella pressatasolle, mutta rehellisesti nämä nyt viimeisimmät...
Antakaa sitä raippaa, mä luen ja kuuntelen myös Shapiroa!
-Sehän on juutalainen Peterson, joka on taas se ja se. SALAM Liito Jeesus huviUkkoja Perkele öyh, kaikki mitä ne sanoo on paskaa eikä tarvitse lukemalla katsoa onko ne paskaa kun paremmat fiksut naiset kertonu et ne on siis kauheit rasseiki.
Pakko oli harjoitella itselläni viimeisessä kappaleessa, kuinka ammattisalaliittobustaajat sen tekee. Jotenki kai noin. Mutta kuullut, että hc-bustaajat painaa vaan raport ja kirjoittaa: "ärsyttävä rasisti" tai copypastetun henkilön syntilistan.
Ja mä en vieläkään ymmärrä, että mikä sun agenda on? Tuntuu joka kerta vaan enemmän siltä, että haluat tehdä salaliittoteorioista hyväksyttävää, että voit käyttää niitä omien muiden agendojen ajamiseen
Harmi, kun magnum saa näitä hauskoja tiukasti rullattuja kysymyssätkiä. Itse kai olen liian selvä. Oma agenda: Opponoida ja sparrata, jalostaa ja kuulla erilaisia argumentteja.
Toivon, että weli magnum (en tunne mitenkään) vastaa kysymykseesi:
"Mun agenda on legenda, mun kadut on mettii. Bassoo, haitsuu, boom, click!" Niin olisi kysymyksen vilpittömyyden kanssa samalla tasolla.
Keskustelussa ei ole mitään järkeä, kun vedetään noin
Ei niin, hegemoniahybris ihan pilalla, kun tulee tollanen magnum tekemään kamalia syytöksiä. Ihan ihme paska agenda tai joku. Kyl mäki odotan mitä magnum vastaa puolustuksekseen :D