Rautanaamio
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- SaiPa, New Jersey Devils
Kun täällä selvästi edelleenkin, jotkut palstaveljet voivat pahoin kirjoituksistani, niin voin heidän mieliksi siirtyä takavasemmalle joksikin aikaa. Voitte jatkaa ämpärienne ja lapioidenne kanssa leikkimistä omalla pikku hiekkalaatikollanne.
Käytän kuitenkin tilaisuuden vetää yhteen kirjoituksiani ja arvioida subjektiivisesti, kuinka oikeassa tai väärässä ne ovat olleet (Jatkoaika.com on siitä hyvä, että kirjoitukset löytyvät logitiedoista). Aluksi aina oma kirjoitukseni ja siihen vastaukset:
Monia ajatuksiasi komppaan kyllä. Tämän hetkinen tilanne SaiPalla on häpeällinen ja on ollut tätä jo usean vuoden. Aivan vituiksi on vedetty monella tasolla. Se on fakta.
En voi pahoin kirjoituksistasi, minua häiritsee vain sinun tapasi kirjoittaa asioita. Ihan kuin tämä olisi jotenkin muiden kannattajien vika, että tässä tilanteessa ollaan. Täällä vaaditaan muutosta ja sinun mielestäsi pelastus on Ukonniemen urheilupuistossa. Yhtään järkevää kehitysehdotusta en ole kuitenkaan sinulta kuullut.
Ja vitut sanon minä. Tekijät löytyvät SaiPan toimistolta ja siellä olevasta peilistä, kun jokainen siellä työskentelevä tähän katsoo. Tästäkin pystytään nousemaan, mutta se vaatii kriittisen tarkastelun (johon ei täälläkään ole suurta luottoa).
Se että sarjat eivät ole auki, ei ole SaiPan vika. SaiPa on itse vetänyt homman läskiksi ja tähän voi vaikuttaa vain itse.
edit. @NikkeNäppärä sinun logiikallasi SaiPan tulisi ottaa mallia PePosta, kun kuitenkin dominoivat 2. Divisioonan 4. lohkoa. Tuolla toiminnalla on saman verran yhteistä Liigakiekkoilun kanssa, kuin ihannoimasi "Suomen viihdyttävimmän" sarjan kanssa.
Viimeksi muokattu: