Sähköpotkulaudat

  • 20 704
  • 281

DAF

Jäsen
Suosikkijoukkue
se kolmikirjaiminen. PISTI PALLON MAALIIN
Jos noille laudoille saataisiin muutama sellainen julkinen säilytyspaikka esimerkiksi yhtä kaupunginosaa kohden, jotta käytön jälkeen hylätyt laudat eivät tukkisi jalkakäytäviä ja pyöräteitä, niin sekin olisi askel oikeaan suuntaan. En osaa ollenkaan sanoa, kuinka paljon esimerkiksi Käpylän ja Ogelin alueella on noiden vekottimien käyttäjiä, mutta päivittäin alueella liikkuvana en muista viimeisen kolmeen vuoteen nähneeni yhtäkään kadunpätkää tällä alueella, jossa noita lautoja ei olisi joko keskelle tietä jätettynä tai kaadettuna tienposkeen. Citypyöristä pidetään kyllä varsin hyvää huolta ja ne palautetaan ilmeisen hyvällä prosentilla niille määrättyihin paikkoihin, kun taas nämä laudat tuntuvat olevan täysin päinvastaista.

Eivät ne käyttäjät niitä kaada sinne tienposkeen. Tuntuu olevan jotain valkoista raivoa näitä kohtaan setämieskaartilla, ei ihan yksi eikä kaksi kertaa, kun olen nähnyt skuutteja kaadettavan pitkin kaupunkia.
 
Taksilla kestää kantakaupungissa paljon kauemmin, samoin julkisilla, jos puhutaan alle 3 km ringistä (jossa se kävelykin alkaa kestää). Skuutit erittäin näppärä ja nopea tapa. Alepafillari sähköisenä olisi loistava, jotain Linnunlaulun mäkiä ei vaan toimistoihmisenä ajella kun on het selkä hiessä. Toki toivoisin, että se baana tehtäisiin joskus kunnolliseksi siihen raiteiden viereen.
Kestäähän se vähän kauemmin mutta jos työmeno niin mitä väliä? Skuutilla vielä kun johonkin kuoppaan ajaa niin kiva mennä vaatteet likaisena ja repaleisena paikalle.
 

DAF

Jäsen
Suosikkijoukkue
se kolmikirjaiminen. PISTI PALLON MAALIIN
Eipä ole ollut tapana kaatuilla pyörillä eikä skuuteilla. Kätevästi pääsee, toivottavasti Helsinkikin aikanaan kun nykyinen fillarisopimus lähivuosina loppuu ymmärtää siirtyä Köpiksen tapaan sähköön. Käytetyn ajan suhteen on väliä sekä työnteon että vapaa-ajan kannalta.
 
Eipä ole ollut tapana kaatuilla pyörillä eikä skuuteilla. Kätevästi pääsee, toivottavasti Helsinkikin aikanaan kun nykyinen fillarisopimus lähivuosina loppuu ymmärtää siirtyä Köpiksen tapaan sähköön. Käytetyn ajan suhteen on väliä sekä työnteon että vapaa-ajan kannalta.
En usko, että kenelläkään tuo tapana on vaan noita tapahtuu vahingossa.
 

DAF

Jäsen
Suosikkijoukkue
se kolmikirjaiminen. PISTI PALLON MAALIIN
En usko, että kenelläkään tuo tapana on vaan noita tapahtuu vahingossa.

Ajettua kertaa kohtaan se yksi monestakohan kymmenestä tuhannesta lienee aikuisilla ihmisillä. Voihan sitä pelätä vaikka meteoriittia työpäivän aikana.
 

Jack DiBiase

Jäsen
Suosikkijoukkue
WiFi Password: XHeKaJ#72
Turussa on myös ja yöaikaan sama juttu. Joskus se pudotus taisi olla jopa kymppiin ja sanoisin että silloin tuo lauta oli vaarallisimmillaan, koska sitä alkoi olemaan välillä jo vaikea ohjata siinä nopeudessa.
Joo, sitä tässä kanssa olen toitottanut, että siinä kohtaa jos huippunopeus rajattaisiin 10 km/h niin kuljettajan pitäisi olla jonkinlainen oman elämänsä Dougie Lampkin. Kenenkään normaalin selvinpäin ajavan kuljettajan ei voi olettaa pysyvän pystyssä noin pienellä nopeudella noin raskaalla kulkuneuvolla. Tuntuu, että nämä nopeusrajoituksien perään huutelijat ovat niitä, jotka eivät sähkölautaa ole koskaan kokeilleet, joten heidän mielipiteensä ovat aika yhdentekeviä siihen asiaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös