Vaimolla on nykyään Enyaqqi ja siihen olen tässä tutustunut sivusta. Todella tyytyväinen hän on ollut ja tykkään kyllä itsekin kovasti tuosta, ehkä pari asiaa ärsyttää mihin en ole oikein löytänyt vastausta, vaikka täältä ja Autostadiumista olen koettanut lueskella.
- Tuo äkkijarrutus, mutta risteyksissä. Onko se joku avustin mikä tekee sitä, mutta jos rullaat valoihin kevyestä jarrua painaen niin se rullaus loppuu aina siihen että Skoda tekee sellaisen kovan pikajarrutuksen? Lähinnä ärsyttää. Kun tosiaan voisi kevyesti jarruttaa loppuun, niin auto päättääkin että ei, nyt jarrutan kunnolla. Ja siis edessä ei välttämättä ole mitään, eli ei liity tunnistimiin. Vauhtia kun on se 5-10km/h niin ei siitä vaaraa oo, mutta turhaa ja ärsyttää.
- Coupen luukun lukko naksuu, mutta ilmeisesti se on vaan lukonsäätö huollossa millä sen saa pois. Kun on muuten hiljanen auto niin tuohon kiinnittää huomiota. Oli myös toisessa Coupessa mitä koeajettiin.
- "Tyhjäkäynti". Jos siis olen unohtanut ennkkolämmittää auton, niin miten saan auton pysymään ns. käynnissä puhaltamassa lämmintä ja lämmittämään tuulilasia kun meen raaputtamaan sivuikkunat? Olen kokeillut laittaa vapaalle (N) ja käppärin, mutta joka kerta kun astun autosta ulos, enkä paina jarrua kaikki puhallukset lakkaa.