Ei ole taloudellisesta, sekä sähköä että renkaita kuluttavaa tuo kyllä on. Osalle varsikin uudemmista kuskeista saattaa tulla kiusaus kiihdytellä voimakkaammin, joka tietysti johtaa siihen, että myös hiljentäessä jarrutukset ovat voimakkaampia.Siksi kirjoitinkin "käyttäjäpäässä", eli autoilijoiden osalta. Ja sama asia toistui niin Suomessa kuin myös ulkomailla.
Itsellä bensa-auto ja sähköautoilu rajoittunut ~sataan kilometriin koeajoissa, niin en tiedä, mutta onko tuollainen nykivä ajotapa sähköautoilussa taloudellista?
Taksiajossa tietysti aika on myös rahaa, joten veikkaan kuskit pyrkivät lähtemään valoista mahdollisimman vauhdikkaasti, etteivät jää seisomaan valoihin. Eli tässä tapauksessa tekniikka ei aiheuta ongelmaa, vaan korostaa kuskien heikkoa ajotapaa
Viimeksi muokattu: