Run Forrest Run! – Jatkoajassa lenkkeilijöitä?

  • 569 345
  • 3 894

Mr Uffi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Voin kuvitella, kuinka nimimerkki Fedo vetänyt lenkkejä 700 kalorin kulutuksella ja kiroillut itsekseen, että miten vitussa saisi sen kulutusmäärän yli 1500 kalorin :D
 

Fordél

Jäsen
Tätä on varmaan kysytty tässä ketjussa monia kertoja, mutta olisi mukava kuulla teidän toisen kalorinkulutuksesta hieman.

Olen tässä nyt kuukauden säännöllisesti lenkkeilyt 3 kertaa viikossa ja aion nostaa sen 5 kertaan. Tunnin mittaisia lenkkejä olen tehnyt ja tänään sain kulutetuksi 680kcal sen ajan aikana, eli se tekisi 10minuutilla noin 120 kulutettua kaloria. Onko kovin huono määrä? Kunto ei ole näin "aloittelijalla" vielä hääppönen, joten joudun muutaman kävelyaskeleen ottamaan välillä kesken hölkän. Polarin sykemittari antoi tänään keskikulutukseksi 149 ja maksimisyke 170 tienoilla.

Onkos se muuten niin, että sitä laihtuu kuluttamalla enemmän, mitä syö? Siinä tapauksessahan sitä pitäisi tehdä lähemmäs 1500kcal kuluttavia lenkkejä päivisin. Huhhuh.

Joskus kun olen noita kulutuksia seurannut niin parin tunnin lenkeillä on kulutus ollut jossain 1500-2000kcal:n välillä. Samoihin summiin pääsee muuten kun pelaa sählyä jotain 1,5h. Tollasilla peruslenkeillä 45-60 minuutin välillä kulutus on muistaakseni ollut sykemittarin mukaan 500-700kcl.

Jos siis käyt viisi kertaa viikossa lenkillä ja jotkut niistä kestävät tunninkin + katsot mitä syöt niin varmasti laihdut ilman mitään 1500kcal kuluttavia lenkkejä. Kaloreita kun tuppaa kulumaan aika mukavasti päivän aikana normaalitoimiin vaikka ei harrastaisi erityistä lliikuntaakaan.
 

Fedo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Coyotes
Voin kuvitella, kuinka nimimerkki Fedo vetänyt lenkkejä 700 kalorin kulutuksella ja kiroillut itsekseen, että miten vitussa saisi sen kulutusmäärän yli 1500 kalorin :D

Heh tämä on tosiaan joskus aivojen pimeinä hetkinä käynyt mielessä, kyllähän kroppa tosiaan kuluttaa muutenkin jonkin verran kaloreita.

Joskus kun olen noita kulutuksia seurannut niin parin tunnin lenkeillä on kulutus ollut jossain 1500-2000kcal:n välillä. Samoihin summiin pääsee muuten kun pelaa sählyä jotain 1,5h. Tollasilla peruslenkeillä 45-60 minuutin välillä kulutus on muistaakseni ollut sykemittarin mukaan 500-700kcl.

Jos siis käyt viisi kertaa viikossa lenkillä ja jotkut niistä kestävät tunninkin + katsot mitä syöt niin varmasti laihdut ilman mitään 1500kcal kuluttavia lenkkejä. Kaloreita kun tuppaa kulumaan aika mukavasti päivän aikana normaalitoimiin vaikka ei harrastaisi erityistä lliikuntaakaan.

Olipa todella lohduttavaa kuulla tämä. Mitäs väliä muuten sillä on, kun sykemittari jakaa lenkin kuntovaiheeseen ja rasvanpolttovaiheeseen? Kuntovaiheessako minulla kasvaa kunto, mutta en polta rasvaa ja päinvastoin?
 

kiljander

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo. Susijengi. LAL. UTA. SoJy.
Olipa todella lohduttavaa kuulla tämä. Mitäs väliä muuten sillä on, kun sykemittari jakaa lenkin kuntovaiheeseen ja rasvanpolttovaiheeseen? Kuntovaiheessako minulla kasvaa kunto, mutta en polta rasvaa ja päinvastoin?
No kyllä se kuntovaiheessa rasvakin palaa ja rasvanpolttovaiheessakin varmaan kunto kasvaa.Öhyms.

Taitaapi olla niin että tässä on enemmänkin kyse siitä kun hiilihydraattivarastojen tyhjennyttä siirrytään polttamaan rasvoja.
 

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Nyt on hyvä fiilis. Kattelin google mapsista tommosen sopivan mittasen matkan (16km), että nyt viimeinki vähän näkee kilometreissä mihin nää mun lenkit suunnilleen sijoittuu. Aikaa meni 1h 34min ja keskisyke oli 154. Ekalla puoliskolla (8km) meni aika tasan 45min eli toi toinen puolisko meni sit pari minuuttia hitaammin. Mut kyllähän tää nyt aika hyvin toivoa antaa sitä syksyllä juostavaa puolimaratonia ajatellen. Tai en mä ainakaan pettyny ole tuohon aikaan kun ottaa huomioon et varastoon jäi vielä reilusti paukkuja.
 

tinkezione

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pens, Ipa, Rod Weery
No sehän meno thegolla hienosti. Itse kävin juuri raahaamassa ruhoani vähän vajaat 9 km vähän vajaassa 50 minuutissa ja kyllä tuo (Toolin tahtiin) alkaa pikku hiljaa maistua. Puolikkaille tmv. ei tavoitteita ole, vaan kyllä tämä satunnainen juoksentelu omalta osaltani tähtää enemmän peruskunnon kohotteluun brassijutsua silmälläpitäen. Toki kahden viikon päästä olisi Pildammsparkenissa 5K/10K ja sinänsä tuo kymppi voisi olla ihan hauska käydä ihmisten seurassa löntystämässä.
 

Mr Uffi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Nyt on hyvä fiilis. Kattelin google mapsista tommosen sopivan mittasen matkan (16km), että nyt viimeinki vähän näkee kilometreissä mihin nää mun lenkit suunnilleen sijoittuu. Aikaa meni 1h 34min ja keskisyke oli 154. Ekalla puoliskolla (8km) meni aika tasan 45min eli toi toinen puolisko meni sit pari minuuttia hitaammin. Mut kyllähän tää nyt aika hyvin toivoa antaa sitä syksyllä juostavaa puolimaratonia ajatellen. Tai en mä ainakaan pettyny ole tuohon aikaan kun ottaa huomioon et varastoon jäi vielä reilusti paukkuja.

Endomondo | Community based on free GPS tracking of sports

Tuolta kun lataat tuon ohjelman puhelimeesi, niin näyttää kauan on aikaa kulunut, kilometrit, ja keskimääräisen kalorikulutuksenkin. Uploadaa muuten nettiin sun pällisteltäväksi reitinkin minkä olet juossut. Aivan mahtava ohjelma ja tuo lisää motivaatiota lenkkeilyyn.
 

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Kiitokset tästä, pitää tos duunin jälkeen kokeilla onnistuuko nykyisellä luurilla. En tosin ikinä ota puhelinta lenkeille matkaan enkä nyt äkkiseltään keksi mihin sen tunkis. Juoksuhousuissa on yksi tasku takana jossa on tähän mennessä ollu avain ja mp3- soitin. Ei sinne paljon muuta mahdukaan eikä se heiluva puhelin välttämättä niin hyvältä tuntuiskaan perseessä.
 

Luikku

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kiitokset tästä, pitää tos duunin jälkeen kokeilla onnistuuko nykyisellä luurilla. En tosin ikinä ota puhelinta lenkeille matkaan enkä nyt äkkiseltään keksi mihin sen tunkis. Juoksuhousuissa on yksi tasku takana jossa on tähän mennessä ollu avain ja mp3- soitin. Ei sinne paljon muuta mahdukaan eikä se heiluva puhelin välttämättä niin hyvältä tuntuiskaan perseessä.

Pyydä jotakin soittamaan sopivaan aikaan lenkillä ollessa. Voi auttaa loppukirin kanssa, kun puhelimen värinähälytys pärähtää käyntiin ja puhelin on siellä... Niin.


Alkaa uhkaavasti lähestymään 3.9 juostava Finlandia Marathon ja kai sinne pitäis mennä löntystelee. Aika hyvässä kunnossa koen olevani ja sepon kotisivujen 4 tunnin ohjelmaa oon vetäny. Eikä yksikään lenkki ole vielä jäänyt väliin. Vähän nyt vaan mietityttää tuon ohjelman viimeiset viikot ja lähinnä ensi lauantaiksi ohjelmassa oleva noin 25 km pitkä lenkki. Onkohan se liian lähellä itse maratonia, kun jäisi vaan kaksi viikkoa lepäämiseen ja herkistelyyn? Vuosi sitten kun valmistauduin maratonille, niin pidin kolme viikkoa taukoa pitkästä lenkistä ennen maratonia ja se kyllä tuntui sopivalta.

Kysymys siis kuuluu. Miten paljon te muut neljän tunnin alitukseen tähtäävät olette jättäneet väliä viimeisen ns. pitkän lenkin ja maratonin välille? Onkohan tuo 25 km liian pitkä matka juostavaksi noin lähellä maratonia?

Nyt kun katsoo viimeisiä toteutuneita viikkoja, niin viikko km-määrät ovat olleet about 60, 60, 35, 60 ja 55. Viime viikko siis tuo 55 km. Tällä viikolla pitäisi vielä ohjelman mukaan juosta 60 km ja se tuntuu aika paljolta.

Noudattamani ohjelma löytyy täältä Seponkotisivut. Linkki vie juoksuaiheiselle sivustolle internettiin.
 

kiljander

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo. Susijengi. LAL. UTA. SoJy.
Lauantaina sitten siis HCM edessä. Ensimmäinen marani. Viime viikko meni kevennellen n.30km, mutta erikoista on se että sekä tuo ensimmäinen kevennysviikko että tämänpäiväinen 5km lenkki ovat saaneet minut todella huolestumaan. Olo on ollut väsynyt eikä juoksu ole kulkenut.

Mainittakoon että kolmanneksi ja neljänneksi viimeiset viikot olivat minulle todella kovia kilometrien suhteen (60-70 per viikko) mutta juoksu kulki myös erinomaisesti.

Onko jollain vanhemmalla tieteenharjoittajalla aavistusta että mikä tässä voisi maksaa? Kuuluuko asiaan vai voiko tämä olla ylikuntoa tai syynä se että työt alkoivar juurikin viime viikon ma?

Tavoiteaika on alle 5h. Harjoituskaudella juoksin loistopäivänä puolikkaan n. 2h, mutta tähän aikaan annoin kaikkeni.


Edit: ja edelliselle kirjoittajalle kommentti, että on kaiketi normaalia että 2 viikkoa ennen juostaan vielä pitkä. Itse otin 25 3 viikkoa ennen ja 20 2 viikkoa ennen
 
Viimeksi muokattu:

kiljander

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo. Susijengi. LAL. UTA. SoJy.
HCM juostu

Olen erittäin tyytyväinen aikaani ja hämmästyttävintä on että vaikka olo on väsynyt, jalat eivät ole PAHASTI kipeät. Toki olen tätä auttanut buranalla tänä aamuna. Puhutaan että 1-2 viikon lepo olisi nyt paikallaan mutta kyllä mä ajattelin ensi viikolla alkaa varovasti liikkumaan. Iso lenkki se oli - ei muuta.

Edit: Ylikuntoa ei ollut ja tankkaus onnistui ilmeisesti hyvin (urheilujuomaa ja surutta pastaa leipää jopa suklaata viime päivinä). Juoksu sujui kevennysviikkojen vaikeuksista huolimatta niin kuin pitikin: kesän parasta. Länsiväylällä oli karmea vastatuuli mutta peesailin muita ja ohitin 5h jänikset lopulta. Puolimaraton meni todella kevyesti. Espalla (25km) aloim juoksemaan yhden italiaanon kanssa ja hän kiritti minua oikein mallikkaasti ja matka meni jutellessa ja toisiamme tsempatessa 34km asti ihan hyvin. Jossain vaiheessa kävi jopa mielessä 4.30 jänisten kiinnijuoksu. Sitten tuli lievää pahoinvointia ja yksikin siemaus Gatoradea olisi varmasti tuonut kaiken ylös joten skippasin yhden juomapaikan kokonaan. 37- km oli kyllä jo helvetin vaikeata mutta juosten tultiin koko matka maaliin asti. Pala käväisi kurkussa maaliviivalla mutta sitten tuli ylpeä fiilis. Aika reilusti alle 5h. Ei jäänyt viimeiseksi maraksi. Hieno tapahtuma ja hienoa kannustusta reitin varrella.

Edit2: kesällä lähti pari kiloa painoa jotka tulivat takaisin tankkausviikolla ja hävisivät taas eilen. Fantsua.
 
Viimeksi muokattu:
Olen erittäin tyytyväinen aikaani ja hämmästyttävintä on että vaikka olo on väsynyt, jalat eivät ole PAHASTI kipeät. Toki olen tätä auttanut buranalla tänä aamuna. Puhutaan että 1-2 viikon lepo olisi nyt paikallaan mutta kyllä mä ajattelin ensi viikolla alkaa varovasti liikkumaan. Iso lenkki se oli - ei muuta.

Kerro nyt ihmeessä tarkemmin miten meni, oliko ylikuntoa? Paljonko aika oli?
 

kiljander

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo. Susijengi. LAL. UTA. SoJy.
Kerro nyt ihmeessä tarkemmin miten meni, oliko ylikuntoa? Paljonko aika oli?
Kirjoittelin tuohon ylös vähän lisää. Espoosta kun lienet niin nyt olisi hyvä sauma valmistautua Espoon puolikkaalle joka juostaan 25.9, jos vaan kiinnostaa. Itse olen vähän kahden vaiheilla. Harkitsen jo Tukholmaan lähtöä ensi toukokuussa kokonaiselle. Espoon reitti näyttää hienolta kun eka kymppi mennään rantaa. Noh, baronan ohi ei sentään mennä. Heh.
 
Espoosta kun lienet niin nyt olisi hyvä sauma valmistautua Espoon puolikkaalle joka juostaan 25.9, jos vaan kiinnostaa.

Kyllähän tuollaisen puolikkaan voisi joskus käydäkin kokeilemassa ihan vain omaksi iloksi. Mihinkään suuriin valmistautumisiin en tosin pysty ryhtymään, kun nuo palloilulajit ovat lähempänä sydäntä ja niihin saa upotettua jo ehkä vähän liikaakin aikaa viikoittain. Katsotaan mitä tulevaisuus tuo tullessaan, noita kymppejähän ilmeisesti juostaan harva se viikonloppu tässä pääkaupunkiseudulla, ehkä sieltä saisi ammennettua hieman kipinää.
 

DAF

Jäsen
Suosikkijoukkue
se kolmikirjaiminen. PISTI PALLON MAALIIN
Kirjoittelin tuohon ylös vähän lisää. Espoosta kun lienet niin nyt olisi hyvä sauma valmistautua Espoon puolikkaalle joka juostaan 25.9, jos vaan kiinnostaa. Itse olen vähän kahden vaiheilla. Harkitsen jo Tukholmaan lähtöä ensi toukokuussa kokonaiselle. Espoon reitti näyttää hienolta kun eka kymppi mennään rantaa. Noh, baronan ohi ei sentään mennä. Heh.

Espoon rantamaraton on kyllä hieno reitti, mutta aika rankka tapa aloittaa juoksu (puolikkaallakin), kun on todella mäkinen profiili. Ennemmin ekan puolikkaan juoksisin Vantaalla viikkoa myöhemmin, tasainen ja ennätyskelpoinen reitti.
 

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Flunssan takia meni tasan kymmenen päivää käytännössä ilman minkäänlaista liikuntaa. Vieläki räkätautia ja yskää päällä, mutta pakko oli päästä jo liikkeelle. Aamulla kevyt ja varovainen 41min vähän kuin tunnustelleen mitä kroppa sanoo. No hyvältähän tuo tuntu vaikka keuhkot meinasi vastustaa. Meni päivä ja sit illalla oli taas pakko päästä juoksemaan. Tällä kertaa puoli tuntia melko korkealla sykkeellä. Sitten vain sormet ja ties mitkä ristiin ettei yön aikana nouse taas kuume.

Oli muuten aika helvetin raskaat kymmenen päivää. Jotenki ei osaa rentoutua yhtään ja potee vaan morkkista kun ei juokse vaikka hyvin tietääki ettei kuumeessa kannate paljoa ponnistella. No onneksi sairastan vaan kerran vuodessa niin voi taas rauhassa keskittyä liikkumaan kun töissäkään ei näköjään paljoa tarvi käydä edes kääntymässä. Puolikkaaseen on vielä aikaa vajaa neljä viikkoa ja ihan luottavaisin mielin mennään vaikka tää tauko nyt tuliki. Tosin parempi sairastaa nyt kuin esim. viikko ennen juoksua.

E: Tänään sit vielä 53minuutin pyrähdys. Eli tällänen kevyt aloitus taas sairastamisen jälkeen juoksemalla 2,1 tuntia kahteen päivään. No pääosin kroppa tuntuu hyvältä, ainoastaan keuhkot meinaa tapella vastaan.
 
Viimeksi muokattu:

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Tänään tuli sit pinkastua 19km aikaan 1h 53min. Alku oli yllättäen taas aivan liian kova ja ekat 45min meni melko hurjaa vauhtia ja loppua kohden "piti" aina vähän väliä kävellä pari minuuttia ja kerätä taas keuhkoja kasaan. Tupakkaa on tullu vähennettyä jonku verran (nuuskaa siis tilalla) ja muutenki on oikeasti motivaatiota vetää se puolikas hyvään aikaan. No se kaks tuntia on tavoiteaika et ei se ny mikään järjetön oo, mut ihan kova ottaen taustat huomioon. Isäki nauro päin naamaa ku mainitsin et pariin tuntiin pitäis mennä.

Tällä viikolla on tullu juostua 4,6 tuntia ja huomenna pidänki varmaan lepopäivän. Ens viikon sunnuntaina on se Tampereen puolimaraton ja varmaan muuten treenaan sen viikon ihan normaalisti, mut lauantain pyhitän levolle. Ja ehkä sunnuntaiaamuna vois vähän jotain hiilareita vetää kun en normaalisti niitä juuri käytä.
 

scholl

Jäsen
Espoon rantamaraton on kyllä hieno reitti, mutta aika rankka tapa aloittaa juoksu (puolikkaallakin), kun on todella mäkinen profiili. Ennemmin ekan puolikkaan juoksisin Vantaalla viikkoa myöhemmin, tasainen ja ennätyskelpoinen reitti.

Kyllä ekalla kerralla nimenomaan sillä haastavuudella ei ole niin paljon väliä. Tärkeämpää on mielenkiintoinen reitti, joka pitää sen uutuudenviehätyksen mahdollisimman hyvin yllä ja tuo positiivisen elämyksen. Jatkossa voi sitten keskittyä enemmän ennätyskelpoisilla reiteillä pyörimiseen, kun tavoitteet kovenevat. Espoossa on ihan hyvä reitti, ei se mikään mäki-/vuoristomaraton ole.
 

Lert

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United, TPS
Meikäläisen treeniin kuuluu viikossa tällä hetkellä: 2 jalkapallotreenit, 2-4 salibandypeliä ja noin 1-2 juoksulenkkiä. Olen joka päivä työllistetty. Lepopäiviä pidän ehkä yhden kahdessa viikossa koska silloin tuntuu jo jaloissa pahalta.

Viikon kohokohta on ehdottomasti jo perinteeksi muodostunut yölenkkini keskiyön jälkeen lauantaisin. Syksyllä otsalamppu päähän ja menoksi. Mikään ei voita sitä menoa keskellä pimeää hiekkatietä jota ympäröi kolkko ja iso metsä. Siitä nauttii vain niin rutosti. Ympärillä ei ole häiritseviä autoja surraamassa eikä ylipäätään ketään ihmistä ole liikenteessä, kunhan osaa valita tarpeeksi syrjäisen paikan. Tätä kannattaa jokaisen kokeillla!
 

scholl

Jäsen
Tätä kannattaa jokaisen kokeillla!

Pimeällä on vaan virheaskeleen mahdollisuus. Se onkin sitten lystiä, jos jalka pyörähtää jonkun puunjuuren takia ja nilkka menee. Samoin kuoppiakin on yllättävissä paikoissa, eikä niitä huomaa edes otsalampulla välttämättä. En tarkoita, että aina pääsisi juoksemaan hyvinvalaistuissa olosuhteissa, mutta itse en ainakaan saa pimeästä mitään nautintoa. Siinä joutuu aina olemaan hieman varuillaan, eikä ainakaan mitään vauhtijuoksua voi olla ohjelmassa.
 

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Alle kaks tuntia. Ihan kelpo avaus näin ensimmäiseksi puolikkaaksi. Tavoitteena oli juuri tuo kahden tunnin alittaminen ja 9km:n kohdalla olin tästä n. 7min jäljessä. Lopussa tuliki kiristettyä vauhtia ja viimiset kaks kilsaa lähes täysillä. Ihan mukava reitti oli, pieniä nousuja siellä täällä, mutta ei mitään suurempia. Vauhdin tasaaminen nyt ei onnistunu vähääkään, tuli vedettyä aina välistä kovempaa ohitellen muita juoksijoita ja sit katoin jonku hyvännäköisen perseen (naisen) ja jäin sen taakse lepäämään hetkeksi aikaa. Jonku viis minsaa tosta ois saanu pois vähän tasaisemmalla juoksulla. Ja tupakoinnin jos lopettais niin siinä menis varmaan vielä 10min :D
 
Viimeksi muokattu:

Piikkiperse

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ihan kelpo avaus näin ensimmäiseksi puolikkaaksi. Tavoitteena oli se kahden tunnin alittaminen ja 9km:n kohdalla olin tästä n. 7min jäljessä. Lopussa tuliki kiristettyä vauhtia ja viimiset kaks kilsaa lähes täysillä. Ihan mukava reitti oli, pieniä nousuja siellä täällä, mutta ei mitään suurempia. Vauhdin tasaaminen nyt ei onnistunu vähääkään, tuli vedettyä aina välistä kovempaa ohitellen muita juoksijoita ja sit katoin jonku hyvännäköisen perseen (naisen) ja jäin sen taakse lepäämään hetkeksi aikaa. Jonku viis minsaa tosta ois saanu pois vähän tasaisemmalla juoksulla. Ja tupakoinnin jos lopettais niin siinä menis varmaan vielä 10min :D

Onnea tavoitteeseen pääsystä.
Itselläni ensimmäinen puolikas edessä lokakuun lopulla Kaarinassa ja tavoitteeksi olen itselleni asettanut 1:50 alittamisen. Ja olenkin jo treenatessa juossut 21km kahdesti alle kahden tunnin.
Miten sinun kokemuksesi, saako kisatilanteessa ekstravauhtia, kuten joku on minulle väittänyt? Siis niin, että treenatessa vaikeahko tavoite tuntuukin kisassa paljon helpommalta.
 
Viimeksi muokattu:

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Miten sinun kokemuksesi, saako kisatilanteessa ekstravauhtia, kuten joku on minulle väittänyt? Siis niin, että treenatessa vaikeahko tavoite tuntuukin kisassa paljon helpommalta.

Toki siinä mielessä ettei niin helpolla "luovuta" tai siis et löysäis oikeasti vauhtia tai jopa kävelis välistä. Lenkeillä oon monesti jotenki laiska ja jos alkaa tuntua vaikka keuhkoissa vähän ikävältä niin helposti sitä saattaa pariki minuuttia kävellä ja kerätä voimia. Kisassa jaksoi siinä mielessä paljon helpommin.

Siinä 19km:n kohdalla tuli hymy naamalle ku tajusin et se 2h alittuu kyllä ja tuli uutta virtaa nostaa vähän tempoa loppuun. Vikat puoli kilsaa vedinki niin kovaa mitä jaloista lähti ja onhan se varsinki siinä vaiheessa makea ohitella hitaampia kun on paljon yleisöä hurraamassa paikalla.

Jos jotain arviota heittäisin niin varmaan jotain 5minsaa voittaa kun on kisatilanne ja eri fiilis siinä juoksemisessa.
 

kiljander

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo. Susijengi. LAL. UTA. SoJy.
Samma här. Reippaasti alle 2h päästiin eilen ja ennätys parani yli 20minuuttia muutamassa kuukaudessa. Syy tähän oli toki kesän kova treeni ja elokuussa juostu kokonainen maratoni. Hieman kutkuttaisi vielä tuo Vantaan puolikas kahden viikon päästä.
 

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Samma här. Reippaasti alle 2h päästiin eilen ja ennätys parani yli 20minuuttia muutamassa kuukaudessa. Syy tähän oli toki kesän kova treeni ja elokuussa juostu kokonainen maratoni. Hieman kutkuttaisi vielä tuo Vantaan puolikas kahden viikon päästä.

Hullu mies. Tai no ei toi varmaan sulle kovin paha ollu sen kokonaisen jälkeen. Ite eilen illalla vieäl ajattelin et eipä tää nyt oikein missään ja jalatki on ihan jees, mitä nyt vähän toki kolottaa. Mut voi vittu ku menin nukkumaan niin tuntu ettei pysty alakroppaa liikuttamaan mihinkään suuntaan ja tänään aamulla ois melkein tarvinu jonku nostokurjen tohon sängyn viereen.

Tukholman maratonille ois tarkoitus lähteä ens kesänä ja se tulee siis olemaan ensimmäinen kokonainen maraton. Siellähän toki jossain puolessa matkassa (?) otetaan hitaimmat pois kisasta, mutta kyllä mä sen verran luottavainen olen etten ihan niin hitaasti vedä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös