Huutamaan, koska äiti viikkaa aikuisen miehen sukat hieman hassusti?
no se oli vain esimerkki. On muitakin hutilointia tapahtunut kuten spaghetti ei ole ollut välillä al dente. Siitä tulee sitten kinaa, koska se ei ole mikään virhe, vaan sitä, ettei välitetä, miten asiat ovat.
Olen miettinyt, että ehkä se 60kg ei olekaan hyvä juttu. Olin eilen ns. kuntokeskuksessa, kun on vähän kipuja niin en viitsinyt lähteä kunnolla harjoittelemaan. Tein sitten laitteissa juttuja eli en punttijuntteillut sinänsä. Huomasin, että siellä oli pääasia naisia ja ne näköjään stalkkaa lähinnä vain siellä. No sitten kun menin pukuhuoneeseen ja olin menossa saunomaan niin huomasin kokovartalopeilin ja jäin siinä pitkäksi aikaa ihastelemaan alastonta vartaloani, koska siellä ei tosiaan ollut muita niin en aiheuttanut mitään ihmetystä. Katselin, että jos sitä painoa haluaisi jokusen kilon ottaa pois niin ehkä kyljistä voisi lähteä 1-2cm, vatsasta ihan pikkaisen ja sitten tuolta selästä selkärangan lähistöltä. Käsistä ei pysty ottaa yhtään, sieltä on juostessa kaikki lähtenyt ja samoin reidet ovat kaventuneet. Aikanaan tein aika paljon jalkakyykkyä, jalkaprässiä ja kävin spinningissä sekä bodypumpissa ja tempoin aika kovilla painoilla niin paksuuntuivat ne reidet. Juoksu on nyt sitten kaventanut eli en usko, että pystyn jaloista laihduttamaan. Se menisi sitten kaikki keskivartalosta, mutta vaara on se, että alan näyttää liian laihalta. Nyt nimittäin olen aika kaunis vaikka itse sanonkin. Pyykkilauta on kondiksessa ja on sellainen kuitenkin terve meininki, kun ei ihan jokainen luu ja verisuoni törrötä ihon läpi niinkuin joillain tuntemillani juoksijoilla on, joiden painoindeksi on napsahtanut jonnekin alle 19 tasolle. Vähän kuin ottaisin nyt lisää rusketusta niin olisin lähes täydellinen, joten se on kakspiippuinen juttu, että kannattaako laihduttaa sillä varjolla, että se parantaisi juoksutuloksia. En tiedä.
Menin kuntokeskuksesta sitten Teerenpeli-baariin yhdelle Weißbierille, itse asiassa päädyin maistamaan sen päälle vielä jonkun lagerinkin, mutta idea oli mennä yhdelle. Siellä oli kanssa sama naisten stalkkeeraus kehissä. Osa tulee niinkuin oikeasti yksinään seisomaan siihen metrin tai jopa puolen metrin päähän ja jää siihen, eikä sano mitään. Mä en oikein tiedä mikä se juttu on. Tosin se ei haitannut yhtään niinkuin se, kun joku janitoivolan maanmies eli tumma ilmeisesti fägäri tsiigaili mennessään baaritiskille. Olin toki aika näyttävästi eilen pukeutunut vaikka tulinkin suoraan treenaamasta. Mustat Pradan kiiltonahkakengät, sellaista raakadenimiä olevat melko kapeat, mutta ei tiukat Tiger of Swedenin farkut, sitten samaa ruotsalaista stailia valkoinen kauluksellinen paita ja sen päällä tiukka tummanharmaa v-aukkoinen neule, joka näytti kyllä, että missä kunnossa kessi on.
Voi olla, etten lähde laihdutusprojektiin ollenkaan. Kohtahan tulee joulu ja voi mässäillä oikein kunnolla jne. Sitten jos ensi keväänä lähtee treenatessa painoa niin lähtekööt, mutta tietoisesti en lähde alle 60 kiloa hakemaan. Nythän se on päivän, treenauksen ja syömisen mukaan ehkä jossain 62,5-64,5 kg tasolla ollut jo pitkään. Useimmiten ehkä 63kg paikkeilla, jouluna sitten ehkä lähes 65kg joskus.