Axbor Nocturne
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Chelsea FC
Höh, väärin pelattu siellä päädyssä, kun meni kääntämään selkänsä. Hartnell oli lukinnut jo taklauksen, eikä hänellä ollut aikaa reagoida tilanteeseen...
Päässyt jo samana iltana pois sairaalastaItse taklaus ei näyttänyt pahalta, mutta Antipin näytti silti ruumiilta pidempää klippiä katsoessa. Onko tietoa voinnista? Todella pahalta näytti ruudussa.
Heh, perinteisesti täällä pohditaan taklattavan vastuuta kun tyyppi raahataan paareilla pois kaukalosta. Missäs on se taklaajan vastuu kun näkee useamman metrin päästä vain vastustajan numerot tai se fakta ettei kiekkoa ole edes lähellä kun kontakti tulee. Ihan aiheesta se ulosajo tuli ja pidän kyllä ihmeenä jos ilman pelikieltoa selviää kun nyt jopa se loukkaantuminen tuli tämmöisen tilanteen seurauksena. E: Itse taklaus ei tosiaan ihan hirveän pahalta näytä tai rottamaiselta, mutta tuon tilanteen olisi silti voinut välttää ja näistä pitäisi mielestäni selkeä viesti antaa.
Mun mielestä lähti paareilla juurikin siitä syystä, että ei ottanut taklausta vastaan. Ihan selvästi kiekollinen Antipin on tossa, siitä ei ole kahta sanaa. Jopa liigassa taklataan näissä tilanteissa. Mielestäni ei pitäis antaa pelikieltoa.Heh, perinteisesti täällä pohditaan taklattavan vastuuta kun tyyppi raahataan paareilla pois kaukalosta. Missäs on se taklaajan vastuu kun näkee useamman metrin päästä vain vastustajan numerot tai se fakta ettei kiekkoa ole edes lähellä kun kontakti tulee. Ihan aiheesta se ulosajo tuli ja pidän kyllä ihmeenä jos ilman pelikieltoa selviää kun nyt jopa se loukkaantuminen tuli tämmöisen tilanteen seurauksena. E: Itse taklaus ei tosiaan ihan hirveän pahalta näytä tai rottamaiselta, mutta tuon tilanteen olisi silti voinut välttää ja näistä pitäisi mielestäni selkeä viesti antaa.
Marchandikin intoutui vähän vahingossa jakamaan poikkaria naamaan, MacDonald vetää perään vielä hyvät näyttelyt.
Pete Blackburn Twitterissä: "God dammit, Marchand… "
Jokohan tämä vitsi olisi kerrottu, vai vieläkö joku löytää hassun ja uuden kulman?
Jokohan nää rottailut olis rottailtu, vai vieläkö Marchand löytää hassun ja uuden tavan perseillä?
Monennetkohan sakot Marchandille urallaan, en löytänyt päivitettyä listaa äkkiseltään. Ainakin hänen kohdallaan olisi paikallaan, että uusijat saisivat korotettua sanktiota, karkkirahasakkoja voisi muuttaa pelikielloiksi jos niitä kertyy kauden aikana useita. Nämä taisivat olla nyt jo toiset sakot kuukauden sisään?
CBA estää isommat sakot. Siellä on määrätty kuinka paljon voidaan sakottaa.Kerääkö tämä Player safety noita sakkoja johonkin omaan virkistysrahastoon vai mikä siinä on, ettävät voi laittaa kunnon kakkua rotille?
Eipä näiden jälkeen voi kuin painaa pään maahan ja kelailla videolta Subbanin taklausta Marchandiin repeatilla. Saapa nähdä milloin seuraavan kerran Marchand ajetaan levyksi, alkaa näiden temppujen jatkuvuuden takia olemaan varmasti monen tähtäimessä.
Eikä Bruinsista (varsinkaan ketjukavereista) varsinaisesti mitään nyrkkisankaria löydy puolustamaan.
Itse olen kuitenkin siinä käsityksessä, että Darth Quaider ja kumppanit ovat kuitenkin melko rehtiä porukkaa, eivätkä nyrkit pystyssä karkaa ketään väkisin puolustamaan. Siinä missä Lucic kyseli vasta lyömisen jälkeen, nyky-Bruins taitaa ottaa vähän rauhallisempia myllyjä.Tästä olen kyllä eri mieltä. Esimerkiksi Adam McQuaidin ja Zdeno Charan fight cardeista löytyy tältä kaudelta vain voittoja. Ja ei Kevan Millerilläkään ole kuin yksi tappio, joka tuli Simmondsia (joka on nyky-NHL:ssä varsin kova kaveri) vastaan. Ketjukavereista ei löydy kyllä hanskaajaa, eikä Bruins ole se vanha big bad Bruins, mutta en kyllä sanoisi, etteikö sieltä hanskaamisosaamista löydy.