Romanit ovat yleisesti ottaen valtaväestöön verrattuina varkaita, huiijareita, väkivaltarikollisia ja yhteiskunnan määräämiin normisääntöihin kykenemättömiä loiseläjiä. Siis minun mielestäni. Saattaa tosin olla, että jotkin tähän rotuun kuuluvat kykenevät meidän muiden tavoin toimimaan niin kuin lait ja asetukset sanovat. Omien kokemuksien puolesta voin kuintenkin kertoa, että nämä ns yhteiskunnassamme lakiemme mukaisesti toimeentulevat romanit ovat aivan vitun harvassa.
Kuten olen ollut aina sitä mieltä, että nämä loiseläjät pitäisi niputtaa jonnekin ja laatia heille omat lait. Siis aivan siksi, etteivät kykene meidän lainsäädäntöä noudattamaan. Ehkäpä hyvä aloitus olisi romaneille muodostettava oma alue jostain päin maatamme kuten vaikkapa Ahvenanmaalta. Olisivat lähellä manner suomea ja toista rakasta paikkaansa, ruotsia.
Vituttaa tämä kansanryhmä kyllä totaalisen suuresti...kuten vituttaa moni muukin rikollisryhmittymä eli ei sillä.
Kuten olen ollut aina sitä mieltä, että nämä loiseläjät pitäisi niputtaa jonnekin ja laatia heille omat lait. Siis aivan siksi, etteivät kykene meidän lainsäädäntöä noudattamaan. Ehkäpä hyvä aloitus olisi romaneille muodostettava oma alue jostain päin maatamme kuten vaikkapa Ahvenanmaalta. Olisivat lähellä manner suomea ja toista rakasta paikkaansa, ruotsia.
Vituttaa tämä kansanryhmä kyllä totaalisen suuresti...kuten vituttaa moni muukin rikollisryhmittymä eli ei sillä.