Terveysdenhuollon ammattilaisena olen ollut etuoikeutettu työskentelemään myös tummemman väestön osamme kanssa... tarinoita riittäisi vaikka kuinka, mutta päällimmäisenä mieleeni muistuu tapaus, kun tikkasin yhden nuoren sankarin vatsaa (siis puukotushaava), kysyin ohimennen, että mitenkäs tämmöinen on päässyt syntymään? Kaveri kertoi ihan pokkana, että kyseessä on "työtapaturma": moralla autostereoita irroittaessan oli kuulemma terä livennyt... Pikkuisen aikaa oli kyllä epätodellinen olo ja naurussa pitämistä.
samainen herrasmies yritti sitten vielä kaupitella (samalla kun siis tikkasin häntä) ko. autostereoita. Ilmoitin, että minulla on ihan hyvät autostereot.. kaverei kysyi sitten vielä melko tarkat speksit autostani ja stereoista...
Lopuksi yritti myydä vielä vm. 92 viininpunaista SLK-mersua...
Minulta on myös pyydetty lausuntoa, jotta ko. heimon edustaja saisi KELAn kustantaman teollisuuspesukoneen: ei kuulemma sovi kansallispuku tavalliseen Siwamatiin...
en kirjoittanut...
samainen herrasmies yritti sitten vielä kaupitella (samalla kun siis tikkasin häntä) ko. autostereoita. Ilmoitin, että minulla on ihan hyvät autostereot.. kaverei kysyi sitten vielä melko tarkat speksit autostani ja stereoista...
Lopuksi yritti myydä vielä vm. 92 viininpunaista SLK-mersua...
Minulta on myös pyydetty lausuntoa, jotta ko. heimon edustaja saisi KELAn kustantaman teollisuuspesukoneen: ei kuulemma sovi kansallispuku tavalliseen Siwamatiin...
en kirjoittanut...