En ymmärrä. Mitä tämä ns. sama porukka mielestäsi on? Eihän kyse ainakaan lukemani perusteella ollut siitä, että Pahkala vaimoineen oli samaa porukkaa, vaan sattumalta samaan aikaan paikalla. Pahkala kertoi sen, mitä näki tai koki näkeneensä. Hän on ihan yhtä hyvä tai huono todistaja kuin kuka tahansa muukin, joka näki tapahtuman.
No sitten toki, jos ovat ns. ulkopuolisia todistajia, niin kyllä. Toki tässäkin tapauksessa täytyy muistaa se, että Pahkalakin voi kertoa ihan mitä lystää, se ei automaattisesti tee asiasta totta. Joten, kyllä kai meillä lukijoilla/kuulijoilla on ihan oikeuskin kyseenalaistaa, onko näin tapahtunut vai ei... "Samalla porukalla" en siis viitannut muuhun kuin kirjaimellisesti samaan porukkaan. Jos minä ja sinä olemme menossa samassa seurueessa baariin, olemme samaa porukkaa. Jos minä ja sinä huudellaan törkeyksiä Sanna Marinille eduskuntatalon portailla, olemme samaa porukkaa.
Et tuohon jälkimmäiseen kappaleeseen ottanut kantaa, joten onko sulla joku näkemys miksei valtamedia ei ole tätä juurikaan ruotinut? Pienemmälläkin kynnyksellä on kyseisen tyyppisistä tapahtumista uutisoitu, vieläkin pienimmillä todistusarvoilla..?
edit. Ja tämä Pahkalahan on toki tullut juuri tunnetuksi muista yhteyksistä, joissa on käynyt ilmi, ettei aina ole ihan pysynyt totuudessa. Kyllä mun mielestä silloin on ihan perusteltua kyseenalaistaa kaverin sanomiset ja todistelut...