RIP-ketju

  • 2 906 484
  • 11 694

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Rest In Peace, fiftyeigth

Seniorimiittien isä, Jatkiksen golf-moottori ja hevijuuserkiekon ystävä on poissa. Kepeät mullat Sinulle, Viiskasi.

Muistoasi kunnioittaen

Senior
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
En tietääkseni edes tuntenut fiftyeightiä, mutta silti tämä uutinen sai mielen apeaksi. Voimia läheisille ja kavereille.
 

tumba17

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit jo vuodesta 1971
RIP 58, ikävä jää, kyseessä oli tosi mukava mies, vaikka "väärää" jengiä kannattikin. Kukas hoitaa jatkossa Seniori-tapaamiset?

Aha, Leon näyttää jatkavan 58 aloittamaa perinnettä, hieno homma.
 
Viimeksi muokattu:

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
RIP Kamrat 58.
 

Bronco

Jäsen
Kummasti kouraisee (palstasta riippumatta) tällaisten kohtaloiden lukeminen, vaikka kirjoittajasta on muodostanut mielikuvan ainoastaan viestien perusteella. RIP.

Lämmittää kuitenkin sydäntä, että seniorit ehtivät tämän vuoden osalta kokoontua vielä kertaalleen fiftyeightin kanssa jakamaan hienoa iltaa ja hienoa, että perinnettä jatketaan myös tulevaisuudessa.
 

Gags

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Lepää rauhassa 58

Olen tässä viimeisen 10v ajan tavannut nimimerkkiä 58 säännöllisen epäsäännöllisesti. Jatkoaika Golfissa, Seniorimiiteissä, lätkämatseissa ja muissa yhteyksissä. Minulla oli "viiskasiin" aika erikoinen suhde, sillä siinä missä palstalla kinasteltiin ja oltiin toistemme kimpussa, siviilissä kuitenkin olimme jokseenkin hyvissä väleissä. Hyväsydäminen ja hyväntahtoinen ihminen joka arvosti rehellisyyttä, suorasukaisuutta ja inhimmillisyyttä.

Surullisena vastaanotin tämän suruviestin eilen ja toivonkin tässä läheisilleen jaksamista.

- G
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Nyt on sitten viimeinen viesti lähetetty lerppuasemalla varustetusta Mikro-Mikko 2:sta. Levätköön viiskasi rauhassa.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
RIP fiftyeight

Surullinen uutinen, vaikken miestä tuntenutkaan muuten kuin palstalle kirjoittamiensa viestien kautta. Asialliselta hepulta vaikutti. Joskus 10 vuotta sitten hiukan väännettiinkin kun "Rautakorpi raiskaa jääkiekon"-keskustelu oli kuumimmillaan.
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
RIP fiftyeight

surullinen uutinen, en tiedä tapasimmeko ikinä livenä, mutta sen tiedän että yksi järjen ääni on tässä maailmassa vähemmän :-(
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Osanottoni kaikille fiftyeightin ystäville ja muuten tunteneille.

Minulla ei ollut tilaisuutta häntä elävässä elämässä koskaan tavata. Koko sen seitsemän vuotta, jonka olen Jatkoajassa ollut kirjoilla, seurasin tuota seniorimiitti-keskustelua ja joka vuosi aina ajattelin, että olisipa mielenkiintoista osallistua. "Just tänä vuonna en pääse, ehkä jos ensi vuonna ehtisi mukaan..."

En ehtinyt.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Lepää rauhassa, 58.

Surullista.
 

Sinner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin I.F.K (Rikollislauma) , NP#10 DEFC#16
Olin asiakkaan kanssa, kun bozik suruviestin lähetti. Aivan ihmeellinen homma, että tosissani surin miestä, jota en ollut koskaan edes tavannut. Luultavasti johtui siitä, että aistin bozikin tuskan ja tietysti olen saanut sympaattisen kuvan 58:sta täällä kirjoitustensa perusteella. Mitä tässä osaa sanoa, lepää rauhassa kamrat 58. Et ollut koskaan yksin.
 

Germanicus

Jäsen
Suosikkijoukkue
*HIFK* Germanicus Julius Caesar Claudianus
Kamrat 58

Tapasin 58:n jo vuosia sitten matsin jälkeen Hadankassa. Hauska ja avoin hemmo oli kyseessä. Kyllä tämä haikeaksi vetää.

Lepää rauhassa veli.
 

JayV

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Lepaa rauhassa fiftyeight

Serkkuni. Paras kaverini pikkupoikana jolloin kaytiin lapi kaikki olympialajit, istuttiin Helsingin EM kisoissa 1971 aamuyhdeksasta iltakymmeneen ja tietenkin kaytiin HIFKn latkamatseissa 60 luvun lopulta alkaen.

Elama ja maailma heittivat meidat eri suuntiin, ja nykyisin kayn Suomessa hyvin harvoin. Mutta kun kavin, niin yleensa tavattiin ja hauskaa oli oluen, latkan ja muisteloiden merkeissa. Fiftyeight oli hieno ihminen ja tinkimaton joskin kriittinen HIFKn kannattaja.

Kevyet mullat. Ikava tulee, mutta piippuhyllylla tavataan taas ennemmin tai myohemmin.
 

Boulerice

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boogaard(R.I.P) ja Twist
RIP fiftyeight

Miestä en ikävä kyllä tuntenut, mutta kaikesta päätellen oli hieno mies. Foorumilla toki olen miehen kirjoituksiin törmännyt ja hän vaikutti olevan sympaattinen kaveri. Toivotan jaksamisia kaikille kavereille ja erityisesti hänen läheisilleen.
 

M10

Jäsen
58 oli reilu äijä, jolla vahvat mielipiteet. Oli kunnia tuntea hänet oikeassa elämässäkin.

Surulla otin tämän tiedon vastaan.
 
Suosikkijoukkue
Ilves
RIP Terry Trafford

Terry Trafford oli siis 20-vuotias hyökkääjä OHL:llän Saginaw Spiritissä. Oli valmis pudottamaan hanskat tarvittaessa ja pisteitäkin tuli ihan mukavasti tällä kaudella.

Vetää kyllä hiljaiseksi, ei voi muuta sanoa. 20-vuotias kaveri, elämä vasta edessä. Kuolinsyytä en suomalaisilta sivuilta löytänyt, mutta rivien välistä luettuna se lienee itsemurha. Ei kukaan ansaitse tämmöistä loppua omalle elämälleen. Kuolla omaan autoonsa, masentuneena ja yksin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös