Roger Moore
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Kaikki Penan ja Tamin joukkueet, KuPS
Itsellekin aika tuttua. Olen ollut aina sellainen kaveriporukan hauska tyyppi, joku voisi jopa pelleksi kutsua, mutta varmaankin jokainen ymmärtää pointin. Helkkarin huono olen ollut aina puhumaan omista asioistani, vaikka välillä tuntuu siltä että olisi pakko päästä huutamaan ja suorastaan itkemään pahimmat höyryt ulos."Koomikon tauti" tavallaan. Ei itsellenikään vierasta, mutta olen onneksi tuota esirippua saanut tiputettua pois viime vuosina, eli annan sen sisällä vellovan synkkyyden ja murheellisuuden välillä näkyä. Suurin pelkohan tuossa on se, että ihmiset ei ymmärrä miksi olet ykskaks noin vakava ja outo eivätkä ota sitä tilaa vakavasti, vaikka se on ihan kiinteä osa omaa itseä. Ihmiset vaan on tottuneet näkemään toisen tietyllä tavoin ja tekevät määritelmät sitä kautta.
Toki nykyään itselläkin ehkä vähän helpompi puhua asioista, mutta anyway. Usein tuntuu että olen haitaksi jos alan avautumaan, joten on tuntunut helpommalle pitää kaikki paska sisällä. Noh, jospa sitä vielä oppisi enemmän.
Osanotot Taccutucalle.